Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

    Märkliga män som skickar PM i inboxen

    Välkommen till familjeliv, kåtbockarnas paradis med mer dubbelmoral än någon sexsida någonsin kan uppbåda någonsin

    Nej jag tror inte majoriteten av kvinnorna ställer upp och ja jag tror många män chansar hej vilt precis som på alla andra sidor typ.

    Jag funderar ofta på om deras fruar / sambos också finns här inne. En del av mig hade såååå velat veta det


    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Zarch skrev 2015-06-30 22:58:25 följande:
    Jag tror inte att kvinnor går på det där, hoppas inte det iallafall.

    Men är man en fitta istället för att visa den så slipper man pervomail, det är ett bra tips.
    Det har inte funkat för mig jag har absolut försökt vara en bitterfitta genom åren, men det är skit samma och nej det beror inte på bilden, har testat att ha blommor som pressbild, det gör ingen skillnad.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Zarch skrev 2015-06-30 23:40:09 följande:
    Nej jag tror faktiskt bild kvittar, men du kanske bara har en sån där charm som karlar dras till?

    Men det är lite synd, ämnet sex är intressant i sig. Tråkigt att kvinnor inte kan diskutera det utan att bli attackerad av kåtbockar som inte verkar förstå att dom inte är inräknade.
    Hahha en magnet för idioter, japp thats me

    Jag håller med dig och lite som anonyma Anna skriver ovan, jag finne hela grejen tragisk att man som kvinna skall behöva vara anonym för att slippa idiotiska mail man inte bett om alls.

    Det är nu emot mina principer att vara anonym bortsett från när jag eventuellt riskerar att blotta någon annan med mina ord och folk som känner mig kan lista ut vem, då är jag anonym, men aldrig annars.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (vad tror ni?) skrev 2015-06-30 23:59:09 följande:
    Hur tror ni att ni uppfattas om ni lägger ut avklädda bilder på er själv ? Antingen tror män att ni är lättfotade eller uppmärksamhetstörstande och därmed lätta att få omkull. 
    Vad andra inbillar sig och vad som är verklighet är inte alltid samma sak. Skulle det vara kvinnornas fel att dessa män är lågt begåvade eller vad menar du?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (vad tror ni?) skrev 2015-07-01 00:15:44 följande:
    Man behöver inte vara något av det men om man söker uppmärksamhet så får man det. Tyvärr då inte dne man kanske önskar
    Och om man inte bett om uppmärksamhet alls då? Skall man ändå bara gilla läget göra vågen i ren eufori och hoppa jämfota i ren skär glädje eller vadå?

    Att dela bilder är inte samma som att be om att få idiotiska mail, att gilla diskutera sex är inte samma som att vilja ligga med alla, att ha ett genuint intresse av ämnet sex likväl som att ha sex är inte samma sak som att vilja ha bekräftelse.

    Ändå väljer många att tolka det så och kontrasten är de där vettiga människorna som inte alls tolkar det så, det finns en hel del såna män här inne också, som jag gladeligen bollar med både i trådar och inbox, det märkliga är att de inte tjatar om min kik, inte heller maler de egoistiskt på om vad de vill göra med mig eller andra knasiga saker alls, vi snackar ja som folk gör mest, samma sak med kvinnor, jag mailar ju med kvinnor också och bubblar i trådar, de vettiga kvinnorna inbillar sig inte heller att jag vill ligga. Märkligt som faen!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    CarinaL26 skrev 2015-07-01 00:25:43 följande:
    Skulle aldrig skicka bilder till någon eller lägga upp bilder på någon kroppsdel här på FL. Inte ens på en armbåge. Det finns ett antal trevliga män här som man kan ha vettiga diskussioner med men sedan finns för många snuskpellar. Sista personen som pm ade mig hade jag följande konversation med.

    -Hej!
    -Hej, svarar jag.
    -Du verkar vara en trevlig tjej av dina inlägg att döma.
    -Tack, svarar jag
    - Tar du den i tvåan?

    Och där tog det slut. Förväntar de sig att man verkligen ska svara på det? Jo, jag vet att svaret förmodligen är ett ja....
    Hahhaa och det där är ett sånt tvärtypiskt mail också  
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    LillaLovelia skrev 2015-07-01 00:51:47 följande:
    Jag har fått flera sådana mail från män som jag vet har sina flickvänner/fruar här på FL.
    Jag vet det då de ofta skriver öppet till varann i olika trådar, samt nämner varann en del. Specifikt en snubbe på FL, som utåt känns som bästa familjefarsan, men som är så fruktansvärt äcklig i PM.
    Detta sker till mitt "riktiga" account (vill inte skriva från det här).
    Undrar ofta hur de vågar, är de inte rädda för att åka fast med sina grejor? Eller de kanske lever i öppna relationer så det är skit samma. Men om de inte gör det så fattar jag inte hur de vågar chansa alls. Kommer aldrig förstå känner jag.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    LillaLovelia skrev 2015-07-01 01:03:42 följande:
    Efter cirka 7 mail fram och tillbaka, så frågade jag en av dessa killar (en som skriver i väldigt många trådar om sin familj) om han skilt sig från sin fru.
    Han frågade varför jag undrade och jag svarade något i stil med "vet hon om vad du sysslar med", samt att jag inte tror att hon skulle gilla det. Då fick jag ett hot, samt mitt IP-nummer upptryckt i ansiktet. Det kändes så där. :S
    Men shit. Sjukligt nyfiken som jag är så får du gärna maila namnet på den användaren om du vill.

    Förstår om det kändes sådär alltså
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    LillaLovelia skrev 2015-07-01 01:24:11 följande:
    Jag skulle väldigt gärna vilja hänga ut honom och även PM:a hans fru. Men jag känner att jag inte vill bli mer indragen. Jag bad honom sluta skriva, samt uppmanade honom att respektera sin fru mer, sedan dess har jag inte fått något mail. Så jag vill helst inte SD igång nån cirkus. Jag låter det vara bara.
    Däremot kan jag säga att han kontaktade mig efter att jag skrev i en tråd om favoritställningar. Testa göra ett nytt account och var aktiv i sådana trådar så nappar han säkert igen.
    Förstår dig, all respekt för det liksom {#emotions_dlg.flower}
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    SponsraVM skrev 2015-07-01 14:11:04 följande:
    Vart ska jag vända mig om jag vill ha en naken främmande kvinna i mitt knä? Inte nödvändigtvis nu när det är såhär varmt, men andra dagar.
    Smecker skrev 2015-07-01 14:28:16 följande:
    Jag skulle starkt rekommendera dig att vända dig till ställen där nakna främmande kvinnor som vill befinna sig i ditt knä finns.

    SponsraVM

    Smeckers svar känns som det enda rätta på den frågan och helt logiskt
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Märkliga män som skickar PM i inboxen