Inlägg från: Anonym (asj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (asj)

    Gravida i Umeå

    Ingen från Umeå som är gravid?

  • Svar på tråden Gravida i Umeå
  • Anonym (asj)

    Själv har jag nyligen plussat och är i vecka 8-9 (lite osäker). Det blir vårat 3:e barn, har två flickor.

  • Anonym (asj)

    Vad spännande! Ska ni ta reda på vem som bor därinne? Vi funderar på att inte göra det, har testat båda och jag måste erkänna att det är nåt magiskt att inte veta och få upp bebisen på bröstet och få se då. Lycka till.

  • Anonym (asj)

    Ringde min barnmorska idag och fick tid för inskrivning den 23 Maj, nu känns det mer på riktigt. Inga symptom förutom kissnödig och uppsvälld mage på kvällarna. BF 14 Dec.

  • Anonym (asj)

    Ja! Jättelika, inget illamående inga symptom. Har två flickor sedan tidigare. Så det blir spännande och se om det är ännu en flicka.. ???? Men det vore jättekul att få en pojke och få testa på det med såklart!

  • Anonym (asj)

    Ja det är både och.. Självklart vill vi veta. Det kommer nog bli svårt att hålla tyst när vi väl är på ultraljud. Vi får se! Men jag tror att jag inte vill veta ändå.. Så svårt! Haha..

  • Anonym (asj)

    Åh så mysigt! Och vad roligt att ni ska få en son. Fick ni se i 3D? Jag längtar som en tok, jag kan gissa att vårat ultraljud är i mitten av Juli. Känns som en evighet. När har ni bf? 

  • Anonym (asj)

    Man ska lyssna på sin magkänsla. Veckorna bara rusar förbi, jag ser framemot semester och räknar ner dagarna.

    Hur berättade ni för familjen? Jag skulle vilja göra det på ett roligt sätt. Men har idétorka. Det är ju snart morsdag, kanske då? Midsommar känns lite länge kvar till. Man skådar en mage om man synar. Jobbigt att behöva dra in och klä sig normal. Vilka problem.. Haha!!

  • Anonym (asj)

    Jag var också 19 när jag väntade mitt första, hann fylla 20. Så min äldsta är 9 år idag! Det är en spännande ålder att få barn i. Inte så många som är positiva till att man är ung förälder, många ändra ser ner på en, men ändå så tycker jag att jag fick bra med stöttning från många olika håll. Det är bara att stå på sig! Kanske var annorlunda för 9 år sedan också!

    Ja, jag får googla något roligt.

Svar på tråden Gravida i Umeå