Inlägg från: Anonym (kkt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kkt)

    När ses vi igen då?

    Han ville vara kk. Han ville ses snart igen. Han skrev förra veckan att vi skulle kunna ses denna. Berättade vilka dagar jag kunde. Skickade ett sms för ett par timmar sen, om hur sugen jag var på att ses. Ingen respons från han ännu. Skulle inte förvåna mig ifall det inte blir nåt nu denna vecka iaf.

    Jag vill ju inte verka tjatig. Vet ej hur jag ska göra? Strunta i honom helt, hoppas att han snart hör av sig själv etc.

    Var så inne på att ev dra till hans hemstad nu istället, om det hade vart ok för honom. Men då måste man ju veta lite i förväg.

    Hjälp!!

  • Svar på tråden När ses vi igen då?
  • Anonym (kkt)
    Anonym (här för er) skrev 2014-08-13 13:00:33 följande:

    Du låter kär. Ge dig inte in i det.
    ledsen gumman men det är verkligheten.


    Bara träffats 2 ggr tidigare...
  • Anonym (kkt)
    Drottningen70 skrev 2014-08-13 13:16:49 följande:

    Du skriver att han ville vara kk. Vad vill DU?


    Är inte intresserad utav ett förhållande i dagsläget av olika anledningar. Däremot vill jag gärna ha någon som man kan träffa ibland för lite sex och mys.
  • Anonym (kkt)
    Anonym (här för er) skrev 2014-08-13 14:27:43 följande:
    Då kan jag ju kanske hjälpa till...
    Jaså?
  • Anonym (kkt)

    Hur tar jag lättast reda på om han faktiskt ändå är intresserad utav att vara kk med mig?

  • Anonym (kkt)
    Anonym (glad gris) skrev 2014-08-13 15:38:31 följande:

    Några timmar? Han kanske har ett jobb eller nån annan form av liv? Han kan väl vilja ses fast han inte släpper allt när du messar? Själva vitsen med sms är ju att man kan svara vid tillfälle.


    Sant. Men råkar veta att han är ledig från jobbet iaf...
  • Anonym (kkt)
    nanneN skrev 2014-08-13 16:58:38 följande:
    Många människor har ju lite av ett liv utanför jobbet också.
    Ja även jag själv. De flesta har väl det. Men tror det är väldigt få som inte kollar av sin mobil alls under en dag...
    Helt ok att vänta lite med att svara om man är upptagen med nåt, men är man verkligen så uppe i sitt att det tar nästan en dag att svara?
  • Anonym (kkt)

    Kan väl säga att jag inte hört nåt ifrån honom.

  • Anonym (kkt)

    Nu helt plötsligt hörde han av sig. Frågade bara om vi skulle ses i helgen. Har inte svarat ännu. Bah..

  • Anonym (kkt)

    Jag svarade tillbaka efter ett par timmar och skrev att jag inte kunde då. Vilket var ju sant ändå så!

  • Anonym (kkt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-22 14:22:01 följande:

    Vad svarade han på det då ?


    Han frågade om en vi kunde ta det på söndag..
  • Anonym (kkt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-23 20:24:40 följande:
    Ska ni det ?
    Återstår väl att se!
  • Anonym (kkt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-27 07:38:12 följande:
    Hur gick det ?
    Blev inget då han inte kunde när jag kunde och tvärtom.
    Han tom ringde denna gång..
  • Anonym (kkt)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-08-27 09:48:57 följande:
    Det var ju ett fall framåt.

    Men är inte hela poängen med en kk att man ska kunna ha sex när man vill, inte när det finns tid ?

    Men som vanligt är det möjligt att jag har fel :)
    Det är väl sant att man ska kunna det när man vill. Men det måste ju även passa båda parter.
Svar på tråden När ses vi igen då?