• cumshow

    Porrfilm för tjejer

    Hej på er.

    Denna frågan är riktad lite mer till tjejer. ag äger ett porrfilms företag och vi producerar väldigt mycket med porrfilmer både i Sverige och utomlands. Och jag medverkar självklart också i porrfilmer, men vi försöker nu hitta porrfilmer som tjejer också vill se, vi har provat alla typer av tjejer och killar. Tjejer vad vill ni se i porrfilmer ?

    Tacksam ör svar )

  • Svar på tråden Porrfilm för tjejer
  • Anonym (Tjej2)

    Jag gillar antingen att se killar som onanerar själva eller tjejer som gör det, ska se äkta ut och gärna innehålla wet. Även killar som har sex med killar är bra om båda är snygga och vanliga killar, inte supermacho eller feminina.
    Tjejer som har sex med tjejer är också nice men isf inte typ peta med tungan i slidöppningen och med vassa långa naglar utan det ska vara sånt som är skönt på riktigt, inte sånt som ser bra ut inför en kamera.

  • Bunny on speed

    En tjej som inte är till för mannens njutning. Typiskt exempel på hur hon brukar vara det är när hon runkar honom med särade duck lips, stönande oooh aaah, för att slutligen fejkorgasma bara av att, som sagt, runka honom.


    Bunnies, it must be bunnies!
  • cumshow

    Tackar för svaren gärna mer svar :)

    Förstår att kvinnor/tjejer vill ha att killen inte tar all plats utan tjejen och vad hon vill skall tass fram mer. Vad tycker ni tjejer är mest sexigast och upphetsande när det gäller killars kukar i porrfilm då tänker jag på storleken ?

  • Anonym (Gladpack)
    cumshow skrev 2014-11-23 18:53:26 följande:

    Tackar för svaren gärna mer svar :)

    Förstår att kvinnor/tjejer vill ha att killen inte tar all plats utan tjejen och vad hon vill skall tass fram mer. Vad tycker ni tjejer är mest sexigast och upphetsande när det gäller killars kukar i porrfilm då tänker jag på storleken ?


    Hörru, ta och runka av nu och gå och lägg dig. Stoppa ett finger i anus för större njutning. 
  • Anonym (tjej)
    cumshow skrev 2014-11-23 15:36:09 följande:

    Okej, tack för svaren gärna mer svar. :) Förstår att det saknas där kvinnor är dominanta mot män. Och fisting är mycket vi har spelat in men även där är killar dominanta. Skall verkligen se över detta. Kontakta mig via pmom du är ny fiken på att medverka i porrfilm :)

    Hu tycker ni killar skall vara i porrflmer ? Som jag bodybuilder eller mer vanliga i kroppen ? Stor liten kuk ?



    Och vart kan man se era filmer då?
  • Anonym (aa)
    Anonym (tjej) skrev 2014-11-23 21:20:41 följande:

    Och vart kan man se era filmer då?
    Det kan du inte för TS är ett troll...
  • Anonym (tjejen)

    När det kommer till kukar i porrfilm så kan jag inte påstå att jag direkt bryr mig. Behöver inte vara någon monsterkuk. Och vad det gäller kroppen på killen så föredrar jag en fin kropp som är vältränad och fräsch liksom. Du har frågat flera gånger om bodybuilders och jag är nog inget fan av det iaf . :)

  • Anonym (K)

    Jag föredrar att kolla på professionella filmer, gillar när det är rätt vinklar mer mycket närbilder på könen, med bra skärpa och ljus. Kollar mkt sällan på amatörfilmer.

    Gillar när tjejen inte är för tillgjord. Naturliga bröst, inte för smal, inte för mkt smink, inget fekstön.

    Föredrar när killen är hyfsat fit och relativt välutrustad men ingen monsterkuk.

    Tänder på att se analsex, men absolut inte ATM eller att kuken går från anal till fitta. Gillar heller inte när de ska envisas med att visa närbild på en uttöjd anal hos bruden, usch och fy då blir jag fan avtänd direkt.

    Gillar inte när det alltid ska va sånt jäkla fokus på avsugningar. Jag gillar att suga av i verkligheten, men spolar alltid förbi det på film. Tänder mig inte alls att se.

    Har letat och letat men ännu inte hittat en porrfilm med trekant 2 män + 1 kvinna, där kvinnan "inte blir utnyttjad". Hade vart grymt att se hur hon tex rider en kille och får sin anal slickad av den andre. Istället för det vanliga med att hon blir knullad samtidigt som hon suger. En trekant där hennes njutning är helt i fokus.

    Och som andra är inne på - där kvinnan är subjekt, snarare än objekt.

  • Anonym (runktråd!!)

    Intressant och lite skrämmande hur lätt det är att ljuga ihop såna här runkttrådar.. och lyckas få flera att svara.

    Så,
    - TS "äger ett porrfilmsföretag som producerar en massa film i sverige och utomlands."
    - På en handfull inlägg har han behov av att "råka" nämna att han är bodybuilder och har stor kuk. Han vill väldigt gärna få bekräftat av kvinnorna här på fl att hans attribut är eftertraktade.
    - Trots att han alltså äger ett stort företag som producerar en massa porr så vet han inte vad tjejer önskar av en porrfilm så han gör en "anonym" marknadsundersökning i ett öppet forum..
    - Han är ganska frustrerad redan efter ett par inlägg att ingen ännu kommenterat om hans fantastiska kropp och kuk (enligt egen utsago)..

    Ärligt talat, ni som går på sånt här.. är det inte lite skämmigt för er egen intelligens att ni inte genomskådar såna här runktrådar direkt?

    Ni tror inte att ägaren till ett stort företag skulle välja att göra sina marknadsundersökningar lite mer seriöst än så här? Exempelvis via en enklare enkät som han ger någon (annan) i uppdrag att ta fram, sammanställa och följa upp...?

    Vet inte om man ska skratta eller gråta

  • Anonym (Amanda)

    Många av oss går igång på mjukt, ömsint, sensuellt tjejsex. Man ska se i närbild när kvinnorna kysser varandra, med mycket tunga  och långa salivtrådar, ömsint smekandes varandras nakna kroppar. Sedan tillfredsställer de varandra och somnar i varandras armar efteråt.


    Även hett att se en kvinna alla kan identifiera sig med, tillsammans med en snygg ung kille. Närmare bestämt en medelålders eller äldre kvinna, alldaglig eller mindre vacker med övervikt, kanske 60 och gråhårig, som lyckas få en oskuldsfull, snygg, vältränad, 18-årig yngling i säng. Han är först rädd och nervös, men blir fasthållen och kysst medan hon sitter på honom och det hela slutar med att han inte kan bärga sig. 


    Låt oss slippa se alla dessa tröttsamma kuksugningar. Låt oss slippa se dessa halvfeta medelålders fula män som mekaniskt pumpar på unga vackra tjejer. 
    Vi vill se välhängda unga killar som gärna och passionerat slickar både fittan och anus och inte är så åldersfixerade. Är de olydiga får de smisk och om de börjar gråta då får de tröst. 

  • Celines Essence
    Anonym (runktråd!!) skrev 2014-11-24 00:20:16 följande:

    Intressant och lite skrämmande hur lätt det är att ljuga ihop såna här runkttrådar.. och lyckas få flera att svara.

    Så,

    - TS "äger ett porrfilmsföretag som producerar en massa film i sverige och utomlands."

    - På en handfull inlägg har han behov av att "råka" nämna att han är bodybuilder och har stor kuk. Han vill väldigt gärna få bekräftat av kvinnorna här på fl att hans attribut är eftertraktade.

    - Trots att han alltså äger ett stort företag som producerar en massa porr så vet han inte vad tjejer önskar av en porrfilm så han gör en "anonym" marknadsundersökning i ett öppet forum..

    - Han är ganska frustrerad redan efter ett par inlägg att ingen ännu kommenterat om hans fantastiska kropp och kuk (enligt egen utsago)..

    Ärligt talat, ni som går på sånt här.. är det inte lite skämmigt för er egen intelligens att ni inte genomskådar såna här runktrådar direkt?

    Ni tror inte att ägaren till ett stort företag skulle välja att göra sina marknadsundersökningar lite mer seriöst än så här? Exempelvis via en enklare enkät som han ger någon (annan) i uppdrag att ta fram, sammanställa och följa upp...?

    Vet inte om man ska skratta eller gråta


    Precis min tanke . Inte nog med det du skriver. TS kunde inte låta bli att kommentera en tjej med bh i tråden "intima bilder", berömma brösten och undra om han inte fick se brösten bara. Troligt beteende av en porrfilmsproducent....

    Jaja. Ni som är intresserade av själva rubriken(vilket ju kan vara intressant), snälla, starta en ny tråd i ämnet.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Många åsikter....)

    De flesta filmer är ju väldigt lika i mina ögon. Det handlar alldeles för mycket om häftiga ställningar, coola grejer, grova saker. Men allt är i princip för killens njutning. När jag letar porrfilmer vill jag kunna relaterade till tjejen i filmen. Visst gillar jag att suga, ha analsex, lite annorlunda ställningar etc, men det får inte ta överhanden. Och framförallt vill jag få en känsla av att hon faktiskt har det skönt. På riktigt. Då är vinkeln på kameran (så man ser så mycket som möjligt) mindre viktig faktiskt. Jag ser mest amatörfilmer och webcam av den anledningen. Underskatta inte missionären, eller en tjej som står på knä (istället för på fötter) när hon rider killen.

    Sen är jag däremot INTE särskilt intresserad av att det ska vara romantiskt och vackert. Jag ser ju porr för att bli kåt. Men för att jag ska tycka att det är en bra film ska det se äkta ut, och tjejen ska se ut att njuta. En annan sak som stör mig sjukt mycket är sättet tjejerna blir slickade på. Vem vill bli slickad med yttersta tungspetsen lite virvlande på det viset? Och killen eller tjejen som slickar har mer fokus på att det ska synas att tungan är på klitoris, än på att göra det skönt för den som blir slickad. När jag blir slickad vill jag bli det med hela munnen. Och när jag som tjej slickar en annan tjej så handlar det lika mycket om att suga på klitoris som att slicka den. Jag gillar porr, men blir nuförtiden mest frustrerad för att det mesta är så dåligt.

  • Anonym (Många åsikter....)
    cumshow skrev 2014-11-23 15:36:09 följande:

    Okej, tack för svaren gärna mer svar. :) Förstår att det saknas där kvinnor är dominanta mot män. Och fisting är mycket vi har spelat in men även där är killar dominanta. Skall verkligen se över detta. Kontakta mig via pmom du är ny fiken på att medverka i porrfilm :)

    Hu tycker ni killar skall vara i porrflmer ? Som jag bodybuilder eller mer vanliga i kroppen ? Stor liten kuk ?


    Det är mindre viktigt. Normal till vältränad. Övervikt går bort men annars tycker jag inte det är så viktigt. Kuken behöver i min värld inte vara överdrivet stor. Normala kroppar bidrar till den äkta känslan. Silikon går bort (om det inte är i "normala" storlekar). Jag gillar inte när tjejerna är överdrivet tränade eller smala heller. Lite mjukt och kvinnligt, men ändå attraktivt.
  • Anonym (Tjej24)

    Jag kanske inte svarar som den typiska tjejen nu men det här är vad jag gillar i porrfilmer:


    - Pang på. Jag spolar förbi förspel, och blir tjejen slickad byter jag film direkt, jag tycker det är sjukt äckligt.
    - Hårt sex, gärna rapeplay.
    - Analt eller DP
    - Lite deepthroating men blir det för mycket, eller nån "sensuell" avsugning blir jag avtänd
    - Gärna flera killar på en tjej
    - Kukstorlek spelar inte så stor roll men måste erkänna att en större ser bättre ut på film
    - Inget porrstönande från tjejen, "fuck my pussy" och sånt skit. Däremot gillar jag när killarna kallar tjejen slyna och sånt.
    - Ingen i filmen ska vara skitful, alltså ingen söndersminkad knarkhora eller gamla gubbar, helst inga tjockisar (mulliga går bra), inte gamla.

    Gillar ungefär samma i verkliga livet (fast bara med en kille då) men tyvärr är min kille lite för mesig.

  • Prinsessan 83

    Jag gillar att se när en tjej blir slickad

    Gärna av en annan tjej...

    Ska se skönt ut att dem medverkande njuter

    Inte bara pang på! Å tjejen stönar högt

    Å killen sprutar henne i ansiktet!

    Snyggast se på normala kroppar

    Både killar och tjejer inte stora silikon

    Och spinkiga super smala tjejer eller

    Killar. Inte heller enorma kukar

    Inget jag tönder på iallafall.

    Skulle gärna se fler filmer där tjejen

    Är dominant och visar vad hon vill

    Och mannen följer inte tvärtom ????

    Inge fisting för mig iaf..

  • Sephrenia89

    Jag vill se grova extrema dp's m.m så jag får väl hålla mig till "killarnas" ^^

  • Bunny on speed
    Anonym (runktråd!!) skrev 2014-11-24 00:20:16 följande:

    Intressant och lite skrämmande hur lätt det är att ljuga ihop såna här runkttrådar.. och lyckas få flera att svara.

    Så,

    - TS "äger ett porrfilmsföretag som producerar en massa film i sverige och utomlands."

    - På en handfull inlägg har han behov av att "råka" nämna att han är bodybuilder och har stor kuk. Han vill väldigt gärna få bekräftat av kvinnorna här på fl att hans attribut är eftertraktade.

    - Trots att han alltså äger ett stort företag som producerar en massa porr så vet han inte vad tjejer önskar av en porrfilm så han gör en "anonym" marknadsundersökning i ett öppet forum..

    - Han är ganska frustrerad redan efter ett par inlägg att ingen ännu kommenterat om hans fantastiska kropp och kuk (enligt egen utsago)..

    Ärligt talat, ni som går på sånt här.. är det inte lite skämmigt för er egen intelligens att ni inte genomskådar såna här runktrådar direkt?

    Ni tror inte att ägaren till ett stort företag skulle välja att göra sina marknadsundersökningar lite mer seriöst än så här? Exempelvis via en enklare enkät som han ger någon (annan) i uppdrag att ta fram, sammanställa och följa upp...?

    Vet inte om man ska skratta eller gråta


    Handlar inte om att gå på. Jag svar i diverse trådar som jag misstänker är fejk. Varför inte? Kul tråd är kul tråd.
    Bunnies, it must be bunnies!
Svar på tråden Porrfilm för tjejer