• Chana

    Hur skyddar man sig mot svart magi och sânt???

    Hej!
    Är det nâgon som vet hur man skyddar frân det onda jag menar svart magi och sânt?
    Pâ senaste tiden sâ har jag sâdana hemska mardrömmar samt väldigt ofta huvudvärk. Jag har aldrgi huvudvärk i vanliga fall. Det är saker som försvinner frân platser och kommer tillbaka pâ samma plats ja lite konstiga saker om händer dâ och dâ. Kommer inte ihâg allt men jag känner att nâgot inte är som det ska.
    Jag undrar ocksâ hur man kan göra om man redan har blivit utsatt för "svart magi" för att fâ bort det?
    Jättetacksam om jag kan fâ nâgra svar!!!

  • Svar på tråden Hur skyddar man sig mot svart magi och sânt???
  • Arcane

    Essi73: Ingen fara, jag är själv uppvuxen med folk runtomkring mig som sysslat med en massa "hokuspokus" som många väljer att kalla det. Har läst otalet böcker och deltagit i många diskussioner om wicca, örtkunskap, osv osv osv. Det är inget främmande för mig Och nog växer det man fokuserar på alltid. Det hjälper aldrig att fokusera på att man känner sig utsatt för ont. Gränsen mellan förnuft och galenskap kan vara rätt tunn...

  • Arcane

    Tror det är farligt att tro att man är utsatt för något som man själv inte kan påverka. Du själv besitter minst lika stora krafter och insikter som den sk. svartmagikern vill påstå att han skaffat sig via högre makter (eller lägre). Tror du på att någon kan ta kraft ifrån dig och vålla dig ont, gör du dig själv svag.

  • marina81

    Håller med Arcane. Svart magi fungerar främst genom psykologi.

  • araqsya

    Hej!
    Det finns svart magi och det är mycket effektivare än man tror.
    Jag råder dig att söka  hjälp i nån religiös ställe  antingen i kyrkan eller i mosken.
    I bästa fall de kan neutralisera det onda som finns på dig och ge en liten lapp skriven något på som man har den i fikan var än man går.
    Lycka till

  • R Franklin
    araqsya skrev 2015-08-12 17:05:58 följande:

    Det finns svart magi och det är mycket effektivare än man tror. 


    Tydligen inte tillräckligt effektiv för att någon skall kunna visa att det fungerar dock.
    araqsya skrev 2015-08-12 17:05:58 följande:

    Jag råder dig att söka  hjälp i nån religiös ställe  antingen i kyrkan eller i mosken.


    Spelar alltså ingen roll vilken låtsaskompis man vänder sig till?
    araqsya skrev 2015-08-12 17:05:58 följande:

    I bästa fall de kan neutralisera det onda som finns på dig och ge en liten lapp skriven något på som man har den i fikan var än man går.


    Om de i bästa fall kan ordna en liten lapp som man skall ha i ficka, då känns det lite som det kvittar va?

    PS. Grattis till en grym trådbumpning förresten
    DS.
  • TatueradDonna

    Hej. 

    Det finns en ganska känd kvinna i Sverige som är grym på det mediala.
    I första hand jobbar hon med barn inom den svängen men hon har även seanser ibland när hon hinner.
    Jag har hört att hon ska vara en väldigt snäll kvinna och om man har en stark anledning till att vilja få kontakt så tar hon sig den tiden (hennes väntetider är annars 6-12 månader)

    Jag träffade denna kvinna när jag förlorade min dotter och hon hjälpte verkligen mig igenom det och jag är henne EVIGT tacksam!!

    Hon arbetar även ihop med polisen och hjälper dom med vissa mordfall.
    Hon är väl en ganska "privat" kvinna så vet att hon tackat nej till medverkan i olika medium program vilket JAG tycker tyder på att man är seriös och inte behöver skylta med sin gåva. 

    Hon kan vara ganska hård och berättar precis exakt vad hon känner och ser. 

    Vet att hon varit iblandad med svart magi inom Katolska kyrkan då hon är katolik, det dom kallas exorcism. 

    Jag vill inte hänga ut hennes namn men skriv gärna till mig vid intresse så kan jag skriva hennes namn i mail istället. 

  • quiz
    TatueradDonna skrev 2015-12-05 20:08:37 följande:

    Hej. 

    Det finns en ganska känd kvinna i Sverige som är grym på det mediala.

    I första hand jobbar hon med barn inom den svängen men hon har även seanser ibland när hon hinner.

    Jag har hört att hon ska vara en väldigt snäll kvinna och om man har en stark anledning till att vilja få kontakt så tar hon sig den tiden (hennes väntetider är annars 6-12 månader)

    Jag träffade denna kvinna när jag förlorade min dotter och hon hjälpte verkligen mig igenom det och jag är henne EVIGT tacksam!!

    Hon arbetar även ihop med polisen och hjälper dom med vissa mordfall.

    Hon är väl en ganska "privat" kvinna så vet att hon tackat nej till medverkan i olika medium program vilket JAG tycker tyder på att man är seriös och inte behöver skylta med sin gåva. 

    Hon kan vara ganska hård och berättar precis exakt vad hon känner och ser. 

    Vet att hon varit iblandad med svart magi inom Katolska kyrkan då hon är katolik, det dom kallas exorcism. 

    Jag vill inte hänga ut hennes namn men skriv gärna till mig vid intresse så kan jag skriva hennes namn i mail istället. 


    . Hej!

    Jag läste ditt inlägg om en kvinna som är medial och har varit inblandad med svart magi. Jag har nämligen med blivit utsatt för svart magi. Jag skulle gärna med veta vad hon heter. Och hemskt gärna få kontakt med henne.
  • Skaska
    Arcane skrev 2006-02-22 17:43:27 följande:

    Essi73 och Junija: Svart magi får ju dessutom större effekt om man verkligen TROR att man är utsatt för det! Det är ju som när man går gravid t ex, då ser man ju hur många andra gravida som helst. Det man fokuserar på är man mer uppmärksam och öppen för att se/känna av.


    tror o tror. gubbe bakom sangen. 666 i oronen. stirrad i ogonen. Den kommer man baske mig inte ifran
  • Scoops

    Det finns några knep som min mormor lärde mig. Du kan prova någon av dem (eller alla, om du känner stor oro) :

    ) Skydd mot mardrömmarna - När du går och lägger sig så ställ dina skor bredvid sängen med tårna mot dörren. Om någon skickat en mara så bli hon rädd och kommer inte in. Skaffa också en drömfångare och häng i sovrummet.

    ) Skydd mot förbannelser - Bär en symbol med onda ögat eller Hamsa. Lägg en öppen sax i din hall, den måste vara av metall. Helst järn.

    Strö en tunn linje av salt längst tröskeln på din ytterdörr, så att onda tankar stannar utanför hemmet. När du går ut så bär din hamsa-symbol, en äkta kastanj, en kvist trollhassel eller en månadskristall för den månad du är född i.

    Lycka till!

    Och till de som inte tar sånt här på allvar så vill jag bara skriva att oavsett om man tror på saker eller inte så hjälper det alltid att ha något konkret att göra. Lugnar ibland.

  • Chattisen

    Gaslighting, en psykopat som försöker förvränga ditt sinne, psykisk misshandel.. det sjukast man kan utsätta någon för tyvärr. Vissa njuter av det, medan vissa personer blir rent av psykotiska av att bli utsatta. Riktigt vidrig beteende!

Svar på tråden Hur skyddar man sig mot svart magi och sânt???