Inlägg från: Anonym (A64Ever) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A64Ever)

    Vi som ÄLSKAR analsex

    Varför gillar du analsex och tycker du det är bättre än vaginalt? Bara ha vaginalt el analt vad väljer du?

    Berätta om varför du gillar analsex.

    (Både personer med eller utan snopp får svara)

  • Svar på tråden Vi som ÄLSKAR analsex
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (Aah) skrev 2015-07-06 16:50:34 följande:

    Jag gillar det eftersom jag (kvinnan) känner mig "tagen" och i underläge... Älskar känslan av att "öppnas" då det är motstånd, lite som en oskuld. Och det faktum att det är lite "fel" och snuskigt gör det mer upphetsande... Det måste dock vara rent och insmort för att kunna Njuta av det. Och inte för ofta, max 1g per mån typ, gärna vid mens då med stor tampong i slidan samtidigt....oohhh... Och känslan av att "tvingas" ge ett hål till mannen.... Hehhh.... ;)


    Är själv kille men förstår dig exakt. Har samma känsla fast omvänt när vi har A6. Dvs jag "tar" min tjej och känslan av det lite förbjudna och snuskiga är härligt. :)
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (Älskar analt) skrev 2015-07-09 16:25:23 följande:

    Hur många av er som har analsex. Rengör tumpan innan det vill säga invändigt?


    Vanlig tömning en stund innan om man känner behov av det. Sedan bra kost som gör gott för magen är inte dumt att tänka på.
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (Celine) skrev 2015-07-11 15:20:39 följande:

    Varför så otrevlig? Vad hände med att ge ts konstruktiv feedback?


    Tack för omtänksamheten Celine!
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (Extas) skrev 2015-07-10 12:46:55 följande:

    Tycker det är tio gånger skönare än vaginalt och kan nästan inte komma utan att få nåt i analen. Rida analt så att klittan stimuleras samtidigt då kommer jag garanterat! :D Fast egentligen tänder jag också på den där "underläges" känslan när man blir tagen bakifrån framåtböjd över nåt, gärna händerna fasthållna och lite smiskad här med...

    Men jag tror det är helt andra nervtrådar som stimuleras på något sätt, jag hamnar liksom som i extas..! En känsla jag aldrig upplever vid bara vaginalt. Fast det bästa är att ha nåt i fittan samtidigt som sagt, då blir det extra trångt och skönt! ;) Två kukar vore drömmen..!


    Jag upplever att min tjej också tycker att asex är mkt skönare än vsex. Hon kommer snabbare än mig när vi har asex och det säger inte lite. :). Ibland undrar jag om hon inte spelar över men så är det inte. Pillar hon lite på klittan samtidigt så hinner jag inte med. Flera gånger har hon kommit innan mig och ursäktat sig för att hon inte klarar mera så jag får mig en avrunkning som avslutning vilket är okej med mig med tanke på

    att hon fått sig en orgasm som gör henne knäsvag. :)

    För övrigt gillar jag hennes föräldrar och tanken på att jag knullar deras dotter i rumpan ibland utan deras vetskap. :) lite av ett maktspel eller nått sånt.
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (imimi) skrev 2015-07-12 08:27:14 följande:

    Är ni inte rädda för förslappning?


    Nej! Varför skulle man vara det? Anatomi, har du hört talas om det?
  • Anonym (A64Ever)
    Sannastumpa skrev 2015-07-12 18:53:08 följande:

    Jag gillar att bli tagen i stjärten. Min man tycker om att ta mig även där bak när vi har sex. Jag tycker att det är skönt och gillar när han sprutar där. Men jag får inte orgasm bara genom sex där bak utan vill bli stimulerad på klitoris också. Då blir det riktigt skönt.


    Du har aldrig fått orgasm genom enbart analsex? Tjejen fick det de tre första gångerna vi hade analsex (väldigt snabbt med) men nu händer det att jag kommer före henne och att hon inte kommer utan klitorisstimulans. Tänkte om det var nyhetens behag första gångerna och att när kroppen vant sig att den går tillbaka till något slags invant mönster där klittan måste få sitt ändå.
  • Anonym (A64Ever)
    Sannastumpa skrev 2015-07-14 11:03:41 följande:

    Nej, aldrig orgasm bara genom att tas i stjärten. Däremot tycker jag om att bli tagen där, som jag sa.

    Det är också upphetsande att få en plugg i stjärten när han tar mig fram. Det, tillsammans med riktigt stimulerande av klitoris kommer jag hårt av...


    Hört om tjejer som hellre får något annat i ettan och namnen i tvåan istället för tvärtom. Men du föredrar mannen i ettan och nått annat i tvåan eller?
  • Anonym (A64Ever)
    Anonym (Baken) skrev 2015-07-14 22:34:39 följande:

    Det är en mycket bra poäng att alla killar som vill ha analsex borde ha testat själv att få nåt i baken! Man kommer ganska snabbt på hur man ska göra analsex skönt och undvika smärta mm när man själv för upp pluggar mm. Jag har inte testat att ha ett analt samlag, bara själv fört in analplugg och en latexdong som är ganska lik min egen kuk i mej själv. Jag gillar det och skulle gärna testa med tjejen men tippar att det inte skulle varna någon väldigt stor skillnad i känsla jämfört med fittan... Det är ju dock lite spännande och "förbjudet" så man kanske skulle komma med ett litet "analt förslag" till tjejen? Jag skull faktiskt inte ha nåt mot att bli påsatt själv av en kille även om jag inte alls tänder på killar! Det skulle dock bli väldigt komplicerat och gruvsamt att blanda in en kille till i vårat sexliv..... Som för övrigt är bra


    Hur reagerar hon om du smeker henne runt analen? Jag och tjejen hade inte pratat om det men en dag när jag smekte henne där så fick jag till slut in fingret utan att hon protesterade. Hon var väldigt våt och kåt och jag viskade om hon ville ha nått mera där och hon sa ja och på den vägen är det. Nu kör vi A6 och vi gillar det båda. :) lycka till.
Svar på tråden Vi som ÄLSKAR analsex