Inlägg från: Anonym (Oskulden) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oskulden)

    Varför berättade hon att jag är oskuld?

    Är en kille som är 29 år och aldrig haft sex. Nu har jag träffat en tjej bland bekantskapskretsen och hon verkar lite intresserad och vi har haft några träffar. Under en träff började hon helt plötsligt berätta att hon inte haft en kille på över ett år och hon var glad att hon dejtade mig. Så undrade hon om mig och jag kunde inte ljuga utan sa som det var. Hon blev riktigt paff och så pratade vi lite kring det. Men nu har jag hört av andra jag känner att hon berättat att jag var oskuld och jag blev närmast förkrossad. För mig har det jättejobbigt och har skämts nåt otroligt för det och knappt någon annan vet om det. Hur kan hon svika det förtroendet? Varför berättar man sånt för andra över huvudtaget? Förstår man inte hur känsligt det kan vara?

    Jag är osäker på om jag kan gå vidare med henne nu men vill inte fatta beslut än. Vad säger ni? Varför gjorde hon så?

  • Svar på tråden Varför berättade hon att jag är oskuld?
  • Anonym (Oskulden)

    Nej jag har iinte ens pratat med henne efteråt. Känner mig för arg och kränkt. Tanken på att hon berättat för andra är nästan outhärdlig. Nej, jag vet att jag inte ska skämmas för att jag är oskuld men om ni var det i samma alder skulle ni förstå vad jag menade.

  • Anonym (Oskulden)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-07-29 12:46:57 följande:

    Det kan inte vara så enkelt som att hon berättade det för en vännina för att hon tyckte det var fint men blev nervös och det sen spred sig på ett sätt hon inte trodde det skulle göra? Tjejer har en stoooor brist och det är att vi pratar om typ allt med vissa utvalda vänner men att det ibland slår tillbaka. Prata med henne om det?


    Jo jag tror inte hon menade att håna mig, hon kanske tyckte det var fint, eller bara kul. Men varför måste hon berätta det för andra? Förstår man inte hur känsligt det kan vara??
  • Anonym (Oskulden)

    Tacksam om ni låter bli att sabba tråden! Tack!

  • Anonym (Oskulden)
    Paino skrev 2014-08-01 09:05:16 följande:

    Exakt. Som kille ska man ALDRIG berätta att man är oskuld för en tjej. Jag gjorde ju själv det misstaget. Fram till dess var tjejen intresserad.

    Bättre då att säga att det var ett tag sen.


    Jo jag var kanske naiv när jag berättade det. Men hon har inte dragit, tvärtom har hon skickat flera sms men jag har inte orkat svara på dem. Känner mig fortfarande så himla sviken, utelämnad och förnedrad.

    Drog tjejen verkligen bara för att du var oskuld? Surt!!
  • Anonym (Oskulden)
    Anonym (bad move) skrev 2014-08-01 12:12:25 följande:

    Usch vad jobbigt det måste kännas. Jag hade också känt mig otroligt sviken, självklart. Det var otroligt dumt gjort av henne att dela med sig av ert samtal till någon annan. 

    En tanke som slår mig är att hon kanske inte insåg hur känsligt det faktiskt var för dig? Det är väl den enda förklaringen jag kan tänka mig om det gäller en för övrigt schysst person. Att hon helt enkelt inte förstod att hon svek ett förtroende. Fast jag vet inte... det låter lite väl korkat ändå.

    Prata med henne, låt henne förklara sig. Om du överhuvudtaget är intresserad av att fortsätta med henne nu.

    Känner verkligen med dig, jag hade inte heller varit glad i ditt läge. Men allt passerar så småningom. Jag vet många tjejer där ute som verkligen skulle uppskatta att träffa en kille som är oskuld. Själv är jag en av dem. I mina ögon är det bara fint. Förhoppningsvis kan det muntra upp lite...


    Vet inte om jag vill se henne igen alls. Hon har skickat flera SMS men jag har vägrat svara på dem hittills. Flera som jag inte alls ville skulle veta om detta vet nu att jag är oskuld. Har sån råångest. OK, hon kanske inte har nåt emot det och det kanske inte tjejer har generellt heller, men detta är så privat att jag nästan blir galen av att tänka på att andra vet om det. Visst, naivt och dumt att berätta det i så fall men gjort är gjort. Fram tills att hon började skvallra om detta verkade hon än jättereko tjej, Hon kanske är det fortfarande och inte menade nåt illa alls men jag känner mig så förnedrad så jag inte vet vad jag ska göra.
  • Anonym (Oskulden)

    Nu har jag sagt till henne hur hon sårade och förnedrade mig, medvetet eller omedvetet, och att jag inte kan lita på henne. Som någon sa, om det går till att ha sex finns ju inget som säger att hon inte berättar hur fumlig man var eller att man inte fick upp den.

    Hon tyckte jag var orättvis och överreagerade men det kanske är för att tjejer inte förstår hur känsligt det är?

Svar på tråden Varför berättade hon att jag är oskuld?