• Anonym (MK)

    Okej att ha sex på jobbet, vågar jag?

    Fick en invit av en tjej att träffa henne vid toaletten på kontoret idag vid 14:00. 
    Den var på så vis att jag förstår vad hon vill. 

    Men vågar man ha sex på jobbet? Får man? Bör jag? 

    Eller bara skita i det?

  • Svar på tråden Okej att ha sex på jobbet, vågar jag?
  • Anonym (eh)
    Pussan skrev 2015-07-04 23:41:50 följande:

    4-6 timmar? Jo det har jag varit med om, men inte med en kille. Har du det? 


    Ja med en och samme kille(man). 
  • HäckHäxan
    Pussan skrev 2015-07-05 00:26:51 följande:
    Underbart, grattis! Själv har jag inte fått ut 2,5 timmar av samma man på väldigt länge men jag förstår att ni njuter. 
    Och jag gnäller inte, jag får vad jag behöver...!
    Jag kan gnälla för oss bägge då för jag får det inte långt så ofta och mycket som jag skulle vilja ha och behöver för att må bäst.
  • Anonym (Stoppitoan)

    Hon skulle bara berätta att det luktade illa ur avloppet på ena toaletten... :)

  • Anonym (eh)
    HäckHäxan skrev 2015-07-04 23:21:54 följande:
    4-6 timmar känns helt normalt i min värld att ha sex när man har rätt kemi och tid för det. Håller med dig knulla på rasten är inte fel iaf jag och min ena arbetskamrat mådde kalas på det hela dagen, påverkade inte oss eller vårt sätt att utföra jobbet negativt på något vis även om det ibland var milt frustrerande att vänta på rasten
    Haha :) Bättre underhållning än att prata med 45-åriga Märta om hennes nya veranda eller spela cancycrush/kolla facebook 15 ggr.... 
  • HäckHäxan
    Anonym (eh) skrev 2015-07-05 13:32:46 följande:
    Haha :) Bättre underhållning än att prata med 45-åriga Märta om hennes nya veranda eller spela cancycrush/kolla facebook 15 ggr.... 
    Ja absolut Vi smet alltid undan när vi kunde även om vi hade knullat hela natten innan Älskade mitt jobb
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Pussan
    HäckHäxan skrev 2015-07-05 13:02:50 följande:
    Jag kan gnälla för oss bägge då för jag får det inte långt så ofta och mycket som jag skulle vilja ha och behöver för att må bäst.
    Det var tråkigt. Då ses ni för sällan? 
  • Anonym (MK)

    Det gick bra. Var pirrig först, men hon verkade mest på och vi gick in på samma toa. Hånglade och hela grejen gjorde att man blev super på, det var liksom extra spännande. 

    Toastolen har vi kommit på kan användas på många smarta sätt. ;)

    Vi var tysta så det var inga problem så. Men det var extra skönt på något sätt på grund av hela situationen. Synd man inte klarade hålla sig längre. Men men, det var sex i alla fall. 

  • Anonym (Undrande)
    Anonym (MK) skrev 2015-07-06 09:32:08 följande:

    Det gick bra. Var pirrig först, men hon verkade mest på och vi gick in på samma toa. Hånglade och hela grejen gjorde att man blev super på, det var liksom extra spännande. 

    Toastolen har vi kommit på kan användas på många smarta sätt. ;)

    Vi var tysta så det var inga problem så. Men det var extra skönt på något sätt på grund av hela situationen. Synd man inte klarade hålla sig längre. Men men, det var sex i alla fall. 


    Gick det för henne också? Hur mycket klädde ni av er? Blir det någon fortsättning?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (HELL NO!) skrev 2015-07-04 22:59:40 följande:

    Det enda jag kan säga är usch och fy! Tänk på stackarna som kommer att använda toaletten efter att ni har äcklat er där inne. 


    "Äcklat er"? Varför tycker du att sex är äckligt? Eller, VAD brukar du göra som är så äckligt att du reagerar sådär? Bitter? Var lite glad för andras skull och låt folk njuta! Jisses, vilken inställning..
  • Anonym (Stoppitoan)

    Väntar otåligt på fortsättningen på novellen, eller om det blir en ny!

  • Anonym (MK)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-07-06 14:10:01 följande:
    Gick det för henne också? Hur mycket klädde ni av er? Blir det någon fortsättning?
    Oj har glömt skriva svar.

    Jo hon kom i alla fall som hon sa. 
    Jag hade byxorna kvar men hon fick ta av sig allt på underkroppen för att kunna sitta gränsle. 

    Vi har inte gjort det på jobbet igen. Nu blev det semester så jag vet inte om jag ska våga bjuda in till samma sak på nytt i höst. Vore spännande, men lite för feg för att våga bjuda in till det. Får se vad som händer. 
  • Pussan
    Anonym (MK) skrev 2015-07-27 09:42:49 följande:
    Oj har glömt skriva svar.

    Jo hon kom i alla fall som hon sa. 
    Jag hade byxorna kvar men hon fick ta av sig allt på underkroppen för att kunna sitta gränsle. 

    Vi har inte gjort det på jobbet igen. Nu blev det semester så jag vet inte om jag ska våga bjuda in till samma sak på nytt i höst. Vore spännande, men lite för feg för att våga bjuda in till det. Får se vad som händer. 
    Härligt och spännande! Vad säger ni om någon ser er komma ut samtidigt...?
  • Rikard81

    Klart du måste våga bjuda in! Hon har ju gjort det en gång, Det är inte som att hon inte vet att du vill :P spännande!

  • Anonym (MK)
    Pussan skrev 2015-07-27 15:29:36 följande:
    Härligt och spännande! Vad säger ni om någon ser er komma ut samtidigt...?
    Vet ej.

    Får försöka och lyssna så att det inte står någon/några utanför och ser det. Man får gå ut en i taget.
  • Anonym (MK)

    Behövde inte bjuda in utan har fått en ny inbjudan.

    Tror hon tyckte det var spännande också så hon vill testa igen. Problemet är att vi inte har några kondomer kvar här och hinner inte köpa. 

    Någon som vet hur säkert är det med avbrutet samlag? Eller ska jag säga nej tills vi har skydd. Velar.

  • Pussan
    Anonym (MK) skrev 2015-08-05 11:13:41 följande:

    Behövde inte bjuda in utan har fått en ny inbjudan.

    Tror hon tyckte det var spännande också så hon vill testa igen. Problemet är att vi inte har några kondomer kvar här och hinner inte köpa. 

    Någon som vet hur säkert är det med avbrutet samlag? Eller ska jag säga nej tills vi har skydd. Velar.


    Hur gick det?
    Tror att du längtar till jobbet numera? Härligt att förgylla arbetsdagen.
Svar på tråden Okej att ha sex på jobbet, vågar jag?