• Anonym (Miss)

    Vad tycker ni om alla patetiska män som bara lipar över att de inte hittar tjejer?

    På kort tid har FL blivit nedlusat med män som bara beklagar sig att inga tjejer vill ha dem, att tjejer har för höga krav osv. Är det bara jag som stör mig på dessa patetiska figurer som bara startat den ena tråden efter den andra för att buhuhua om hur synd det är om dem?

  • Svar på tråden Vad tycker ni om alla patetiska män som bara lipar över att de inte hittar tjejer?
  • Anonym (El maco grande)

    Tycker iof att man hittar lika många trådar där kvinnor beklagar sig över hur svårt det ska vara att hitta en vettig man, alla vill ju bara knulla juh, snyft snyft.
    Sen tycker jag även det är jävligt osmakligt och barnsligt att häckla människor som mår dåligt, dessa män som TS gör sig lustig över är antagligen ganska olyckliga.

  • 100kgpappa

    Det är ju väldigt lätt att som kvinna ( som bara behöver behöver hänga lite i närmaste bar för att få ragg) att håna ensamma män som aldrig lyckas träffa någon. Visst är det inte så attraktivt med självömkan, men tyckte det var en onödigt elakt ton i inlägget.

    Ungefär som om jag skulle håna alla kvinnor som blir misshandlade och våldtagna av sina killar; det är ju bara att skaffa lite självkänsla och göra slut, vad gnäller ni för?

    Har man väl fått dåligt självförtroende och självkänsla så har man, det är inte så lätt att ändra på. Dock så går det, men det är inte som att byta frisyr direkt.

    Det blir en ond spiral, för varje gång man blir dissad, så tappar man mer självförtroende, och det i sin tur gör att man blir ännu mindre attraktiv, osv.

    Har själv varit där, men det går att ta sig ur.

  • taquine
    Anonym (Christina) skrev 2016-02-09 17:14:14 följande:
    Jag tycker FL är nerlusat av överåriga bittra SVB-kärringar som måste berätta hur mycket bättre de är än alla andra . Tragiskt
    Vad är SVB ? Snälla berätta , behöver mig ett gott skratt 
    Puss och ha en bra kväll;)
    Goodness me
  • Anonym (Skyldig)

    Ok , jag har startat 2 eller 3 trådar men ingen det senaste halvåret. Jag har bett om råd och hjälp hur jag ska komma ur den negativa spiral som kommer när man alltid nobbas och aldrig får ett ja.

    Det måste man väl få göra utan att ses som patetisk?

    Ok, vissa lägger skulden på tjejerna och det kan jag förstå att man blir upprörd över men jag har aldrig påstått att det är någon annans fel om jag inte är attraktiv nog.

    Saknar man vänner att diskuterat sånt här jobbigt med startar man gärna en tråd och hoppas på konstruktiva svar. Beklagar om jag ses som patetisk men du kan nog inte ens föreställa dig hur det känns att inte duga för att vara tillsammans med, eller ens för att ha sex med.

  • Anonym (El maco grande)
    100kgpappa skrev 2016-02-09 17:30:17 följande:

    Det är ju väldigt lätt att som kvinna ( som bara behöver behöver hänga lite i närmaste bar för att få ragg) att håna ensamma män som aldrig lyckas träffa någon. Visst är det inte så attraktivt med självömkan, men tyckte det var en onödigt elakt ton i inlägget.

    Ungefär som om jag skulle håna alla kvinnor som blir misshandlade och våldtagna av sina killar; det är ju bara att skaffa lite självkänsla och göra slut, vad gnäller ni för?

    Har man väl fått dåligt självförtroende och självkänsla så har man, det är inte så lätt att ändra på. Dock så går det, men det är inte som att byta frisyr direkt.

    Det blir en ond spiral, för varje gång man blir dissad, så tappar man mer självförtroende, och det i sin tur gör att man blir ännu mindre attraktiv, osv.

    Har själv varit där, men det går att ta sig ur.


    Bra skrivet, håller med dig fullständigt. Många (inte alla) kvinnor verkar ha svårt för att förstå skillnaden mellan män och kvinnor i den aspekten, en kvinna behöver oftast aldrig uppleva att vara helt osynlig, de är nästan alltid någon som visar intresse, oftast handlar det om att det inte är rätt person som visar intresse, men det finns alltid nån som gör det. Så är det inte för män, eftersom det är vi som förväntas jaga och ta att bli dissade gång på gång, det fungerar om man har bra självförtroende men inte lika bra med dåligt självförtroende och självkänsla, och precis som du skriver har man väl börjat tappa fart så blir det lätt en ond spiral som är svår att ta sig ur, lätt att man ger upp.
  • Anonym (El maco grande)
    Anonym (Skyldig) skrev 2016-02-09 17:57:09 följande:

    Ok , jag har startat 2 eller 3 trådar men ingen det senaste halvåret. Jag har bett om råd och hjälp hur jag ska komma ur den negativa spiral som kommer när man alltid nobbas och aldrig får ett ja.

    Det måste man väl få göra utan att ses som patetisk?

    Ok, vissa lägger skulden på tjejerna och det kan jag förstå att man blir upprörd över men jag har aldrig påstått att det är någon annans fel om jag inte är attraktiv nog.

    Saknar man vänner att diskuterat sånt här jobbigt med startar man gärna en tråd och hoppas på konstruktiva svar. Beklagar om jag ses som patetisk men du kan nog inte ens föreställa dig hur det känns att inte duga för att vara tillsammans med, eller ens för att ha sex med.


    Bry dig inte om tråden, det är oerhört patetiskt att häckla andras olycka, min gissning är att TS är en ung feminist utan någon koll på hur hårt livet kan vara ibland. Lätt att vara kaxig när man är ung och frisk. Vi får väl se hur mycket hon skrattar när hon sitter ensam med 3 ungar med ADHD och beklagar sig över hur jävla svårt det ska vara att hitta en man Flört
  • sandlilja

    Elakt och otrevligt att håna den som är olycklig vad det än gäller. Det finns massor av trådar där det klagas över allt möjligt så varför inte att man inte hittar en partner? De flesta som skriver trådar kan avfärdas med: ryck upp dej då, dumpa då, sluta rök /ät godis då, skaffa ett högavlönat jobb då, säg ifrån då och ställ krav ...bara att lägga ner hela forumet.

    Alla har sina svårigheter och sina issues och det som är lätt för en är svårt för en annan. Inte behöver man raljera över de som har svårigheter man inte själv varit i. Så jäkla lätt är det inte för tjejer heller förresten enligt mina frånskilda väninnor, kvinnor bedöms och bedömer sej själva efter stränga utseendenormer .

  • 100kgpappa
    sandlilja skrev 2016-02-09 19:11:37 följande:

    Elakt och otrevligt att håna den som är olycklig vad det än gäller. Det finns massor av trådar där det klagas över allt möjligt så varför inte att man inte hittar en partner? De flesta som skriver trådar kan avfärdas med: ryck upp dej då, dumpa då, sluta rök /ät godis då, skaffa ett högavlönat jobb då, säg ifrån då och ställ krav ...bara att lägga ner hela forumet.

    Alla har sina svårigheter och sina issues och det som är lätt för en är svårt för en annan. Inte behöver man raljera över de som har svårigheter man inte själv varit i. Så jäkla lätt är det inte för tjejer heller förresten enligt mina frånskilda väninnor, kvinnor bedöms och bedömer sej själva efter stränga utseendenormer .


    Det är dock inte ens jämförbart vilket kön som får jobba mest för att få ligga. Sen finns det ju alltid undantag åt bägge hållen.
  • sandlilja

    100kgpappa skrev 2016-02-09 19:22:12 följande:Det är dock inte ens jämförbart vilket kön som får jobba mest för att få ligga. Sen finns det ju alltid undantag åt bägge hållen.[/quote]

    Visst men kvinnor kan också ha dåligt självförtroende. Och tro helt i onödan att de inte duger. Precis som vissa av dessa trådskrivande killar som oroar sej över muskler och alfa och kukstorlek helt i onödan men sitter det i huvudet så gör det, oavsett kön och ålder.

  • 100kgpappa
    sandlilja skrev 2016-02-09 19:45:27 följande:

    100kgpappa skrev 2016-02-09 19:22:12 följande:Det är dock inte ens jämförbart vilket kön som får jobba mest för att få ligga. Sen finns det ju alltid undantag åt bägge hållen.


    Visst men kvinnor kan också ha dåligt självförtroende. Och tro helt i onödan att de inte duger. Precis som vissa av dessa trådskrivande killar som oroar sej över muskler och alfa och kukstorlek helt i onödan men sitter det i huvudet så gör det, oavsett kön och ålder.[/quote]

    Det är sant!
Svar på tråden Vad tycker ni om alla patetiska män som bara lipar över att de inte hittar tjejer?