Inlägg från: Anonym (MK) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MK)

    Okej att ha sex på jobbet, vågar jag?

    Fick en invit av en tjej att träffa henne vid toaletten på kontoret idag vid 14:00. 
    Den var på så vis att jag förstår vad hon vill. 

    Men vågar man ha sex på jobbet? Får man? Bör jag? 

    Eller bara skita i det?

  • Svar på tråden Okej att ha sex på jobbet, vågar jag?
  • Anonym (MK)
    Anonym (Det ingen vet...) skrev 2015-07-03 13:33:45 följande:

    ...har ingen ont av, såvida du/ni inte ångrar er eller något annat inträffar, tänker jag lite. En hon en screamer kan det ju bli lite jobbigt eventuellt. Skämt o sido. Låter spännande. Så varför inte.


    Okej. Ja nä, skrika får hon inte göra. Det får jag sätta som villkor. 

    Men blir bara skitnervös för att det är på jobbet liksom. Tror inte folk fattar då toaletterna ligger så pass bra lite avskilt. Men man blir ju också lite tänd på iden.
  • Anonym (MK)

    åhh 20 min kvar. Blivit helt nojjig och pirrig av hela situationen. 

    Vet inte ens någon bra ställning i en toalett. :-S

  • Anonym (MK)

    Något sista minuten pepp? Jag kommer prova och så får det bära eller brista.

  • Anonym (MK)

    Okej, då går jag. Får vi se vad som händer. ;)

  • Anonym (MK)

    Det gick bra. Var pirrig först, men hon verkade mest på och vi gick in på samma toa. Hånglade och hela grejen gjorde att man blev super på, det var liksom extra spännande. 

    Toastolen har vi kommit på kan användas på många smarta sätt. ;)

    Vi var tysta så det var inga problem så. Men det var extra skönt på något sätt på grund av hela situationen. Synd man inte klarade hålla sig längre. Men men, det var sex i alla fall. 

  • Anonym (MK)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-07-06 14:10:01 följande:
    Gick det för henne också? Hur mycket klädde ni av er? Blir det någon fortsättning?
    Oj har glömt skriva svar.

    Jo hon kom i alla fall som hon sa. 
    Jag hade byxorna kvar men hon fick ta av sig allt på underkroppen för att kunna sitta gränsle. 

    Vi har inte gjort det på jobbet igen. Nu blev det semester så jag vet inte om jag ska våga bjuda in till samma sak på nytt i höst. Vore spännande, men lite för feg för att våga bjuda in till det. Får se vad som händer. 
  • Anonym (MK)
    Pussan skrev 2015-07-27 15:29:36 följande:
    Härligt och spännande! Vad säger ni om någon ser er komma ut samtidigt...?
    Vet ej.

    Får försöka och lyssna så att det inte står någon/några utanför och ser det. Man får gå ut en i taget.
  • Anonym (MK)

    Behövde inte bjuda in utan har fått en ny inbjudan.

    Tror hon tyckte det var spännande också så hon vill testa igen. Problemet är att vi inte har några kondomer kvar här och hinner inte köpa. 

    Någon som vet hur säkert är det med avbrutet samlag? Eller ska jag säga nej tills vi har skydd. Velar.

Svar på tråden Okej att ha sex på jobbet, vågar jag?