• Alex92

    Någon mer som passerat Bim Oktober och varken fått plus eller mens?

    Som rubriken lyder.. Skulle haft min mens i Fredags/lördags men varken mens eller plus har dykt upp sen dess.

    Har symtom som ömma bröstvårtor, och något ömma bröst förövrigt. Trött, och virrig. - Någon mer?

  • Svar på tråden Någon mer som passerat Bim Oktober och varken fått plus eller mens?
  • Lillysmama
    cathii20 skrev 2014-10-21 16:49:44 följande:

    Ja jag har läst om det med! Men vore jag gravid borde plusset ha kommit tycker jag! Flytningarna är som rå äggvita också så nått skumt är det haha :) Ursäkta infon!


    Nej precis man tycker ju att man ska ha någon koll på vad som händer! Jag har ingen koll alls på min kropp nu efter jag tog ut p-ringen i början av april, mensen kom igång i slutet av juni och höll på i en månad, kom i september igen och nu håller på såhär haha!

    Får hoppas att din mensvärk inte beror på mensen!! Vi vill ha plus nuu! ;)


    Dom där plusset värkar komma lite som dom vill tycker jag ;) du kanske bara inte har hunnit fått tillräckligt med hormoner ännu? Har du barn sen innan? Tänkte när du isåfall plussade då :)

    Hoppas verkligen inte de jag heller , är så osäker bara då jag har fått lite smått med rosa flytningar , vet inte vad de är :S

    Precis , pluss ska vi ha!! :)
  • cathii20

    Man får hoppas att det är så! :) nej inga barn sen innan! Detta är första försöket på första barnet :) dudå? Hur gamla är ni förresten? :) jag är 22 !

    Nejdu de där rosa flytningarna vet jag inte alls vad det kan vara :/

  • Alex92
    Lillysmama skrev 2014-10-21 14:10:23 följande:

    Känns som en evighet att vänta bara en timme tycker jag, hur ska man kunna vänta dagar -_-

    De är första månaden vi försöker :) ni då?

    Uffa , nu har jag börjat få värk bak i ryggen , är så rädd att mensen ska komma :/


    Haha ellerhur!!

    Vi är inne på 4 försöket typ. Blev gravid i Juli men fick missfall, så nu är vi på det igen. Men det tär verkligen på psyket när det blir minus.

    Förstår dig! Vet inte riktigt vad jag vill.. Givetvis vara gravid, men är det inget så är jag riktigt förbannad på att mensen strular nu när den varit så regelbunden! Precis innan mens så brukar jag få känningar som urinvägsinfektion, den här känslan av att behöva kissa ofta. Släpper dock så fort mensen kommer, och så kommer det tillbaka när mensen slutar och håller i någon dag. Fick det idag, så frågan är om tanten inte är runt hörnet nu bara för de!
  • Alex92
    cathii20 skrev 2014-10-21 15:58:42 följande:

    Nej väntan är verkligen outhärdlig!

    Jag tror att min äl har skjutits på! Tror jag har den nu nämligen, har haft såna flytningar senaste dagarna och idag fick jag typ som mensvärk.. mycket märkligt! Vad tror ni?

    Så jag väntar väl ett tag o ser vad som händer 


    Extrema flytningar var det jag reagerade på när jag var gravid. Annars hade jag inga symtom alls. Mina var så pass att jag trodde att mensen hade kommit bara av att gå och köpa gravtestet - så var det dock inte! Och mensvärk är också vanligt.. Det har jag haft i närmre en vecka nu, men ingen mens ännu, så bara hoppas! har du tagit Äl-test?
  • Alex92
    cathii20 skrev 2014-10-21 19:53:07 följande:

    Man får hoppas att det är så! :) nej inga barn sen innan! Detta är första försöket på första barnet :) dudå? Hur gamla är ni förresten? :) jag är 22 !

    Nejdu de där rosa flytningarna vet jag inte alls vad det kan vara :/


    Blir första för mig också! Dock varit gravid en gång tidigare som slutade i mf.

    22 år här också! Var bor ni? ????
  • Lillysmama
    Alex92 skrev 2014-10-21 20:19:00 följande:
    Haha ellerhur!!

    Vi är inne på 4 försöket typ. Blev gravid i Juli men fick missfall, så nu är vi på det igen. Men det tär verkligen på psyket när det blir minus.

    Förstår dig! Vet inte riktigt vad jag vill.. Givetvis vara gravid, men är det inget så är jag riktigt förbannad på att mensen strular nu när den varit så regelbunden! Precis innan mens så brukar jag få känningar som urinvägsinfektion, den här känslan av att behöva kissa ofta. Släpper dock så fort mensen kommer, och så kommer det tillbaka när mensen slutar och håller i någon dag. Fick det idag, så frågan är om tanten inte är runt hörnet nu bara för de!
    Usch gör mf, beklagar :/ men härligt att ni är på igen!! :)

    Ja , när man ser minus på Stickan blir riktgt barnsligt arg , känner mej fånig å dum som kan ha inbillat mej att jag kan va gravid.

    Men jag är rätt säker på att de inte är nån inbillning denna gång , har en dotter sen tidigare , å de känns precis som de gjorde när ja väntade henne :) förstår bara inte vart plusset är ... Jag är 22 år jag med faktist ;)

    Bor i Sundsvall med mitt livs kärlek å min underbara 3åring :)
  • cathii20
    Alex92 skrev 2014-10-21 20:22:46 följande:
    Extrema flytningar var det jag reagerade på när jag var gravid. Annars hade jag inga symtom alls. Mina var så pass att jag trodde att mensen hade kommit bara av att gå och köpa gravtestet - så var det dock inte! Och mensvärk är också vanligt.. Det har jag haft i närmre en vecka nu, men ingen mens ännu, så bara hoppas! har du tagit Äl-test?
    Jag hoppas verkligen flytningarna betyder något! Nej jag har inte tagit några äl-tester! Borde ha gjort det men tänkte i början att vi bara ska köra och se vad som sker men nu ångrar jag mig haha :) Skulle velat haft mer koll!
    Alex92 skrev 2014-10-21 20:24:39 följande:
    Blir första för mig också! Dock varit gravid en gång tidigare som slutade i mf.

    22 år här också! Var bor ni? ????
    Usch vad tråkigt för er med mf, beklagar :(
    Jag bor i en håla i Västmanland :)
    Lillysmama skrev 2014-10-21 20:34:24 följande:
    Usch gör mf, beklagar :/ men härligt att ni är på igen!! :)

    Ja , när man ser minus på Stickan blir riktgt barnsligt arg , känner mej fånig å dum som kan ha inbillat mej att jag kan va gravid.

    Men jag är rätt säker på att de inte är nån inbillning denna gång , har en dotter sen tidigare , å de känns precis som de gjorde när ja väntade henne :) förstår bara inte vart plusset är ... Jag är 22 år jag med faktist ;)

    Bor i Sundsvall med mitt livs kärlek å min underbara 3åring :)
    Känner igen mig i hur du känner när man tar neg test! Man blir så irriterad över att man faktiskt trodde något :o

    Haha vad kul att vi alla är 22 ;D
  • Alex92
    Lillysmama skrev 2014-10-21 20:37:55 följande:

    Undra om man ska testa imorgon , sambon sa i helgen , men den här väntan.. X)


    Haha har du flerpack av gravtesten? I så fall är det väl bara att testa på! jag ska dock verkligen försöka hålla mig.. Har bara ett kvar!
  • Alex92
    cathii20 skrev 2014-10-21 21:22:37 följande:

    Jag hoppas verkligen flytningarna betyder något! Nej jag har inte tagit några äl-tester! Borde ha gjort det men tänkte i början att vi bara ska köra och se vad som sker men nu ångrar jag mig haha :) Skulle velat haft mer koll!Usch vad tråkigt för er med mf, beklagar :(

    Jag bor i en håla i Västmanland :)Känner igen mig i hur du känner när man tar neg test! Man blir så irriterad över att man faktiskt trodde något :o

    Haha vad kul att vi alla är 22 ;D


    Verkligen häftigt att alla har samma ålder! Hur tar era respektive hela barnbakandet? Vad har ni för sysselsättning? Plugg/jobb?
Svar på tråden Någon mer som passerat Bim Oktober och varken fått plus eller mens?