• mraj

    Tjej, tycker du det är motbjudande med killar som runkar ofta?

    Detta gäller singelkillar.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjej, tycker du det är motbjudande med killar som runkar ofta?
  • Anonym (krister)
    Anonym (S) skrev 2014-08-19 13:22:40 följande:

    kommer bara att tänka på mitt snuskiga ex som satt med sin äckliga fleshlight framför en porrfilm varenda kväll (innan vi blev tillsammans), och den tanken är motbjudande.


    Om jag träffar en tjej, och hon både innan o efter vi blev tillsammans, leker med en dildo: jag skulle inte tycka att det var det minsta motbjudande.
    Så varför skulle det vara motbjudande när en kille använder en fleshlight??
    Det är våran motsvarighet. Skulle eran sexualitet var finare på något sätt??

  • Mamori
    Anonym (Då och då) skrev 2014-08-19 13:32:03 följande:
    Konstigt resonemang att tiden emellan orgasmerna skulla ha betydelse.....
    Jämför det med någon som gillar att åka slalom. Personen tar med sig skidorna ut i backen och åker några rundor (ska jämföras med att få några orgasmer). Sedan går personen hem igen, tar av ytterkläderna, hänger undan skidorna, kanske ser något avsnitt av en tv-serie. Sedan tar personen på kläderna igen, tar bussen ut till backen, åker några rundor. Sedan hem igen och kanske äter lite middag. Sedan ut i backen för fler rundor. Sedan hem igen och fika med en kompis. Sedan när det börjar bli mörkt så ut i backen för ett sista åk och så hem. Upprepa detta varje dag. Ja, det låter lite fixerat. Tiden mellan orgasmerna har ingen betydelse utan just det att man slutar, slutar vara kåt och gör nåt annat och sedan börjar igen.

    Då är det mer "normalt" att åka ut i backen för några rundor, sedan hem igen och så får det vara bra för den dagen. Eller möjligen någon gång göra en heldagsaktivitet av det och stanna i backen hela dagen men inte göra så varje dag. Förstår du?
  • Linnea1994
    Anonym (.) skrev 2014-08-19 22:32:40 följande:
    Linnea1994 är du på riktigt? Eller är du en kille som tycker det är kul att göra en massa motsägelsefulla inlägg i diverse trådar.

    1. Hur kan du känna till att de flesta tjejer du känner, onanerar 3-8 ggr per dag? Det är inte normalt att känna till sådant om folk man känner i största allmänhet. Möjligtvis de närmsta väninnorna.

    2. Vi har genom åren lärt oss här på FL att det är väldigt ovanligt att tjejer onanerar så ofta som 3-8 ggr per dag. Vad är då oddsen för att nästan alla du känner gör det så ofta?

    3. I denna tråden säger du att du onanerar 3-8 ggr per dag, men för två veckor sedan hävdade du i en annan tråd att du sällan onanerar.

    4. I ena tråden är du singel, samtidigt som du i en annan tråd är i förhållande.

    Gör oss alla en tjänst och sluta trolla.
    För att jag och mina vänner är öppna och talar om sex och onani.
    Jag menar om du låser allt att vid ett onanitillfälle så brukar jag ta 3-4 orgasmer.
    Jag har ALDRIG skrivit att jag aldrig onanerar utan att jag gör det mer sällan nu när jag har pojkvän! Läs om läs rätt!
  • Linnea1994
    Mamori skrev 2014-08-20 02:41:27 följande:
    Jämför det med någon som gillar att åka slalom. Personen tar med sig skidorna ut i backen och åker några rundor (ska jämföras med att få några orgasmer). Sedan går personen hem igen, tar av ytterkläderna, hänger undan skidorna, kanske ser något avsnitt av en tv-serie. Sedan tar personen på kläderna igen, tar bussen ut till backen, åker några rundor. Sedan hem igen och kanske äter lite middag. Sedan ut i backen för fler rundor. Sedan hem igen och fika med en kompis. Sedan när det börjar bli mörkt så ut i backen för ett sista åk och så hem. Upprepa detta varje dag. Ja, det låter lite fixerat. Tiden mellan orgasmerna har ingen betydelse utan just det att man slutar, slutar vara kåt och gör nåt annat och sedan börjar igen.

    Då är det mer "normalt" att åka ut i backen för några rundor, sedan hem igen och så får det vara bra för den dagen. Eller möjligen någon gång göra en heldagsaktivitet av det och stanna i backen hela dagen men inte göra så varje dag. Förstår du?
    Jag ser annars en viss skillnad mellan skidåkning och onani....
    Sedan att du tycker att det är skillnad på mäns och kvinnors onani får stå för dej!
    Kanske du som startade tråden om hon som kom på mannen att onanera och ville kasta ut honom...
  • Mamori
    Linnea1994 skrev 2014-08-20 09:59:56 följande:

    Jag ser annars en viss skillnad mellan skidåkning och onani....

    Sedan att du tycker att det är skillnad på mäns och kvinnors onani får stå för dej!

    Kanske du som startade tråden om hon som kom på mannen att onanera och ville kasta ut honom...


    Du verkar ha svårt att förstå vad jag skriver. Jag ser ingen skillnad på mäns och kvinnors onani och det med skidåkningen var en liknelse.
  • Anonym (Då och då)
    Mamori skrev 2014-08-20 10:14:53 följande:
    Du verkar ha svårt att förstå vad jag skriver. Jag ser ingen skillnad på mäns och kvinnors onani och det med skidåkningen var en liknelse.
    Saken är ju den att vi kvinnor kan ta flera orgasmer i rad så vi blir nöjda för dagen För män är det annorlunda då man måste vänta en timma eller mer för att kunna ta nästa.
  • Anonym (.)
    Linnea1994 skrev 2014-08-20 09:57:32 följande:

    För att jag och mina vänner är öppna och talar om sex och onani.

    Jag menar om du låser allt att vid ett onanitillfälle så brukar jag ta 3-4 orgasmer.

    Jag har ALDRIG skrivit att jag aldrig onanerar utan att jag gör det mer sällan nu när jag har pojkvän! Läs om läs rätt!


    Vem mer än du har sagt aldrig?

    Tidigare skrev du att du onanerar SÄLLAN och nu skriver du att du onanerar MER SÄLLAN för att du fått pojkvän. Samtidigt skriver du att både du och de flesta tjejer du känner onanerar 3-8 ggr per dag.

    Om du tycker att 3-8 ggr per dag är SÄLLAN skulle det vara intressant att höra hur många gånger per dag man måste onanera för att du ska tycka att det är ofta.
  • mraj
    Anonym (Då och då) skrev 2014-08-20 12:18:38 följande:

    Saken är ju den att vi kvinnor kan ta flera orgasmer i rad så vi blir nöjda för dagen För män är det annorlunda då man måste vänta en timma eller mer för att kunna ta nästa.


    Det är för jävla orättvist.
  • NattaLind
    Anonym (Då och då) skrev 2014-08-20 12:18:38 följande:
    Saken är ju den att vi kvinnor kan ta flera orgasmer i rad så vi blir nöjda för dagen För män är det annorlunda då man måste vänta en timma eller mer för att kunna ta nästa.
    Finns killar som kan komma flera gånger i rad också - icke att förglömma! :)
Svar på tråden Tjej, tycker du det är motbjudande med killar som runkar ofta?