• Anonym (Becca)

    Min pojkvän vill aldrig ha sex..

    Hej! Jag skulle behöva lite hjälp från er!

    Jag är en tjej på 18 år och min pojkvän är 19 år. Vi har varit tillsammans i 3 år och förhållandet är inte så jätte bra längre. Sexlivet är åt helvete! Vi har sex som mest 1 gång i veckan. Får nästan tvinga mig till sex och han tar ALDRIG några initiativ. Dom gångerna vi har sex så är det exakt likadant varje gång, vilket är jätte tråkigt!

    Han kollar dock på porr varje dag och tillfredställer sig själv, men dom gångerna jag vill hjälpa till så får jag inte. Förstår inte vad felet är. Han kommer med bortförklaringar hela tiden och säger att han är trött. Dock så har han jobbat en del nu under vintern, men om han orkar hjälpa sig själv så kan man väl lika väl hjälpa varandra?

    Ska det behöva vara såhär eller är det fler som har samma problem? :/

  • Svar på tråden Min pojkvän vill aldrig ha sex..
  • liberotutte

    Säg bara att du måste ligga oftare och att de betyder mycket för dig.

    Säg också att om du inte ger med dig på mer sex så kommer ja att knulla skiten ur dig när du sover och sedan lämna dig .

    fråga honom om han har några fantasier som du kan uppfylla för att få igång sexet :)

    Fråga honom, är du bög ?

    Gör du detta ska du få se på grejjer :)

    Mvh den mannen alla vill ha :)

  • Anonym (Anomynous)

    Jag har resejobb och träffar min tjej på helgerna, om jag "frågar" efter sex så blir det inget och hon tar aldrig initativet men om jag hånglar upp henne i soffan och smeker lite på hennes kropp så dröjer det inte lång tid innan vi knullar. Vi har varit tillsammans i flera år och på en helg knullar vi iallafall tre gånger.

    Mina tips till dig skulle vara att duscha tillsammans, ha en massagekväll, fråga killen om han har några fantasier, köpa sexleksaker och i nödfall kolla på porr tillsammans.

    Det kan va så att din kille lider av "porr-impotens".


    liberotutte skrev 2015-01-23 00:07:52 följande:

    Säg bara att du måste ligga oftare och att de betyder mycket för dig.

    Säg också att om du inte ger med dig på mer sex så kommer ja att knulla skiten ur dig när du sover och sedan lämna dig .

    fråga honom om han har några fantasier som du kan uppfylla för att få igång sexet :)

    Fråga honom, är du bög ?

    Gör du detta ska du få se på grejjer :)

    Mvh den mannen alla vill ha :)


    Är du dum i huvudet? Ska hon tjata ännu mer? Ge honom prestationsångest och göra så att han känner sig tvingad till o knulla sin flickvän varje gång? Fråga om han är bög? Alltså herregud. Bra "tips" ifall hon aldrig vill se killen igen.
  • kasovi

    Jag testade att inte ta initiativ någon gång på en månad. Fick till det hela TVÅ gånger haha!

    Då var jag fruktansvärt sexuellt frustrerad måste jag säga. Bestämde mig för att börja suga av honom när han sov, sätta mig uppepå och rida skiten ur honom. Som tur var så gillade han det och så fick jag sex varje dag! Nu blir det väl några gånger i veckan, ibland flera gånger om dagen.

  • Anonym (P.O.R.R.)
    Anonym (Becca) skrev 2015-01-22 23:52:21 följande:
    Jag är intresserad av porr och vi kollar ihop ibland också. Kollar dock inte lika ofta som honom.. Ja självklart kan det vara att han är trött och det är lättare att runka, men det ska inte behöva vara så hela tiden och jag ska inte behöva tvinga mig till sex. Då är det något som inte stämmer! För han säger väldigt ofta till mig att jag får skylla mig själv att jag inte får sex av honom, och då menar han att varje gång jag frågar om vi kan ha sex så tappar han intresset helt och hållet. Han anser alltså att jag aldrig ska fråga, och då kommer det ju inte bli något sex över huvudtaget..

    Pratade med honom idag, men han byter bara samtalsämne och försöker fly undan. Vet inte vad mer jag ska göra :(
    Ja, fråga om sex blir ju sällan så hett. Men skylla dig själv låter väldigt egoistiskt och ett sätt att försvara sig och döda diskussionen. 

    Hade jag varit du så hade jag velat veta, vem hade inte det!?...framför allt när han verkar tillfredsställa sig själv högt och lågt. Hur hade han reagerat om du tillfredsställde dig själv och visade mindre intresse för honom?
  • Anonym (Io)

    En del är inte speciellt intresserade av sex (och porr/onani har ingenting med det att göra). Om du vill ha mer sex och han inte vill så är det nog dags för er att gå skilda vägar, så jag tycker du ska ta upp det igen. Om han bara avbryter dig eller viftar bort det med ett "jag ska bättra mig" så kan du ju skriva ett brev till honom som han får läsa, han kan ju svara med ett brev själv om han tycker att det är jobbigt att prata om det.

  • Anonym (T)
    Anonym (Becca) skrev 2015-01-22 07:35:55 följande:
    Jag har pratat med honom om detta flera gånger, men då blir han istället bara arg på mig, förutom 1 gång då han lovade att han skulle bättra sig, men hände ingenting med det! Vet inte hur länge jag står ut bara.

    Visst, vi har vart tillsammans 3 år, men tycker ändå att sexlivet är jätte viktigt! :/
    I en relation är det ju viktigt att kunna prata med varandra om allt, även de saker som inte är så roliga att prata om alla gånger. Om han inte lyssnar på dig när du har något viktigt att säga så respekterar han dig ju inte. Självklart ska du inte tvinga dig på honom, men att prata måste du få göra utan att han blir arg om du lägger upp det bra.

    Sex är viktigt oavsett hur länge man varit tillsammans. Jag och min kille har varit tillsammans ca 8 år och det är väldigt viktigt med sex. Visst är det perioder då man helt enkelt inte har så mycket som man önskar, beroende på att man kanske jobbar mycket eller något annat, och då får man försöka hitta tillbaka. Lättare sagt än gjort många gånger, men det är viktigt.

    Har det pågått länge? Känner du att det har nått sin gräns och att du vill lämna honom? Vill du prova gå till kurator tillsammans med honom där ni kan prata ut och samtidigt få råd från en som säkert har varit med om sådant tidigare?


  • Mrs Okänd
    Anonym (T) skrev 2015-01-26 01:18:36 följande:
    I en relation är det ju viktigt att kunna prata med varandra om allt, även de saker som inte är så roliga att prata om alla gånger. Om han inte lyssnar på dig när du har något viktigt att säga så respekterar han dig ju inte. Självklart ska du inte tvinga dig på honom, men att prata måste du få göra utan att han blir arg om du lägger upp det bra.

    Sex är viktigt oavsett hur länge man varit tillsammans. Jag och min kille har varit tillsammans ca 8 år och det är väldigt viktigt med sex. Visst är det perioder då man helt enkelt inte har så mycket som man önskar, beroende på att man kanske jobbar mycket eller något annat, och då får man försöka hitta tillbaka. Lättare sagt än gjort många gånger, men det är viktigt.

    Har det pågått länge? Känner du att det har nått sin gräns och att du vill lämna honom? Vill du prova gå till kurator tillsammans med honom där ni kan prata ut och samtidigt få råd från en som säkert har varit med om sådant tidigare?



    Håller med om att man måste lära sig prata med varann, finns ju knappt nåt värre när man inte får svar på den egentliga frågan! Och det som känns lite alamerande här är ju att TS endast är 18 år.
  • MEE83

    Intimitet och närhet, kort och gott, hands on the merchandise, kan ofta leda till något mer, hur är det med den saken? Är det lika dött där? Rör han aldrig vid dig?

    Spontanitet is your friend. Blir ens sexliv för uppstyrt och strukturerat så blir det lite utav en hushållssyssla, ett krav, något som måste göras, istället för vad det egentligen borde vara, ett stört nöje.

    Sover och bor ni tillsammans så prova olika tidpunkter på dagen, "knulla er igenom bostaden" haha, är ni lite äventyrliga så behöver det inte begränsas till där ni är bosatta, att ligga någon annanstans än enbart hemma i sängen i sovrummet kan vara en krydda som ger lusten ett litet lyft.

    Är han deppig eller stressad? Kan ju vara psykiskt.

    Porr flera gånger om dagen? Var fan hittar han tiden för det? Har han inga intressen?

    Jag måste erkänna att jag ofta känner mig som en udda fågel när jag läser om andra(framförallt mäns) porr vanor. Jag har aldrig egentligen kollat på porr, utan porr är en sak jag kollar på för att det är skönt att få "lätta" lite på trycket liksom. Är jag hemma, så är inte behovet av porr så akut, ibland blir det en omgång ändå, när min tjej inte är sugen och "trycket" är för stort, men aldrig har mitt porr konsumerande gått ut över mitt sexliv. 

  • Anonym (T)

    Det skulle ju kunna vara en idé att spela lite svårflörtad mot honom bara för att se hur han skulle reagera. Nu pratar jag självklart inte en längre period utan någon vecka eller så.

    I övrigt tycker jag inte att man ska vara kvar i en relation som man inte trivs i. Om inte annat kan ni ju ta en paus och se vad som finns där ute. Ibland kan det vara nyttigt att sakna också.

  • Dojmoj

    Lever i samma mardröm. Sjukt kär, ihop tre år, ( jag 24, han 25)

    Han är beroende av internet och låter datan tillfredsställa hans behov.

    Han jobbar hemifrån medan jag sliter 10 h per dag.

    Jag vill ha sex hela tiden, om jag tjatar så kanske jag får en gång i veckan, om jag låter bli blir det nada, en gång en hel månad.

    Jag älskar honom, han säger att han älskar mig. Han är trogen, jag kan låna hans mobil/data när jag vill.

    Han köper blommor, vill umgås, bio/äta ute, skriver när jag är på jobbet. Han skickar inga signaler på att han är trött på mig.

  • Anonym (Becca)
    Anonym (Anomynous) skrev 2015-01-23 00:38:56 följande:

    Jag har resejobb och träffar min tjej på helgerna, om jag "frågar" efter sex så blir det inget och hon tar aldrig initativet men om jag hånglar upp henne i soffan och smeker lite på hennes kropp så dröjer det inte lång tid innan vi knullar. Vi har varit tillsammans i flera år och på en helg knullar vi iallafall tre gånger.

    Mina tips till dig skulle vara att duscha tillsammans, ha en massagekväll, fråga killen om han har några fantasier, köpa sexleksaker och i nödfall kolla på porr tillsammans.

    Det kan va så att din kille lider av "porr-impotens".


    Är du dum i huvudet? Ska hon tjata ännu mer? Ge honom prestationsångest och göra så att han känner sig tvingad till o knulla sin flickvän varje gång? Fråga om han är bög? Alltså herregud. Bra "tips" ifall hon aldrig vill se killen igen.
    Hej! Ja jag önskade att min kille va så lätt att få i säng, men de spelar ingen roll hur mycket jag gör. Ibland tar jag på mig en korsett och tänder ljus osv, men oftast blir de ingenting ändå. Vi har sex typ varannan vecka nu. Känns fan inte bra asså.

    Jag och min pojkvän duschar väldigt ofta tillsammans, och för några månader sen tog han alltid initiativet och ville ha sex väldigt mycket oftare. Vet inte vad som är problemet
  • Anonym (Becca)
    kasovi skrev 2015-01-23 00:42:55 följande:

    Jag testade att inte ta initiativ någon gång på en månad. Fick till det hela TVÅ gånger smile5.gif haha!

    Då var jag fruktansvärt sexuellt frustrerad måste jag säga. Bestämde mig för att börja suga av honom när han sov, sätta mig uppepå och rida skiten ur honom. Som tur var så gillade han det och så fick jag sex varje dag! Nu blir det väl några gånger i veckan, ibland flera gånger om dagen.


    Åh nice! Har funderat på det många gånger faktiskt, men han skulle nog bara bli arg på mig.. :/
  • Anonym (Mike)

    Man vänjer sig tragiskt med frånvaron också men visst får man lätta på trycket genom att runka då och då. Sen händer det ju att man kollar på porr bara för att få se lite naket då och då men inte regelbundet. Jag hade inte blivit arg över att bli väckt med avsugning eller sexförsök i alla fall. :D

  • SisterNoMercy

    Mitt ex var exakt likadant, dock hade vi inte ens något sexliv från första början. Vi var tillsammans i 4,5 år och hade jag ingen självkänsla innan jag träffade honom så försvann den definitivt med honom.

    Men han var helt ointresserad när det kom till sex, han kunde inte ens runka om jag var i samma rum eller ens vaken. Han stängde in sig i sovrummet och jag fick inte komma in förrän han har klar. Detta kunde han göra sent på vardagskvällar. Så han försökte dessutom stressa mig i säng så jag skulle somna så han kunde få runka. Det enda sättet jag kunde ha sex med honom var att helt enkelt strunta i mina egna behov och jag förstod inte det då, men nu i efterhand när jag hittat en fantastisk kille så förstår jag nu hur illa jag och exet faktiskt hade det och hur mycket av mig själv som jag tog bort.

    Mitt enda tips är helt enkelt: gör slut.
    Alla tips du får verkar vara helt onödiga om han inte vill göra nånting i sexväg tillsammans med dig och vill han heller inte prata om det så verkar han ha gett upp. När en kille tackar nej till en avsugning då är det ett avslut i en relation, känner jag i alla fall. 

    Lycka till! 

  • Mrs Okänd
    Dojmoj skrev 2015-01-28 21:47:03 följande:
    Lever i samma mardröm. Sjukt kär, ihop tre år, ( jag 24, han 25)
    Han är beroende av internet och låter datan tillfredsställa hans behov.
    Han jobbar hemifrån medan jag sliter 10 h per dag.
    Jag vill ha sex hela tiden, om jag tjatar så kanske jag får en gång i veckan, om jag låter bli blir det nada, en gång en hel månad.

    Jag älskar honom, han säger att han älskar mig. Han är trogen, jag kan låna hans mobil/data när jag vill.
    Han köper blommor, vill umgås, bio/äta ute, skriver när jag är på jobbet. Han skickar inga signaler på att han är trött på mig.

    Han är beroende av internet...lider han inte av det själv?
  • Anonym (hmmm)

    Jag har faktiskt vart i din killes situation. Jag är väldigt sexuell av mig och har alltid haft stort behov, men av nån anledning hamnade jag i en svacka. Och min tjej som var van vid att jag alltid ville tyckte det var konstigt och började tjata, och sa jag nej så blev hon ledsen. Så varje gång hon frågade så blev det ångestladdat och jobbigt och all min lust försvann. Man hamnar i nån ond cirkel. 

    Nu är lusten tillbaka och vi är igång igen, jag vet inte varför jag inte ville förut. Jag tror att en del var att vi bråkade mer förut och då kan jag också tappa suget helt. Vi bråkar mindre nu, men det är förmodligen för att hon inte är lika frustrerad över att jag inte vill ligga så tillbaka i ond cirkel. 

    Tända ljus och snygga underkläder kunde för mig kännas som "tjat" också, eftersom det va så tydligt vad hon va ute efter och om jag inte hade lust så visste jag hur ledsen hon skulle bli så det va inte så mycket bättre. Det som funkade bäst för att jag skulle va sugen var om hon skickade sms när jag va på jobbet som beskrev vad hon ville göra med mig, så jag kom hem sugen.

    Har egentligen inga bra råd, tänkte bara skriva för att jag har vart på andra sidan.

  • Anonym (Becca)
    SisterNoMercy skrev 2015-02-03 13:58:12 följande:

    Mitt ex var exakt likadant, dock hade vi inte ens något sexliv från första början. Vi var tillsammans i 4,5 år och hade jag ingen självkänsla innan jag träffade honom så försvann den definitivt med honom.

    Men han var helt ointresserad när det kom till sex, han kunde inte ens runka om jag var i samma rum eller ens vaken. Han stängde in sig i sovrummet och jag fick inte komma in förrän han har klar. Detta kunde han göra sent på vardagskvällar. Så han försökte dessutom stressa mig i säng så jag skulle somna så han kunde få runka. Det enda sättet jag kunde ha sex med honom var att helt enkelt strunta i mina egna behov och jag förstod inte det då, men nu i efterhand när jag hittat en fantastisk kille så förstår jag nu hur illa jag och exet faktiskt hade det och hur mycket av mig själv som jag tog bort.

    Mitt enda tips är helt enkelt: gör slut.
    Alla tips du får verkar vara helt onödiga om han inte vill göra nånting i sexväg tillsammans med dig och vill han heller inte prata om det så verkar han ha gett upp. När en kille tackar nej till en avsugning då är det ett avslut i en relation, känner jag i alla fall. 

    Lycka till! 


    Tack! Jag förstår vad du menar och det är hemskt. Jag har gett honom en chans nu och jag hoppas verkligen att det blir bättre. Jag älskar ju honom och vill inte bara göra slut på grund av detta :(
  • Anonym (Becca)
    Anonym (hmmm) skrev 2015-02-03 15:40:48 följande:

    Jag har faktiskt vart i din killes situation. Jag är väldigt sexuell av mig och har alltid haft stort behov, men av nån anledning hamnade jag i en svacka. Och min tjej som var van vid att jag alltid ville tyckte det var konstigt och började tjata, och sa jag nej så blev hon ledsen. Så varje gång hon frågade så blev det ångestladdat och jobbigt och all min lust försvann. Man hamnar i nån ond cirkel. 

    Nu är lusten tillbaka och vi är igång igen, jag vet inte varför jag inte ville förut. Jag tror att en del var att vi bråkade mer förut och då kan jag också tappa suget helt. Vi bråkar mindre nu, men det är förmodligen för att hon inte är lika frustrerad över att jag inte vill ligga så tillbaka i ond cirkel. 

    Tända ljus och snygga underkläder kunde för mig kännas som "tjat" också, eftersom det va så tydligt vad hon va ute efter och om jag inte hade lust så visste jag hur ledsen hon skulle bli så det va inte så mycket bättre. Det som funkade bäst för att jag skulle va sugen var om hon skickade sms när jag va på jobbet som beskrev vad hon ville göra med mig, så jag kom hem sugen.

    Har egentligen inga bra råd, tänkte bara skriva för att jag har vart på andra sidan.


    Låter precis som min situation och det är exakt så min kille beskrivit det för mig. Här om dagen tog han initiativet till sex och jag blev överlycklig. Hade önskat att han kunde göra det oftare bara. Men om jag inte tjatar så kanske det blir lättare för honom.

    Har du något mer tips? :)
Svar på tråden Min pojkvän vill aldrig ha sex..