Inlägg från: Anonym (Realistkuken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Realistkuken)

    Hur skulle du definiera en kuk som är 13 cm lång och 15 cm grov?

    För "liten" eller för kort för 95+% av kvinnorna som inte kommer kunna uppskatta den.

  • Anonym (Realistkuken)
    Anonym (Man) skrev 2014-10-14 18:30:42 följande:
    Du är man, och f ö inte frisk, så jag uppmanar dig att inte svara.
    Lev i din villfarelse och låt dig luras du om du så vill.
  • Anonym (Realistkuken)
    Linnea1994 skrev 2014-10-17 09:09:49 följande:
    18cm anses som en stor k*k, 13 cm ganska exakt medel.
    Men nu diskuterar du med en kvinna som vid tillfälle uttalat att hon inte kan uppskatta en medelgrov kuk längre utan det måste till grövre och då väl över medelgrovlek för att det ska vara optimalt. Hennes bild av kukstorlek är inte ens i närheten av din.
  • Anonym (Realistkuken)
    HannaS86 skrev 2014-10-17 23:01:37 följande:
    Man får vänja sig vid att ignorera "realistkuken". Han dyker upp i alla trådar som handlar om kukstorlek och beklagar sig över att kvinnor bara vill ha stora kukar och att han aldrig kan räcka till.
    Kvinnor vill bara ha stora kukar om de fick välja, även du, enligt egen utsago. Du har även nämnt att du anser det vara så och att moder natur missanpassat utbudet mot vad kvinnor vill ha.

    En man med medelstor kuk kan aldrig räcka till för att bli det bästa och ultimata knullet för en tjej hur bra han än är i övrigt.
  • Anonym (Realistkuken)
    HannaS86 skrev 2014-10-29 01:05:26 följande:

    Fast du som gömmer dig bakom anonym (Fakta) har ju faktan helt fel angående det du skriver om mig. Jag har aldrig någonsin skrivit i någon tråd att jag kräver 18cm och uppåt. Jag har skrivit att jag vill träffa "välutrustade" och "inte under medel" och de uttrycken är inget jag "kräver". Jag väljer själv och har ingen skarp gräns att "15cm, thats it!" eller liknande utan om en person med 13cm lång verkar intressant/lockande så träffar jag honom helt enkelt. En del har jag ingen aning om vad de har för kukstorlek innan jag träffar dem eftersom vi inte pratat om det men jag utgår från att de har läsförståelse och brains till att inte kontakta mig om de känner att de inte uppfyller mina önskemål. Jag har önskemål om så mycket mer än kukstorlek, t.ex. att han ska ha erfarenhet, våga ta för sig och inte vara undergiven. De önskemålen är jag inte skyldig att rättfärdiga för någon.


     


    Men du har tidigare skrivit att du har svårt att uppskatta en medelstor kuk sen du fått uppleva större. Varför försöker du linda in det i att du inte går mycket efter kukstorlek?

    Dina "grymma" kk:n, hur stor kuk bara råkar dom ha? Jag förväntar mig att du troligen inte kommer att svara...
  • Anonym (Realistkuken)
    HannaS86 skrev 2014-10-29 16:48:00 följande:

    Jag hade tänkt låta bli att svara eftersom du aldrig tar till dig av vad jag skriver ändå utan ställer frågor för att sedan sedan påstår att jag ljuger och avfärdar det jag säger när jag svarar. Så om du nu inte säger emot mig så har du svaret här nedanför:


    Mina grymma kk:n har väldigt blandade kukstorlekar. De flesta ligger på medel (13-18 längd enl mig), några över medel. Inga under medel.


    Jag har tagit till mig mycket av de du skrivit, speciellt det du skrivit om hur en medelstor/grov kuk inte ger dig så mycket längre.

    Varför anger du 13-18 som medel, det är ett väldigt brett spann? Ligger de flesta mellan 16-18cm och ett ar över 18? Varför anger du inte deras grovlek eftersom det är det du tycker är viktigast? Finns det någon av dem som har så litet som medel ens på säg 12 cm omkrets?
  • Anonym (Realistkuken)
    HannaS86 skrev 2014-10-31 22:37:16 följande:
    Fast angående att jag gillar stora kukar så är det mitt "problem", inte killars eller andra tjejers. Jag tror att om man som tjej älskar en kille så är inte kukstorleken en dealbreaker för om man fortsätter älska personen eller inte.

    Längd på 13-18 är medel baserat på min erfarenhet. 13-14 ser jag som nedre delen på medel, 17-18 är övre delen av medel. Ungefär. 18 kan vara gränsfall på att ligga över medel. Så medel-medel som jag skulle säga att snittet och de flesta ligger på är kring 15-16. 

    Jag tycker inte att storleken är viktigast. Viktig absolut men så länge de är inom medel eller över medel brukar inte det vara storleken som avgör om jag vill träffa killen igen utan hur han är i övrigt. Jag uttalar mig inte så mycket om centimeter vad det gäller grovlek eftersom jag inte har lika bra ögonmått på grovlek som på längd. Jag kan se ungefär vad som är medel osv men man kan lätt ta fel eftersom längden på kuken kan få en att tro att den är tjockare/smalare än vad den är (längre kuk = man uppfattar den som smalare med ögat än vad den är). 

    Jag var tvungen att hämta ett måttband nu för att se så jag inte ljuger ang. omkrets. Min erfarenhet, om mitt ögonmått är rätt, är att medelomkretsen är runt 13cm. 12cm är inte litet eller under medel utan tämligen average. 14cm skulle jag kalla för stor och allt över det är väldigt grov.
    Fast när du och så många andra tjejer föredrar stora kukar så blir det ett problem för många killar också, som blir osäkra på sin egen duglighet. Jag säger inte att det är någons fel, men det är faktiskt en effekt av det hela. Visst kan jag och många andra killar förstå att det många gånger inte är avgörande på något vis, men det är en väldigt deprimerande känsla att inte kunna erbjuda det don som önskas, en känsla av maktlöshet. Det vore en sak om storlekarna var jämt fördelade könen emellan, då hade det handlat om att hitta rätt matchning. Men nu handlar det istället om att hitta den kvinnan som har minst problem med att man har för liten kuk sett till vad hon föredrar, eftersom väldigt många föredrar över medel.

    Jag är själv just nu tillsammans med en tjej som föredrar stort, då pratar vi 18-22 x 15-18. Hon gillar även fisting och dildos i knytnävsomkrets. Hon gör heller ingen hemlighet av att hon gillar stort. Samtidigt säger hon att hon gillar min som är 16x13, hur går det ihop? Tror du att hon kommer kunna nöja sig? Det är väldigt påfrestande att veta att hon gillar så stort och maktlösheten att inte kunna erbjuda en kuk som passar henne.


  • Anonym (Realistkuken)
    HannaS86 skrev 2014-11-02 13:38:13 följande:

    Det är nog första gången jag sett dig skriva något personligt om dig själv, jag uppskattar det :) Jag förstår att det blir deprimerande, jag hade förmodligen tänkt samma sak om jag var kille och låg under medel. Men du ligger ju inte under medel?! Jag skulle säga att du är spot on medel på både längd och omkrets, inte på nedre delen av medel ens eller under för den delen. Jag har inga problem med att träffa en kille med dom måtten. Det är snarare när man går in under medel, om du visualiserar t.ex. 10 * 10, som jag upplever att det inte är tillfredsställande. Men så är det ju som jag nämnt innan så att jag inte blir kär, om man är kär är man säkert mer villig att bortse från sånt. 


    Oj, vad tungt det låter att den man är tillsammans med och älskar uttrycker att den gillar något som man inte kan ge den. Vet hon om hur du känner? Jag kan gilla kukar som är medelstora också, de ger mig betydligt mer njutning än ingen kuk alls ;) nej jag ska inte skämta bort det men t.ex. en jag träffar ligger på nedre delen på medel på både längd och omkrets men han passar mig tydligen väldigt bra anatomiskt eftersom jag kommer löjligt lätt när jag har sex med honom. Så för min del måste det absolut inte vara en stor kuk utan som ovan att "hellre kuk än inte kuk", jag njuter självklart mycket oavsett om den är medel eller över medel. Jag skulle gissa att det är ungefär samma för din flickvän, att även om man kanske dras till stort så är det inte jätteviktigt utan poängen är nog att hon gillar dig och njuter av att ha sex med dig och tycker att du är skön och då spelar det ingen roll längre att hon (även) gillar så stora. 

    Jag vill inte säga till andra vad de ska göra men om du inte tagit upp det med henne kanske du skulle kunna säga att du känner dig otillräcklig om hon nämner det med stora kukar igen?


    Nej, hon vet inte hur jag känner. En sådan sak kan man inte ta upp utan att genast försätta sig i ett dåligt läge i förhållandet. Att visa upp en osäkerhet kring sin kukstorlek flyttar maktbalansen i förhållandet alldeles för mycket. Sen så vill jag inte begränsa och strypa henne i det hon gillar sexuellt. Vissa perioder stör det mig inte utan snarare tvärtom så går jag igång på hennes sätt att stå upp för det hon gillar och lever ut det istället för att skämmas för det och dölja det. Sen kommer perioder då jag tycker det känns jobbigt istället.

    Allt detta hade jag inte behövt stå ut med om jag bara hade haft en stor kuk.
  • Anonym (Realistkuken)
    Lever så skrev 2014-12-21 09:17:18 följande:
    Tror att min man ligger nära dig i storlek och jag gillar också stora kukar och fisting så jag tänkte beskriva lite hur det är för mig så kanske det kan nyansera bilden lite. För mig är fisting en helt egen aktivitet som inte har att göra med att jag skulle vilja bli knullad av en sån stor kuk, på samma sätt som jag älskar när han slickar mig och trycker upp två fingrar och stimulerar gpunkten intr innebär att jag vill ha en tvåfingrarskuk. När jag onanerar har jag öht inget i fittan. Hans kuk är inte bara löjligt snygg utan helt perfekt, han kan knulla mig så jag kommer gång på gång och hittar min gpunkt perfekt. Problemet är sällan storleken utan att mannen inte kan knulla. Jag har varit med ett antal män med större kuk än han som bara skaver och inte kan få till gpunktsknullet och då kvittar det om de har större! Här vet jag att ditt argument brukar vara att en bra knullare med stor kuk då är bättre men se så är det inte för om man har en kuk som stimulerar gpunkten så är det det bästa, storleken blir liksom inte så viktig, precis som det kvittar om han har en lång tunga vid oralsex så länge han gör rätt! Det är liksom inte fisting-töjningskänslan jjag vill ha när vi knullar!
    Enligt detta tolkar jag det som att det egentligen inte har någon betydelse för dig hur stor kuken är, så länge den är mellan medel - stor? Varför säger du då att du föredrar en stor kuk, för jag antar att det är vad du menar? Det är i alla fall det min tjej gör, hon föredrar stora kukar och då är det väl självklart att hon också njuter mer av en stor kuk i den storleken hon föredrar?
  • Anonym (Realistkuken)
    Lever så skrev 2014-12-22 20:56:21 följande:
    Jag kan ju inte svara för henne men för egen del handlar det främst om utseende, och känslani handen. Tror faktiskt att jag börjat föredra mer medelstora sen jag började kunna komma vaginalt samt att analsex blivit en del av mitt sexliv, det är liksom gångbart på alla sätt.

    Nå min poäng med tidigare inlägg var mest att man kan älska fist och töjningar men ändå njuta fullt ut av en medelstor kuk.
    Jag tror också att de flesta kvinnor kan njuta av en medelstor kuk. Men nu är det så att det är ni kvinnor som har preferenserna, så uppenbarligen måste det vara ännu mer njutning med en stor kuk, annars skulle inte alla de kvinnor som föredrar en stor kuk föredra det, eller? Det är ungefär som att en liten kuk motsvarar en fet och otränad manskropp i attraktionsnivå och en stor kuk den perfekt tränade manskroppen, sen ett spann däremellan. De flesta kvinnorna föredrar den perfekt tränade kroppen om de fick välja på samma sätt som de föredrar en stor kuk. Är det då bra att ha en fet otränad kropp? Knappast i jämförelse med en tränad perfekt kropp. Men kroppen går att träna upp. Är det då bra att ha en liten eller medelstor kuk? Nej, det är som att gå runt med en sunkig otränad kropp och aldrig kunna göra något åt det.

    Du verkar vara ganska lik min tjej när det kommer till sex och vad ni gillar utifrån det du skriver. Är hon nöjd med min kuk? Troligen, hon verkar njuta och kommer lätt när vi knullar. Hade hon önskat att den vore större om hon fick välja? Det tror jag absolut! Tycker jag det är jobbigt att veta att hon troligen, precis som du, tycker om stora kukar för att de visuellt är härligare och känns bättre i handen? Givetvis, det är ingen rolig känsla att veta att jag aldrig kan erbjuda den känslan.

    Dessutom hymlar hon inte med att hon tycker det är skönt med stora kukar. Hon har aldrig utvecklat det mer, men det säger sig självt tycker jag att hon njuter på ett speciellt och kraftigare sätt med en stor kuk även om hon också njuter av min medelstora kuk för att den är tillräckligt stor och för att den sitter på just mig som hon älskar. Min kuk på en kille hon inte känner något för hade hon troligen inte fått ut så mycket av. Hon har också vid flertal tillfällen sagt att rent små kukar dissar hon direkt oavsett hur härlig hon tycker killen är i övrigt. Hon hade dessutom en KK till och från under många år som hon hade för att han hade så stor kuk, 20+ lång 17+ grov.

    Så floskler om att små och medelstor kukar duger ger jag inte mycket för. De är rena kompromisser för att man har någon annan bra egenskap. Jag kommer aldrig duga till för min tjej när det kommer till kuken. Hon "nöjer" sig med den för att hon finner mig attraktiv på andra sätt. Dock är det inget som gör mig bättre till mods.
Svar på tråden Hur skulle du definiera en kuk som är 13 cm lång och 15 cm grov?