• Pussan

    Kläder under akten eller just före

    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-20 23:14:44 följande:

    När det redan finns en tråd om detta så skriver jag här. 
    Jag triggar gärna min man till sex med sexiga kläder, underkläder och skor tex pums eller lårhöga stövlar. När man får möta han vid dörren när han kommer hem en fredag från jobbet, och visa att i kväll blir det mys. 
    Nu till min fundering. Om man vänder på det och jag kommer hem, och vill bli mött av min man som har förberett sig med något extra. Hur vill man att han ska vara sexigt klädd då. Vi har prata om det här och skulle vi vilja ha något tips. Jag som är sko älskare skulle vilja se han i tex boots med klack.

    Någon som har tips till oss?


    Håller med dig, jag gillar inte att vara helt naken. Känns mycket sexigare med något litet som en minimal eller genomskinlig kjol och/eller top. Och jag knullar nästan aldrig barfota, är lite skofixerad och vill gärna ha klackar/platåer/stövlar...
    På killar gillar jag t ex tajt svart t-shirt eller linne och/eller kavaj, trashy jeans, flip-flops.
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-21 07:18:51 följande:
    Jadå, går bra. Slips + kavaj, fint. Men inte boxer!
  • Pussan
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-21 17:33:59 följande:
    Intressant. Om du inte vill se boxer = boxer kallingar alltså, vad vill ni då att vi ska ha för underkläder?

    Jag har provat satintrosor, och även mjuka bekväma seamless trosor samt andra mjuka feminina material. Fantastiskt sköna - men inte nåt som jag tror att min partner skulle vilja se mig i! Däremot jättesnyggt och trevligt på henne!
    Helst inga.... Bara jeans/shorts utan något under är utan tvekan sexigast. Du kan så väl inte gå så en hel dag antar jag, men när det närmar sig sex så?
    Jag gillar ju också när vi inte är helt nakna, åtminstone inte båda. Han får gärna ha linne/t-shirt och jeans och så bara knäppa upp och ta fram kuken och sätta på mig. Då kan jag i o f s gärna vara helnaken, det blir en skön kontrast. Fungerar också lika bra omvänt.

    PS! Framför allt inga strumpor (i betydelsen sockar). SÅ osexigt.
  • Pussan
    Sayuri skrev 2024-02-21 17:19:12 följande:

    Jag gillar något slags kläder på under akten, både på honom och på mig. Det behöver inte vara något avancerat som en kavaj eller lårhöga stövlar, men kanske en välsittande snygg t-shirt och ett läderarmband på honom och stayups och en choker på mig. Ett litet plagg av detta slag framhäver nakenheten så mycket mer än att faktiskt vara naken.


    +1 på alltihopa
    (Armband på killar gillar jag allt mer)
  • Pussan
    Anonym (Man 53 år make) skrev 2024-02-21 22:49:34 följande:
    Precis så är det. Män är olika. Kvinnor är olika. Människor är olika. 
    Hurra för den möjligheten vi har att få vara olika. 
    Acceptera varandra som den vill vara, och lev ut på det sätt som du själv vill vara tillsammans med din partner!
    Så rätt som det kan vara!
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-22 05:09:41 följande:
    Det går faktisk fint med jeans, shorts eller en kavaj UTAN boxer. Gärna i stan, på jobbat ja var som helst. Det härligt och bara tänka på, att det bara att öppna.

    Håller med, strumpor är SÅ osexiga. 
    Absolut går det bra ute på stan eller liknande, härligt att veta (och emellanåt känna) att det finns inget under de där jeansen... 
  • Pussan
    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-22 08:02:17 följande:
    Älskar också skor, och delar ditt intresse. Är så sexigt när man får ta på sig sina stövlar, eller pums vid de erotiska stunderna. Jag skulle gärna se min man i några läckra skor, och då inte manskor utan något kvinnligt. Funderar på antingen  stövlar eller höga kängor. Har du något spännande förslag?
    Nej, en man i kvinnliga skor är inte min cup of tea. Men visst, han får gärna ha någon typ av boots, gärna cowboy style, eller (tvärt emot vad du tycker) riktig manliga grova kängor. Eller flipflops. 
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-22 05:03:10 följande:
    Får inte visa utan här Cool haha.
    Men ja
    Nej det går ju inte Flört
  • Pussan
    Anonym (Engelska) skrev 2024-02-22 23:02:35 följande:
    Som det här Cool
    Du har fantastiskt bra smak Engelska! Solig
    Ja precis så, vit skjorta, jeans, boots, så snyggt!
  • Pussan
    Anonym (Kattis) skrev 2024-02-23 08:18:15 följande:
    Faktiskt, det är något som vi pratar om. Att få ha sex med min man i feminin stil. Tänk nyrakade ben,  stayups i skin och ett par sexig skor. På Asos.com finns det mycket snygga skor i herrstorlek, rekommenderar. Att få avsluta med att jag peggar han med en strap on runt min midja. 
    Håller tummarna då att det blir riktigt bra! Så härligt att få leva ut sina fantasier med en partner som är på samma våglängd. 
Svar på tråden Kläder under akten eller just före