• Anonym (Tjej)

    Vågar inte gå på toa hos min kille. Hjälp fort

    Hur döljer ni att ni avförar i toaletten? Jag är hemma hos min kille och vågar inte gå in på toa och avföra då vi varit tillsammans i bara två veckor. Det jag är rädd för är dels lukten, men framförallt att det ska komma ut luft som låter (prutt) när jag sitter på toaletten. Jag har inga problem med att vara snabb, men jag vill veta vad jag ska göra så det inte luktar eller låter?

  • Svar på tråden Vågar inte gå på toa hos min kille. Hjälp fort
  • Frontline

    Ärligt talat jag fattar inte problemet, alla skiter och alla både luktar och låter under ett toabesök så ingen är unik i sig utan det är vanligt förekommande fenomen...


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Tips)
    Anonym (Sant) skrev 2014-09-19 22:52:49 följande:

    Seriöst inga sprayer! Då luktar det skit och parfym. Hemsk blandning. Tändstickor tar verkligen bort det.


    Just Ozinex som jag tipsade om luktar inte en massa utan är nästintill doftfri, den tar bara bort lukter. Brukar användas när man ska byta blöja på babysar. 
  • Anonym (Tips)
    Anonym (Sant) skrev 2014-09-19 22:52:49 följande:

    Seriöst inga sprayer! Då luktar det skit och parfym. Hemsk blandning. Tändstickor tar verkligen bort det.


    Just Ozinex som jag tipsade om luktar inte en massa utan är nästintill doftfri, den tar bara bort lukter. Brukar användas när man ska byta blöja på babysar. 
  • Anonym (Tips)
    Anonym (Sant) skrev 2014-09-19 22:52:49 följande:

    Seriöst inga sprayer! Då luktar det skit och parfym. Hemsk blandning. Tändstickor tar verkligen bort det.


    Just Ozinex som jag tipsade om luktar inte en massa utan är nästintill doftfri, den tar bara bort lukter. Brukar användas när man ska byta blöja på babysar. 
  • Anonym (q)

    Lägga papper är väldigt dumt, då kommer det lukta massor efter som bajset inte blir täckt av vatten.

  • Anonym (stoppa pruttljud)

    För att du ska förhindra att det låter när det kommer ut luft = ta en bit toapapper och sätt det vid analöppningen när du känner att du behöver prutta. Det döljer ljudet

  • Anonym (usch)

    Fy fan vilken töntig tråd, hur gammal är du? 14 år eller? Alla skiter, kvinnor som män, har aldrig förstått mig på tjejer som tycker det är pinsamt att gå på toa och skita. Eller tjejer som inte kan prutta när det är en kille närvarande. Tjejer är också människor, precis som män.

  • Anonym (Lajka)

    Läste en liknande tråd på ett annat forum en gång, men då var det en kille som inte vågade gå och bajsa när hans flickvän sov över. Och han var så skitnödig så. Så han tog en påse och gick ner i källaren och gick in i en mörk skrubb och drog ner byxorna, böjde sig ner och började bajsa i påsen. Då hörde han hur någon kom gåendes i källaren så han blev så förskräckt så han trillade baklänges med bajskorven hängandes halvvägs ute så det kom ju bajs överallt. Hur det gick minns jag inte men det var väl så dramatiskt.

    Bästa är väl att hålla dig tills du kommer hem. Det jag brukade göra är att föreslå att vi går och käkar frukost/lunch på restaurang och så sket jag snabbt som attans inne på deras toaletter.

  • Anonym (Pernilla)
    Ivan52x53 skrev 2014-09-21 15:08:08 följande:

    Vad pratar du om? Det är väl bara killar som skiter.. Eller har jag missat något?


    Trodde jag med. Jag är tjej och den enda som bajsar här är min sambo.
  • Anonym (Så jävla trött!)

    Vad fan är det för fel på alla som inte bara kan svara ts eller skita i att svara.
    Ts frågar inte om hen är töntig.
    Ts vill ha tips!
    Är det så jävla svårt att fatta??
    Har ni inget bättre för er?
    Vad är det för fel på 50% av alla på fl? Samma ska i varenda trådhelvete!!

  • krillesthlm
    Anonym (Så jävla trött!) skrev 2014-09-21 17:11:43 följande:

    Vad fan är det för fel på alla som inte bara kan svara ts eller skita i att svara.
    Ts frågar inte om hen är töntig.
    Ts vill ha tips!
    Är det så jävla svårt att fatta??
    Har ni inget bättre för er?
    Vad är det för fel på 50% av alla på fl? Samma ska i varenda trådhelvete!!


    och jag blir så jävla trött på ditt hen,vad det inte konstaterat att det var en HON?HAN el HON....inget jävla HEN
  • kasovi

    Lägg lite papper i toan så det inte plaskar. Behöver du prutta, så sära på skinkorna med händerna! *pffff* ;)

  • Anonym (Så jävla trött!)
    krillesthlm skrev 2014-09-21 18:58:37 följande:
    och jag blir så jävla trött på ditt hen,vad det inte konstaterat att det var en HON?HAN el HON....inget jävla HEN
    jo det var visst en tjej som skrev men jag orkade inte scrolla upp för att kolla när jag blev osäker.
    lustigt att du blir så provocerad av ett ord.
  • krillesthlm
    Anonym (Så jävla trött!) skrev 2014-09-21 20:09:41 följande:
    jo det var visst en tjej som skrev men jag orkade inte scrolla upp för att kolla när jag blev osäker.
    lustigt att du blir så provocerad av ett ord.
    inte mer lustigt än att jag hatar det ordet...
  • Anonym (C.)

    Jag kan inte koppla av och gå på toa i lugn och ro om jag har nån man eller annan i min lägenhet.Därför vill jag bo själv.Tycker att det är obehagligt att bajsa.

Svar på tråden Vågar inte gå på toa hos min kille. Hjälp fort