• Anonym (Hmm)

    Vad säger din partner?

    Brukar din partner kommentera din fitta? Vad brukar han säga om den? Får du ofta komplimanger om den? Hur ofta blir du slickad?

    Själv har jag aldrig fått nån komplimang och han slickar eller smeker inte.. :(

  • Svar på tråden Vad säger din partner?
  • Anonym (emma)

    what she said:


    Anonym (nej) skrev 2015-08-27 14:35:21 följande:

    nej han har aldrig sagt något om hur den ser ut, men varför skulle han? Jag kommenterar inte hur hans kuk ser ut. Tror ingen av oss uppskattar den typen av utsagor.  vad skulle han säga? Du har så fin fitta? nej tack. 

    Däremot har vi fantastiskt sex och tycker verkligen om varandras kroppar. Vi gillar nog andra typer av bekräftelse är att man ska påpeka nåt om själva könet


  • Beefeater

    Hmm jag håller med om att det låter konstigt att säga "vilken fin Fitta du har". Men att man som man fullständigt vill slicka den kvinna man älskar ser jag som naturligt. Det är som en förlängning av kyssen

  • Anonym (me)

    Nej jag får aldrig komplimanger för den. Skulle nog bara låta konstigt. Men däremot smeker han o slickar mig

  • Volkheim

    Vi brukar komplimentera varandras könsorgan. Jag tycker det är sexigt, och jag tycker verkligen precis det jag säger om hennes fitta. Den är söt, fin, snygg, smakar gott, jag älskar den. osv.


    Jag blir lite besviken när jag hör att det finns tjejer som inte gillar det. Jag har själv aldrig fått en sådan motreaktion förr av någon. Fittkomplimanger har alltid uppskattats.


    Jag tror nog att dirty talk måste vara ärligt och inte krystat för att låta sexigt.


     

  • Smarthuvud

    Se där! Idag har jag lärt mig något nytt! Ikväll ska jag överraska min sambo med att säga "Vilken himla vacker fitta du har!". Om jag inte får en snyting så att jag slocknar direkt i sängen, så kommer jag garanterat att få ta med mig täcke och kudde ut till soffan. Kanske tror din kille att du skulle reagera på samma sätt? Sedan är det ju väldigt vanligt med kvinnor som inte vill att man går ner på dem, kanske har de erfarenheterna. Så jag föreslår samma sak som en tidigare talare/skrivare föreslog. Vad sägs om att prata med din partner?

  • Pussan

    ÄLSKAR att få fittan slickad och får det också flera gånger i veckan. ÄLSKAR när Lover säger att han ska sätta på min härliga fitta, köra kuken rakt in i baljan, osv

  • M r a u

    Varje gång jag ser den här tråden bland senaste inläggen hör jag den där pekboks-rösten, ni vet? Jo?

    Vad säger kossan? MUUUUUUU

    Säg inte nu att det bara är jag.

  • Ego Lovers
    Anonym (:() skrev 2015-08-27 08:41:28 följande:
    Klart man har sagt :) Men just nu är jag gravid känner inte mig så fräsch ;) Så jag har lagt det på is... Får se hur det blir, får ju knappt sex längre heller... Har tröttnat på att tjata... Men kan ju förstå man är ju som ett kassaskåp ;) Tur att det finns dursh ;)
    Sex under graviditeten är ju helt underbart. Hela underlivet är lila pga den ökade blodtillförseln och man är mer känslig och får mycket lättare orgasmer.
  • Anonym (:()
    Ego Lovers skrev 2015-08-29 00:51:12 följande:

    Sex under graviditeten är ju helt underbart. Hela underlivet är lila pga den ökade blodtillförseln och man är mer känslig och får mycket lättare orgasmer.


    Ja ja vet... Min lust var det inge fel på.. Men när man blir nobbad och blir påsatt för att man ska vara glad... Tappar man lusten... Ingen passion och ingen närhet :( Från att haft sex minst 25 dagar i månaden till högst 4 gånger i månaden. Fattar väl att hans känslor har svalnat kraftigt. Tackar vet jag duschen ;)
  • Ego Lovers
    Anonym (:() skrev 2015-08-29 07:13:08 följande:
    Ja ja vet... Min lust var det inge fel på.. Men när man blir nobbad och blir påsatt för att man ska vara glad... Tappar man lusten... Ingen passion och ingen närhet :( Från att haft sex minst 25 dagar i månaden till högst 4 gånger i månaden. Fattar väl att hans känslor har svalnat kraftigt. Tackar vet jag duschen ;)
    Ja vissa män har svårt att ha sex med sin kvinna när hon bär på deras barn. Min man hade det med vårt första barn men han fick snällt följa med till barnmorskan som gav en lektion sexualundervisning ang graviditet och sex. Efter det har vi haft fantastiskt sex under graviditeterna och nu med sista var det helt magiskt! Förutom att jag fick sexförbud från v 32 pga sammandragningar. Varje fång vi hade sex och jag fick orgasm så satte förlossningen igång så jag fick åka in och stoppa den.
  • Anonym (:()
    Ego Lovers skrev 2015-08-29 09:00:44 följande:

    Ja vissa män har svårt att ha sex med sin kvinna när hon bär på deras barn. Min man hade det med vårt första barn men han fick snällt följa med till barnmorskan som gav en lektion sexualundervisning ang graviditet och sex. Efter det har vi haft fantastiskt sex under graviditeterna och nu med sista var det helt magiskt! Förutom att jag fick sexförbud från v 32 pga sammandragningar. Varje fång vi hade sex och jag fick orgasm så satte förlossningen igång så jag fick åka in och stoppa den.


    Ok, hahah, kanske dra med honom på kurs ;)... Han är ju sagt att han är rädd att klämma till barnet... Så får hoppas att det är det som är problemet och inte känslorna!

    Men var jobbigt med sammandragningarna, men kul att ni fick det att funka :))) Det är ju trots allt 9 månader.

    Tack för din berättelse :) Känns lite ljusare :)
  • Ego Lovers
    Thotis90 skrev 2015-09-05 18:01:17 följande:

    Han säger att han älskar den och att den smakar gott.


    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
    Den? Inte du som smakar gott då?
  • Thotis90
    Ego Lovers skrev 2015-09-05 18:04:28 följande:
    Den? Inte du som smakar gott då?
    Jag tycker att ordet den är korrekt i det här fallet då den smaken är unik för mitt underliv. Jag smakar ju inte likadant över hela kroppen. Det viktigaste är ju att jag förstår vad han menar.
    Ofrivilligt barnlös med endometrios - fuckendo.blogg.se
  • Anonym (Jodåsåatte)
    Ego Lovers skrev 2015-08-29 00:51:12 följande:

    Sex under graviditeten är ju helt underbart. Hela underlivet är lila pga den ökade blodtillförseln och man är mer känslig och får mycket lättare orgasmer.


    "Man o man", jag har helt tappat känseln där, såattee...
  • Anonym (Jodåsåatte)
    Ego Lovers skrev 2015-08-29 00:51:12 följande:

    Sex under graviditeten är ju helt underbart. Hela underlivet är lila pga den ökade blodtillförseln och man är mer känslig och får mycket lättare orgasmer.


    "Man o man", jag har helt tappat känseln där, såattee...
  • HäckHäxan
    Anonym (Hmm) skrev 2015-08-26 23:08:48 följande:
    Brukar din partner kommentera din fitta? Vad brukar han säga om den? Får du ofta komplimanger om den? Hur ofta blir du slickad?

    Själv har jag aldrig fått nån komplimang och han slickar eller smeker inte.. :(
    Men varför är du ihop med din partner helt ärligt?
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Vad säger din partner?