• Anonym (Tindo)

    SKANDAL!! Svensk media utnyttjar hjärntvättade barn i politiskt syfte, hur kan detta vara möjligt i Sverige 2015? På gränsen till utnyttjande av barn??

    Varför gör muslimer sådana här jippon, för någon vecka sedan kunde vi se muslimer med ögonbindel som vill ha en kram på stan.

    Det jag reagerar med det senaste jippot är:

    Det handlar om barn i 6 års ålder? Hur mycket kan de om Islam? Varför är de ens religiösa? Ska vi som tittare känna sympati när hjärntvättade barn som gör reklam för Islam, som blivit påtvingade islam av sina föräldrar?

    Varför reagerar inte svensk media att det handlar om barn och religion??

    Varför försöker muslimer inte övertyga islamister istället för oss "otrogna"??

    Ska inte barn få vara barn? Hur tusan kan detta ses som reklam för Islam när det handlar om barn som förmodligen inte ens är pålästa? Men igen, det mest skrämmande, hur kan svensk media använda denna reklam??!?

    Muslimska barn bjuder på middag för att stoppa rasismen





    www.metro.se/nyheter/muslimska-barn-bjuder-pa-middag-for-att-stoppa-rasismen/EVHoce!Rx4DQie5zKiQA/

  • Svar på tråden SKANDAL!! Svensk media utnyttjar hjärntvättade barn i politiskt syfte, hur kan detta vara möjligt i Sverige 2015? På gränsen till utnyttjande av barn??
  • Anonym (varför så många r-trådar)
    Tom Araya skrev 2015-03-07 01:50:10 följande:
    Sedan kan man ju också svara på vad man tycker om det som tas upp i tråden och inte försvara det med helt andra saker. Du har ju ingen aning om vad TS tycker om dop. Varför är frågan ens intressant? Klarar du inte av att ta ställning för eller mot det som TS påpekar i trådstarten utan att jämföra det med något helt annat?
    Så du liksom en del andra med din syn på muslimer anser i vanlig ordning att det är helt skilda saker när man byter ut islam elle rmuslimer mot annat
    Jag vet inte riktigt hur man ska resonera med människor som har fördomar för det spelar liksom ingen roll vad man säger eftersom de redan har bestämt att muslimer är onda och dom själva är de goda, nej det går inte att resonera med fanatiska människor
  • Tom Araya
    Anonym (varför så många r-trådar) skrev 2015-03-07 02:16:18 följande:
    Så du liksom en del andra med din syn på muslimer anser i vanlig ordning att det är helt skilda saker när man byter ut islam elle rmuslimer mot annat
    Jag vet inte riktigt hur man ska resonera med människor som har fördomar för det spelar liksom ingen roll vad man säger eftersom de redan har bestämt att muslimer är onda och dom själva är de goda, nej det går inte att resonera med fanatiska människor
    Kan du ta ställning till det trådstarten tar upp eller inte?

    Jag har tydligt förklarat vad jag tycker om dop och även skillnaderna mellan dop och det som tas upp i trådstarten, är det något av det du inte förstår eller vänder dig mot så får du gärna ta upp det.

    Jag har aldrig träffat en fördomsfri människa och du är definitivt inget undantag.

    Du bara hasplar ur dig en massa anklagelser och annan dynga som inte är kopplat till vad folk skriver annat än i ditt huvud.
  • Anonym (varför så många r-trådar)
    Tom Araya skrev 2015-03-07 03:04:55 följande:
    Kan du ta ställning till det trådstarten tar upp eller inte?

    Jag har tydligt förklarat vad jag tycker om dop och även skillnaderna mellan dop och det som tas upp i trådstarten, är det något av det du inte förstår eller vänder dig mot så får du gärna ta upp det.

    Jag har aldrig träffat en fördomsfri människa och du är definitivt inget undantag.

    Du bara hasplar ur dig en massa anklagelser och annan dynga som inte är kopplat till vad folk skriver annat än i ditt huvud.
    och det enda du gör är att komma med fördomar, antagligen samtidigt som du envist hävdar för alla och envar hur du absolut inte är rasist, har jag rätt?
  • tobbe01
    TigerLilySwe skrev 2015-03-06 23:53:05 följande:

    Så otroligt dåligt att det med en gång ska diskuteras SD, jihadister, Breivik och annat jönseri. Det handlar väl snarare om hur vi fortsättningsvis tänker oss att vårt Sverige ska fortsätta styras, lagstiftning, normer, värderingar och vilken riktning vi ska ta.


  • KillBill
    Tom Araya skrev 2015-03-07 01:55:16 följande:
    Religionsfrihet är när barn slipper bli indoktrinerade med sina föräldrars tro och istället skaffa sin egen uppfattning när de känner för det.

    Att skattemedel sponsrar sådan här dynga är helt och helvete!
    Vet du ens vad religionsfrihet är för något? Har du funderat hur det kan komma sig att många föräldrar i Sverige döper sina nyfödda barn in i den kristna tron? Har du funderat på hur det kan komma sig att många föräldrar sätter sina små barn i söndagsskola i svenska kyrkan eller i något av de andra kristna samfunden? Många föräldrar låter sina barn gå på aktiviter i kyrkan exempelvis körsång där barnen sjunger kristna sånger tillsammans. Om det skulle vara indoktrinering, ja då skulle i princip samtliga medborgare vara indoktrinerade.
  • FDFMGA

    Det spelar ingen roll vad muslimer gör för vissa - allt de ändå gör är en del av en ondskefull plan.

    TS ställer frågan varför de inte försöker övertyga islamister i stället för otrogna.

    Beroende på hur man ser på människor kan man besvara den frågan i egenskap av deltagare i SD:s propagandaarmè, alltså det spelar ingen roll vad muslimer gör, det är muslimerna i sig det är fel på och det är bara extra lömskt när de använder sina barn för att få os att tro att de inte vill oss något ont.

    Men det är också fullt möjligt att besvara den med att det handlar om vanliga muslimer i det kanadensiska samhället - för dem är det säkert angeläget att visa för andra kanadensare att de just är vanliga kanadensare, bara med en annan religion än de flesta andra,

    Det finns säkert någon motsvarighet till SD:s rasistiska propagandaarmé i Kanada som sprider budskapet om att alla muslimer kan vara terrorister eller åtminstone vill införa sharialagstiftning.

    Syftet med kampanjen beskrivs här och där vävs även islamismen in




    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • Anonym (Allan)

    Ju mer man ser dessa hjärntvättade barn och dessa små flickor med slöja desto mer illa mår jag, hur fan tänkte Metro när de visade detta klipp? Trodde de folk skulle tycka att påtvingad religion ät gulligt eller vad? Detta är bland det värsta jag någonsin sett.

  • Anonym (Allan)
    TigerLilySwe skrev 2015-03-06 23:53:05 följande:

    Så otroligt dåligt att det med en gång ska diskuteras SD, jihadister, Breivik och annat jönseri. Det handlar väl snarare om hur vi fortsättningsvis tänker oss att vårt Sverige ska fortsätta styras, lagstiftning, normer, värderingar och vilken riktning vi ska ta.


    Ja verkligen, alltid ska dessa beteenden ursäktar men andra exempel..
  • Anonym (Allan)
    Anonym (Frihet att leka) skrev 2015-03-06 23:44:39 följande:

    Varför sätta på en liten flicka en slöja så som i reklamfilmen? Flickan har inga bröst, höfter och varför dölja håret för vem? Tror de att andra män är pedofiler som tittar på deras små flickebarn? Är det "hedern" som är känslig. Förstår det inte. Låt barn vara barn.


    Denna reklamfilm är inte anpassat ett sekulärt land som Sverige utan mer som ett land som Iran där kvinnor tvingas bära slöja. Måste vara en muslim på Metro som gjort denna artikel med detta klipp. 
  • Anonym (Allan)
    KillBill skrev 2015-03-07 06:49:23 följande:
    Vet du ens vad religionsfrihet är för något? Har du funderat hur det kan komma sig att många föräldrar i Sverige döper sina nyfödda barn in i den kristna tron? Har du funderat på hur det kan komma sig att många föräldrar sätter sina små barn i söndagsskola i svenska kyrkan eller i något av de andra kristna samfunden? Många föräldrar låter sina barn gå på aktiviter i kyrkan exempelvis körsång där barnen sjunger kristna sånger tillsammans. Om det skulle vara indoktrinering, ja då skulle i princip samtliga medborgare vara indoktrinerade.
    Vad fan spelar det för roll om man döper in sina barn? Jag är döpt och många kompisar med, inte fan är vi religiösa för det, inte mina föräldrar heller?

    Du ser inte skillnad mellan dop och omskärelse/könsstympning och slöjbärande av barn??
Svar på tråden SKANDAL!! Svensk media utnyttjar hjärntvättade barn i politiskt syfte, hur kan detta vara möjligt i Sverige 2015? På gränsen till utnyttjande av barn??