• Liii82

    Gravid trots blödning?

    Hej är ungefär i samma sits ska ha mens den 19/9 men på kvällen den 16/9 fick jag en liten brun/röd flytning trodde d va mensen som satte igång så satte i en binda men på morgonen hade det inte kommit nåt mer men sen när jag va på toa vid 11 tiden på fm så kom det några droppar blod i toan och lite på pappret o ja trodde att nu va det mensen som kom men sedan dess har det intekommit en droppe inte blod eller ens brunt

  • Liii82

    kan tilllägga att jag tog ett gravtest den 15/9 för jag hadde nån känsla i kroppen men det va negativt iofs va det nog för tidigt oxå om det nu skulle va nåt

  • Liii82
    joss82 skrev 2014-09-18 11:46:37 följande:
    Hoppas du får ett positivt test ändå! Jag känner mig ena stunden helt uppgiven och bara väntar på att det ska dra igång ordentligt, andra stunden är jag nästan säker på att detta är en graviditet. En annan sak som är konstig är att mina bröst inte är spända alls, vilket de alltid blir före mens. Istället känns det som att bröstvårtorna är extra ömtåliga.
    ja känner inte heller nåt i brösten men i bröstvårtorna, vi har försökt få barn i flera år och jag fick ett mf i juni va då i v13 men jag blev sjuk och fick en infektion i kroppen som stötte ut fostret och det va skitjobbigt men hoppas snart på ett nytt liv där innte, jag tänkte på nidblödning vet du nåt om det?
  • Liii82

    jag tänkte vänta iallafall till måndag innan jag börjar testa, ingen mens eller någon form av blödning hitills men idag känner jag att brösten är lite spända, när jag plussat förut så har jag plussat sent typ två veckor efter bim så vill inte testa för tidigt har beställt lite grav test från billiga tester idag, men jag hoppas att det är nåt litet liv på gång inne i magen

  • Liii82

    usch va tråkigt för dig, känns som man lever i två veckors perioder två veckor till äl och sen två veckor för att se om man får mens, jag har säkert oxå otur denna månad, men hoppas verkligen på tur men med min otur så skiter det sig säkert, vi kan väl följas åt  till våra plus och se lite hur det går

  • Liii82
    valorous skrev 2014-09-19 16:17:14 följande:

    Hej! Jag har precis som er. Min bim var i onsdags och på kvällen där kom det lite rosa på pappret. Sen dess har det kommit nån droppe där och nån droppe där av brun/röd/rosa flytningar (för mens liknar det verkligen inte) brukar som TS få massor mens men nu börjar vi undra här hemma. Kan det vara något? Har som även ni skrivit riktigt ont i bröstvårtorna, även molvärk, trötthet och kissar konstant. Sitter mest och väntar på att mensen ska dra igång men hoppas så himla mycket på ett pluss. Vad tror ni?


    Såg att TS hade otur denna månaden så skickar en stor kram. Och även då till dig Liii82 och spännande att se om det blir pluss för oss!


    ja jag sitter och väntar och väntar på min mens men kommer inte nåt alls bara ltie vattniga eller vita flytningar, tycker min blödning var skum och funderar på om det kunde vart en nidblödning. önskar dig lycka till och vi kan väl oxå följas åt till ett plus
  • Liii82
    valorous skrev 2014-09-20 17:49:17 följande:

    Det är samma för mig, är nu på bim+3 men ingen "riktig" mens verkar komma.. Tog ett CB idag men neg. Kan dok inte släppa det och ska vänta några dagar till och testa igen! Tröttheten och "kissningarna", molvärken och även bröstsmärtan sitter kvar..

    Har du några symptom nu och när hade du tänkt testa igen? 


    Jag har ont i brösten o bröstvårtorna bara idag har blodådrorna blivit tydligare , törstig som faaaan, mått lite illa, kissnödig o fått ont till o från i ryggslutet typ som stick som håller i sig i några sekunder. Ja väntar tills måndag o testar men tror d är för tidigt då. Ja har plussat sent i mina graviditrter
  • Liii82
    joss82 skrev 2014-09-20 23:05:18 följande:

    Trodde mensen kom ordentligt men nu känner jag mig osäker igen. Har haft lite mens i tre dagar nu men det är inte alls som det brukar, hade det inte varit för hygieniska skäl hade jag lätt klarat mig på en binda/tampong hela dagen. Tog ett test igår på BIM -1 som var negativt, men om det inte blir något mer av den här "mensen" får jag nog testa igen om några dagar.


    Oj vill inte skrämma dig nu men så hade jag i 13-14 veckor till o från i min sista graviditet som jag förlorade i ett mf. Ring gyn. Jafick en infektion i kroppen av nån anledning som stötte ut fostret ja höll själv på att dö i samband me d. När jag läser ditt är d exakt så allt börja föe mig
  • Liii82
    joss82 skrev 2014-09-21 12:18:37 följande:
    Nej, vad trist!
    börjar undra tror inte d är mensen betedde sig som när jag blödde i veckan, blödde bara på toa nu har det inte kommit nå mer, gu va förvirrad jag blir, är det mensen vill jag att den drar igång så man kan börja om igen
  • Liii82

    men nu är det mensen är  jag nästan säker på har blött lite när jag vakna kommer inte i bindan bara när jag är på toa men känns som mensvärk i magen fast inte lika ont som det brukar

Svar på tråden Gravid trots blödning?