• Anonym (Förvirrad)

    Hade sex med femtonåring!!

    Jag är själv 40+ och blev ivrigt uppraggad av en yngre kille på ett statsevent för en tid sedan. Smickrad och något förfriskad av vin tog jag ett spontanbeslut och vi hamnade i min bostad. 

    Nu ikväll har han hört av sig via text och vill träffas igen. Jag fattade misstankar över hans språkbruk och till min fasa lyckades jag snoka fram hans facebook och såg att han inte ens fyllt 16. Han hade ljugit och påstått sig vara snart 19 år fyllda. Vilket jag gick på då han ser äldre ut än sin ålder. Helt ärligt har jag panik över situationen och är livrädd för att detta ska komma ut eller att hans föräldrar får nys om det. Har jag gjort något olagligt tekniskt sett? Kan han ses varande i beroendeställning? Vad sjutton ska jag göra?

  • Svar på tråden Hade sex med femtonåring!!
  • mr me
    taquine skrev 2015-05-26 20:42:53 följande:
    Klart unga tjejer har en sexualdrift liksom killar,men jag invänder mot alla dessa hebefilivrare som översvämmar detta forum .  Att tänka utanför boxen som verkar jäkligt poppis att kläcka ur sig i tid och otid.för vissa
    Jag står fast att unga tonåringar ska inte ha med dom i sin mammas /pappas ålder att göra när det kommer till sex-
    Och nej jag titulerar.mig varken som feminist eller manshatare (förutom vissa avarter då)
    Hebefilivrare? Tänka utanför boxen?

    Vad det än är för piller du knaprar på så borde du nog sluta med det...
  • Anonym (Blä)
    taquine skrev 2015-05-26 20:42:53 följande:

    Klart unga tjejer har en sexualdrift liksom killar,men jag invänder mot alla dessa hebefilivrare som översvämmar detta forum .  Att tänka utanför boxen som verkar jäkligt poppis att kläcka ur sig i tid och otid.för vissa

    Jag står fast att unga tonåringar ska inte ha med dom i sin mammas /pappas ålder att göra när det kommer till sex-

    Och nej jag titulerar.mig varken som feminist eller manshatare (förutom vissa avarter då)


    De SKA inte det trots att det öppnade upp till en mycket bättre värld för åtminstone mig?
  • taquine
    mr me skrev 2015-05-26 20:49:58 följande:
    Hebefilivrare? Tänka utanför boxen?

    Vad det än är för piller du knaprar på så borde du nog sluta med det...
    Är det slut på argumenten så är det  . hej på dig och lycka tillDrömmer
    Goodness me
  • mr me
    taquine skrev 2015-05-26 21:05:48 följande:
    Är det slut på argumenten så är det  . hej på dig och lycka tillDrömmer
    Slut på argumenten? Vad har vi ens argumenterat om?

    Du kom inbrölande i debatten och började prata om "hebefilivrare" som en påtänd narkoman. Vad hade det ens med tråden eller mina inlägg att göra?!?

    Som sagt, sluta knapra på de där pillren!
  • Djävulens Högra Hand
    mr me skrev 2015-05-26 20:08:45 följande:

    Alla ni som peppar TS och tycker hon ska fortsätta den sexuella relationen, hade ni haft samma inställning om det var er 15-åriga dotter som hade sex med en man 40+?


    Nej här är nog jämställdheten inte så närvarande faktiskt, i mångas ögon är det mer legitimt att som kvinna och bli snällare dömd eller om ens fördömd. Är nog så att en man inte likställs en kvinna, tonen är definitivt tystare och mindre hätsk trots att båda avarterna som har och drar sig sexuellt till barn utför samma sak.

    Tragiskt att det är förmildrande omständighet i vissas ögon att han en fitta...

    Så är övertygad om att en man skulle anses som mer äcklig som man än en kvinna i din frågeställning. Så svaret är trist nog att det finns äckelpottor som kommer undan för vad dom har mellan benen istället.

    Genusperspektivet är väldigt enkelriktat tyvärr...
  • mr me
    Djävulens Högra Hand skrev 2015-05-28 01:10:11 följande:
    Nej här är nog jämställdheten inte så närvarande faktiskt, i mångas ögon är det mer legitimt att som kvinna och bli snällare dömd eller om ens fördömd. Är nog så att en man inte likställs en kvinna, tonen är definitivt tystare och mindre hätsk trots att båda avarterna som har och drar sig sexuellt till barn utför samma sak.

    Tragiskt att det är förmildrande omständighet i vissas ögon att han en fitta...

    Så är övertygad om att en man skulle anses som mer äcklig som man än en kvinna i din frågeställning. Så svaret är trist nog att det finns äckelpottor som kommer undan för vad dom har mellan benen istället.

    Genusperspektivet är väldigt enkelriktat tyvärr...
    Precis och det är bl.a därför jag aldrig upphör att skrämmas över att så många vill kalla sig feminister och att folk blir "förvånade" över att fler inte kallar sig det.

    Feminism handlar även om att låta kvinnor som mer eller mindre utnyttjar unga pojkar att komma undan med det. Hur många tanter åker inte som sexturister till Gambia varje år t.ex?

    Medan alla män som åker på semester till Thailand (nej, jag har själv aldrig varit där så slipper någon blodfradgatuggande feminist undra) misstänkliggörs för att de eventuellt kan ha köpt sex så kan kvinnor som reser till Thailand för att ligga med ibland minderåriga afrikanska pojkar vara ganska öppna med det.
  • Anonym (Inget större fel.)

    Jag tycker inte detta här är så fel som det låter.

    Alltså om polisen hör av sig så är det bara att vara sanningsenlig så dem kommer nog att förstå. Det är nog mest hans föräldrar över hur dem kommer att reagera.

  • Anonym (Lo)

    Har haft sex med många 15-åriga killar (när jag själv var 14-30) och vet inte var alla får det ifrån att dom skulle vara tafatta och nervösa? Dom jag haft sex med har varit väldigt framåt och avancerade och kunnat ge mig massor av orgasmer. Så olika det kan vara.  

  • mr me
    Anonym (Lo) skrev 2015-05-28 11:52:44 följande:

    Har haft sex med många 15-åriga killar (när jag själv var 14-30) och vet inte var alla får det ifrån att dom skulle vara tafatta och nervösa? Dom jag haft sex med har varit väldigt framåt och avancerade och kunnat ge mig massor av orgasmer. Så olika det kan vara.  


    Så din invändning består i huruvida en 15-åring är bra i sängen eller inte?

    Är det lika okej om en man 40+ har sex med en 15-årig tjej? Jag menar, den 15-åriga flickan kanske är "väldigt framåt och avancerad" och kan ge mannen "massor av orgasmer"?
  • Anonym (Lo)
    mr me skrev 2015-05-28 13:47:50 följande:
    Så din invändning består i huruvida en 15-åring är bra i sängen eller inte?

    Är det lika okej om en man 40+ har sex med en 15-årig tjej? Jag menar, den 15-åriga flickan kanske är "väldigt framåt och avancerad" och kan ge mannen "massor av orgasmer"?
    Du missförstod nog mig, jag har ingen invändning mot att ts hade sex med en femtonåring även om det är i yngsta laget. Invändningar verkar alla andra ha och jag tyckte mig se att anledningen skulle vara att dom är små pojkspolingar som är nervösa och tafatta. Det vet jag att alla inte är.

    Jag som femtonåring hade lätt kunnat ha ett avancerat sexförhållande med en 40åring om det fanns någon jag attraherades av. Jag tände inte på 40åringar då utan 20-åringar, men om dom killarna ts träffat på har tänt på henne ser jag inget problem. Så länge allt är frivilligt och dom skyddar sig och så...dom killarna fick nog häftiga minnen för livet, tror du själv att dom ångrar sig?
  • Upptagenmeninte
    Anonym (Lo) skrev 2015-05-29 13:17:46 följande:
    ...jag har ingen invändning mot att ts hade sex med en femtonåring ....dom killarna fick nog häftiga minnen för livet...
    Och den intressanta tankenöten här, anser jag, är... Har du några invändningar mot 40-åriga män som har sex med 15 åriga tjejer?

    Och tycker/tror du att de 15-åriga tjejerna får häftiga minnen för livet?

    Dubbelmoralen och ojämlikheten blir ganska tydlig när man byter kön på vem som är äldre och yngre.
  • Anonym (Lo)
    Upptagenmeninte skrev 2015-05-29 14:43:25 följande:
    Och den intressanta tankenöten här, anser jag, är... Har du några invändningar mot 40-åriga män som har sex med 15 åriga tjejer?

    Och tycker/tror du att de 15-åriga tjejerna får häftiga minnen för livet?

    Dubbelmoralen och ojämlikheten blir ganska tydlig när man byter kön på vem som är äldre och yngre.
    Jag trodde det framgick att jag inte har några invändningar. Oavsett kön. Hade jag tänt på 40-åringar i den åldern hade jag kunna få häftiga minnen också med en erfaren man men nu gjorde jag inte det. Killarna ts träffat verkar ju tända på äldre i alla fall så dom hade nog det trevligt. 
    Svara gärna på min fråga, tror du dom ångrar sig? Det är väl allt som spelar någon roll?
  • Upptagenmeninte
    Anonym (Lo) skrev 2015-05-30 13:50:55 följande:
    Svara gärna på min fråga, tror du dom ångrar sig? Det är väl allt som spelar någon roll?
    Jag tror inte att de ångrar sig, och jag tycker att det är lika rätt oavsett vem som är äldre.

    Så länge båda är byxmyndiga och är med på det, så säger jag: Njut av livet. Livet är för kort för att låta bli, låt inte andras moral styra över dina val.

    :)
Svar på tråden Hade sex med femtonåring!!