• Anonym (Undrar)

    Skulle du vilja veta?

    Om din man haft en affär med en kvinna men har avslutat den, skulle du vilja veta eller fortsätta livet lyckligt ovetande?

  • Svar på tråden Skulle du vilja veta?
  • Anonym (C)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-04-02 19:38:07 följande:

    Om din man haft en affär med en kvinna men har avslutat den, skulle du vilja veta eller fortsätta livet lyckligt ovetande?


    Jag skulle vilja veta.
  • Anonym (Grabben brevid)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-04-02 22:04:02 följande:

    Men om din man hade haft ett längre förhållande vid sidan om... Och använt kondom...gäller samma då? Det är ju lite mer än ett infall av simpel kåthet...


    Vem använder kondom i ett längre förhållande? Lite önsketänkande det där.
  • Pussan

    Jag får knulla andra om jag vill, så det måste han också få. Vill gärna veta, det gör mig rätt kåt faktisktl

  • Anonym (Undrar)

    Med längre menar jag några månader. Och så pass länge har jag använt kondom iaf...Är väl allt bra naivt att tro att alla kvinnor använder annat preventivmedel o låter mannen slippa tänka på på det...


    Anonym (Grabben brevid) skrev 2015-04-02 22:32:17 följande:

    Vem använder kondom i ett längre förhållande? Lite önsketänkande det där.


  • Anonym (Undrar)

    [quote=75105505][quote-nick]Pussan skrev 2015-04-03 00:03:56 följande:[/quote-nick]

    Jag får knulla andra om jag vill, så det måste han också få. Vill gärna veta, det gör mig rätt kåt faktisktl

    I ett sådant fall handlar det ju inte om otrohet iaf...så då är det ju inget problem överhuvudtaget.

  • Anonym (Grabben brevid)
    Anonym (Undrar) skrev 2015-04-03 00:49:12 följande:

    Med längre menar jag några månader. Och så pass länge har jag använt kondom iaf...Är väl allt bra naivt att tro att alla kvinnor använder annat preventivmedel o låter mannen slippa tänka på på det...


    Javisst men, kondomen förhindrar så mycket mer än graviditeter. Jag tycker att annat snusk som lätt sprider sig är minst lika viktigt att undvika.
  • Anonym (Frida)

    Nej , inte om det var avslutat och över. Onödigt att bli orolig i onödan. Jag har fått reda på en otrohet med förra partnern , han var ångerfull och gjorde inte om det men jag blev mera kontrollerande svartsjuk och klängig som jag aldrig var innan och det vill jag aldrig bli igen.

  • MissFine

    Jag vill definitivt veta. Oavsett anledningen till otroheten. Jag avskyr tanken på att viktiga och avgörande beslut som rör vår relation tas bakom ryggen på mig. Sveket att bli fråntagen rätten att välja om man vill vara i relationen eller inte när vår överenskommelse (vara varandra trogna) bryts är vedervärdigt. Så, svaret är tveklöst ja.

  • nanneN

    Jag skulle vilja veta.
    Själva det sexuella skiter jag i, skulle han vilja ha sex med andra så får han det så länge han är ärlig om det.
    Däremot så skulle själva lögnen vara ett problem, jag vill bygga mina referensramar på verklighet, så "lyckligt ovetande" skulle inte funka för mig för då skulle min verklighet vara en lögn.

    Men det blir egentligen en hypotetisk fråga då jag inte skulle ha något alls emot sex utanför förhållandet, utan skulle tvärtom gärna ha det så så länge båda är medvetna om det. :)

  • Ellisss

    Jag skulle vilja veta. Men har svårt att tro att jag skulle kunna förlåta det. Kan nog inte ens förlåta en kyss. Inte en ömsesidig iallafall.

  • Pentra
    Pussan skrev 2015-04-03 00:03:56 följande:
    Jag får knulla andra om jag vill, så det måste han också få. Vill gärna veta, det gör mig rätt kåt faktisktl

    Samma här. ... /Pentra
  • Anonym (Etuna_Par)

    Vi knullar hur mycket vi vill med andra. Så länge vi är ärliga mot varandra ang det. O det hela är Tack vare tjejen här hemma då hon på fyllan inte kunde låta trosorna vara kvar på kroppen. Men hon var fullkomligt ärlig när hon kom hem o berättade vad som hänt. Såg oxå att jag blev kåt av det. Så hon fick påfyllning i fittan den natten ????

  • Anders 386

    Jag är iofs man, men jag skulle inte vilja veta. Vi har det bra nu, jag skulle må skit om jag fick veta att hon gått bakom min rygg. Ganska onödigt.

  • Anonym (heje)

    Om jag inte hade anat något så hade jag aldrig velat veta. Jag ser inte poängen med det.

Svar på tråden Skulle du vilja veta?