• De5pojkarna

    Hur många barn har du?

    Är lite nyfiken på vad majoriteten säger.. :)

    Själv har jag 4 barn och planerar en 5:e..

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många barn har du?
  • Penida

    Två. En tjej som är 7 år och en grabb som blir 6 år i December. När jag var liten och långt upp i tonåren tänkte jag att jag ville ha tre barn tätt i ålder. Sedan ville jag inte ha något barn alls under en längre period. När jag var 25 år ändrades det där och dottern föddes när jag var 26 år. Under 10 månader sa vi att ett barn nog var nog men det förändrades över en natt och det tog sig på första försöket. Det blev toppenbra och nu är vi väldigt nöjda och klara och utan tvivelGlad


    Avskyr CIO-metoder
  • lövet2

    7 barn, fast bara 2 av dem räknas som barn numera. Ingen småbarnsförälder längre, alltså ...

  • De5pojkarna

    Kul att läsa om hur ni tänker..
    Vissa vill ju bara ha ett barn.. Och det känner man ju själv vad som känns bäst för en själv. Jag själv är en som gärna har många barn.. 


    Min dröm har alltid varit 5 barn. Och inga barn efter jag är 30. Ny fyllde jag 29 i September. Och planeringen har redan startat för ett 5:e och sista.. :) 

  • idis78

    2 barn och är nöjd med det. Jag har aldrig drömt om ett viss antal barn, men när lillebror var ca 2 år kände vi båda föräldrar att det räckte med två barn.

  • vampyria2

    Jag har fyra ungar som jag förstås är så lyckliga över och är tok klar med barnafödandet...nu väntar jag på barnbarn, snart hoppas jag

  • lövet2
    vampyria2 skrev 2014-10-24 10:47:28 följande:
    Jag har fyra ungar som jag förstås är så lyckliga över och är tok klar med barnafödandet...nu väntar jag på barnbarn, snart hoppas jag smile2.gif
    Ha, jag har redan ett!
  • MySecret

    Nr2 kommer om en månad. I tanken har jag tänkt mig 3 barn fast detta har varit en jobbig graviditet så det slutar nog här

  • vampyria2
    lövet2 skrev 2014-10-24 14:41:10 följande:
    Ha, jag har redan ett!
    Men åh vad mysigt
    Jag tror tyvärr att jag kommer att få vänta några år till innan det blir några här, men jag längtar redan måste vara så mysigt
  • Zuzanne

    Ett barn :) Fantastiskt. Finaste man kan få :) Vill inte ha fler, ett barn är perfekt för mig :) Tror inte ett till barn skulle tillföra någonting positivt i våra liv, enbart ett störningsmoment.

  • Fnularen

    Har tre Arn, och väntar nummer fyra!


    2008-12-15 Valdemar, 2011-05-26 Signe, 2013-12-22 Joakim, BF-2014-12-03
Svar på tråden Hur många barn har du?