• Anonym (Testa själv!)

    Omöjligt att få en orgasm med en kuk? Inte nu längre!

    Hej.

    Efter att ha testat olika ställningar men inte lyckats få en orgasm med min partner, Blev jag nästan tröt på att knulla.
    Slick och smek SÅ Klart att orgasmen kommer men varför inte med kuken.
    In, ut, in ut, Bakifrån, och allt det andra men fortfarande helt dött.

    VI GJORDE SÅ HÄR OCH DET FUNKADE TILL SIST!!
    Han smekte mig från nacken och ner längst ryggen, (jag ryser i hela kroppen då). Kyss och smek. 
    REDSAKPET: HYLLA/SKÄNK
    Han lyfte upp mig på vår hylla/skänk som är typ lika hög som hans navel, och hans står på tår.
    Han stoppar in kuken och det känns så skönt. Det kändes som att kuken slog på en punkt in i fittan. För varje "slag" till sist explodera jag av min första orgasm.

    Så mitt tips är: Kuken ska inte in och ut i mitten utan mer upp mot naveln om man säger så!!!

    testa och skriv hur du tycker

  • Svar på tråden Omöjligt att få en orgasm med en kuk? Inte nu längre!
  • Anonym (hehe)
    Anonym (...) skrev 2015-03-04 15:39:21 följande:
    Nja... Nu är det väl så att forskning har kommit fram till att en särskilt punkt inte existerar. Däremot så vet man att det just där finns ett område som är sammankopplat med klitoris inre rötter och urinröret som kan ge orgasm vid stimulering.
    Jamen, förlåt då.
    "CUV, det med klitoris inre rötter sammankopplade , erogena område som tidigare kallades för g-punkten".
    Kalla det vad du vill! 
    Glad
  • Anonym (...)
    Anonym (hehe) skrev 2015-03-04 16:50:53 följande:

    Jamen, förlåt då.

    "CUV, det med klitoris inre rötter sammankopplade , erogena område som tidigare kallades för g-punkten".

    Kalla det vad du vill! 


    Äh, det var inte på blodigt allvar. Ville bara visa på varför en del hävdar att den inte finns. Att den bara är en myt.
  • Pussan
    Anonym (...) skrev 2015-03-04 16:20:35 följande:
    Men andas vännen... Det finns synonymer till allt, så är det ja. Men de flesta använder inte just knulla-fitta-kuk till vardags, för att de anses grova. Det måste väl även du ha märkt... Det finns ju en anledning till att man inte använder de orden i närheten av barn t ex.

    Såldes...Skärp DIG! Och andas ett par gånger.
    Jag andas, och jag har alltid använt just de orden. Ingen kille har någonsin haft något emot det. Ingen brud heller f ö. Fast i närheten av barn pratar jag sällan om hur jag vill knulla. Aldrig faktiskt. Gör du det?
  • Anonym (Man)

    Ja sex är så mycket mer än in och ut. Testa även att ligga i missionären och be din man ligga lite högre upp, på så sätt masserar hans kuk DI främre slidvägg mer och samtidigt klitoris. Ett väldigt bra tips om man vill få en tjej att komma snabbt, funkar på de flesta ;)

  • Anonym (M)

    Samtidigt kan jag tycka att det är så jävla trist med bara teknik..

  • Anonym (...)
    Pussan skrev 2015-03-04 22:33:31 följande:

    Jag andas, och jag har alltid använt just de orden. Ingen kille har någonsin haft något emot det. Ingen brud heller f ö. Fast i närheten av barn pratar jag sällan om hur jag vill knulla. Aldrig faktiskt. Gör du det?


    Fast vad just du alltid har sagt eller inte är faktiskt inte särskilt intressant i sammanhanget. Det sätter ju ingen norm på något vis.

    Och vad det gäller barn... Nu får du väl ta å anstränga dig lite. Nej självklart berättar jag inte om jag är sugen på sex eller ej i närheten av barn, men däremot förklarar jag vad sex är för något för barnen.
  • Anonym (...)
    Pussan skrev 2015-03-04 22:33:31 följande:

    Jag andas, och jag har alltid använt just de orden. Ingen kille har någonsin haft något emot det. Ingen brud heller f ö. Fast i närheten av barn pratar jag sällan om hur jag vill knulla. Aldrig faktiskt. Gör du det?


    Och ps... Uppmaningen att andas var givetvis inte till dig, utan till "Anton" som höll på att slita huvudet av mig för mitt yppande.
  • HasseA

    Att kuken ska mer "upp mot naveln" trodde jag var allom bekant vid det här laget, men så är det kanske inte.

    Andra ställningar som är varianter på TS beskrivning är 
    * tjejen på rygg på sängen, killen på knä på golvet
    tjejen på rygg på köksbordet, killen står

    Annars funkar på liknande sätt
    * alla möjliga varianter av missionären där tjejens ben är högt upp och killen står som på knä mellan hennes ben, och
    * bakifrån fast att tjejen ligger platt på mage, killen kan vinkla olika mycket "ner mot naveln"


  • Anton Chigurh
    Anonym (...) skrev 2015-03-05 02:12:18 följande:
    Och ps... Uppmaningen att andas var givetvis inte till dig, utan till "Anton"Hjärtasom höll på att slita huvudet av mig för mitt yppande.
    Hehe, du skulle bara veta hur snällt jag uttryckte mig...chzygrin

    Är jag.....rak, och möjligen en aning hård i tonen. Så märker du det. Tro mig.

    Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
Svar på tråden Omöjligt att få en orgasm med en kuk? Inte nu längre!