• Anonym (:)

    skriv 3 bra saker som hänt dig idag

    1. Jag fick beröm på jobbet, alltid kul när nån uppskattar det man gör.

    2. Min sambo har lovat att massera mina axlar ikväll.

    3. Får slappa lite i soffan nu mellan varven att hänga tvätt, och vi valde att laga middag som sköter sig själv i ugnen= mer slötid till mig ;)

    Bubblare: får sova i nytvättade lakan i natt :)

  • Anonym (:)

    1. Var pigg och glad på jobbet idag fast jag började tidigt och det regnade och blåste jättemycket i morse. Dessutom var passet väldigt roligt :)

    2. Skrev klart och skickade in min tenta.

    3. Pallade laga en ordentlig middag fast jag är ensam hemma och har svårt att fixa rutinerna. Det är nog det jag är mest nöjd med dagen. Att jag laddade kaffebryggaren i går kväll, vaknade tidigt och drack kaffe, drog på jobb, kom hem och skrev klart tentan. Fixade lite ärenden, lagade middag och diskade undan allt efter mig.

  • Anonym (:)

    1. Eftersom jag är en person som lätt skjuter upp saker så var jag glad att jag tog tag i mig själv i tid denna gång och gick och köpte en bok jag behöver till skolan.

    2. Gav en lapp till en tiggare där det stod var hon kunde ta vägen för att komma undan stormen och få vara inomhus inatt. Hoppas hon var rumän, för jag hade skrivit på rumänska :P

    3. Bestämde vad min nästa uppsats ska handla om och tror det kommer bli jätteintressant att sätta mig in i, så jag är peppad på det!

Svar på tråden skriv 3 bra saker som hänt dig idag