• Anonym (nyfiken..)

    vad får kvinnor ut av analsex?

    Vad får ni ut av det?

    Är det för att mannen ska bli nöjd?

  • Svar på tråden vad får kvinnor ut av analsex?
  • MrFlex
    Anonym (Tjej) skrev 2016-08-22 21:03:15 följande:

    Det är skönt med analsex. Jag har två glasstavar i behändig form och storlek som jag brukar köra dubbelt med när jag är ensam. Vansinnigt skönt med en i varje hål!
    Men jag har bara haft analsex en enda gång med min kille (på 2 år), men då slutade han för att han fick ont, så jag hann inte njuta av det mer än max 30 sekunder. Det var inte likt honom att stoppa in den där, och jag är inte hundra på att han märkte det ens, men det verkar konstigt annars. Blev iallafall skitglad, för vårt sexliv är väldigt enformigt och nästan obefintligt.
    Vi har aldrig pratat om det, och det har inte hänt sedan dess.


    Jag skulle bli gruvligt besviken om min partner höll inne med saker hon gillar. Jag skulle också gå väldigt långt för att tillfredsställa hennes önskningar. Partnerns lust och njutning är ju en av höjdpunkterna med sex!

    Berätta nu för killen att du gillar analsex, annars blir jag förbannad:)
  • Anonym (Tjej)
    MrFlex skrev 2016-08-22 22:28:26 följande:

    Jag skulle bli gruvligt besviken om min partner höll inne med saker hon gillar. Jag skulle också gå väldigt långt för att tillfredsställa hennes önskningar. Partnerns lust och njutning är ju en av höjdpunkterna med sex!

    Berätta nu för killen att du gillar analsex, annars blir jag förbannad:)


    Hahaha :)

    Nej det kan jag inte. Han vill ju aldrig ha sex ändå, ska jag då kasta upp detta i ansiktet på honom så känner han sig väl ännu mer otillräcklig (vilket jag anar att han gör redan för att han nobbar mig när jag försöker tränga mig på).

    Jag har berättat att jag vill mer och oftare, men han är så trött så det blir bara motorsport och youtube när vi ses.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Man 35) skrev 2016-08-22 21:29:04 följande:

    Eh.. varför inte prata om det om du gillar det? Och om sexlivet är enformigt har du väl lika mycket ansvar som han att piffa upp det och testa nya saker?

    Om det var ett misstag lär du väl veta? Jag menar man brukar ju förbereda och tillsätta glidmedel innan man ger sig in där. Annars blir det ju som du säger...


    Då var det nog ett misstag :)

    Jag har aldrig använt glidmedel, börjar man i musen så smörjs allting in så bra ändå :)

    Tro mig, jag försöker piffa upp det så mycket jag kan.

    Sista chansen är en dusch på söndagen, och då blir det bakifrån.

    Annars, om jag lyckas få till det innan han går upp ur sängen (sedan är det helt kört när han väl planterat sig i soffan eller vid datorn), så bara ligger han där och rör mig knappt. Bara håller i mina höfter eller har händerna någon annan stans. Jag är alltid överst och får smeka mig själv bäst jag vill. Han tittar inte ens på mig, utan blundar hela tiden.

    Nu har jag lyckats få honom att smeka min klitta när jag rider iallafall, vid två tillfällen, men han slutar ganska fort med det.

    Jag har antagit att det är såhär han vill ha det, så då blir det väl så. Bara att acceptera.

    Och hur stoppar jag in den i baken när jag är ovanpå?
  • MrFlex
    Anonym (Tjej) skrev 2016-08-23 13:24:34 följande:
    Hahaha :)

    Nej det kan jag inte. Han vill ju aldrig ha sex ändå, ska jag då kasta upp detta i ansiktet på honom så känner han sig väl ännu mer otillräcklig (vilket jag anar att han gör redan för att han nobbar mig när jag försöker tränga mig på).

    Jag har berättat att jag vill mer och oftare, men han är så trött så det blir bara motorsport och youtube när vi ses.
    Fast tänk om han är som du? Han går omkring med fantasier om att sätta på dig i röven och tycker att ert sexliv är lite tråkigt nu, utan att säga något.

    Du får två val, bara för att jag är schysst.
    1. När ni har sex bakifrån nästa gång tar du bak ena handen och stoppar in ett finger i rumpan på dig själv. Sedan säger du - Jag är så kåt, jag vill att du tar mig i stjärten (eller "där bak" vilket är den vanligaste benämningen från tjejer enligt mig) .
    Gör han inte det då så är det något fel på din kille:)

    2. Nästa gång du rider honom så låter du honom glida ur, sedan positionerar du kuken under röven och sänker dig ner. Har du tur så gillar han det, har du halvtur så märker han inget, har du otur så protesterar han.

    Jag blir så upprörd när analälskande kvinnor (som är minoritet) slösas bort på tråkiga pojkvänner:) Så gör nu som jag säger!

    Lycka till
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Tjej) skrev 2016-08-23 13:35:53 följande:

    Då var det nog ett misstag :)

    Jag har aldrig använt glidmedel, börjar man i musen så smörjs allting in så bra ändå

    ...

    Annars, om jag lyckas få till det innan han går upp ur sängen (sedan är det helt kört när han väl planterat sig i soffan eller vid datorn), så bara ligger han där och rör mig knappt. Bara håller i mina höfter eller har händerna någon annan stans. Jag är alltid överst och får smeka mig själv bäst jag vill. Han tittar inte ens på mig, utan blundar hela tiden.

    ...

    Jag har antagit att det är såhär han vill ha det, så då blir det väl så. Bara att acceptera.

    Och hur stoppar jag in den i baken när jag är ovanpå?


    Om det gjorde ont fär han sist så tror jag att det blev för dåligt med glid i alla fall... eller att du var för tight, om du peppar lite innan med glid o buttplugg/leker lite där med dildo innan, så blir det nog inte för tight. Men det beror ju lite på hur grov han är och hur tight du är. Vaselin eller silikonglid skulle jag rekommendera, apotekets glidmedel är rätt värdelöst i alla fall.

    Det låter ju trist att alltid du får rida. Och att han inte är så intresserad av sex... Variation i sängen är ju hela grejen, för min del i alla fall. Vi brukar nog köra minst tre olika ställningar varje gång vi har sex.

    Alltså dina hål sitter ju ca 5cm från varandra. Om du böjer dig lite fram när du rider, och för kuken till det bakre hålet när du rider med din hand, så glider den in ganska lätt.

    Som kille gillar jag även när tjejen rider mig, när ryggen är mot mig (analt). Tror ställningen kallar reverse cowgirl.... ifall du vill ha lite variation...
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Man 35) skrev 2016-08-23 16:18:18 följande:
    Om det gjorde ont fär han sist så tror jag att det blev för dåligt med glid i alla fall... eller att du var för tight, om du peppar lite innan med glid o buttplugg/leker lite där med dildo innan, så blir det nog inte för tight. Men det beror ju lite på hur grov han är och hur tight du är. Vaselin eller silikonglid skulle jag rekommendera, apotekets glidmedel är rätt värdelöst i alla fall.

    Det låter ju trist att alltid du får rida. Och att han inte är så intresserad av sex... Variation i sängen är ju hela grejen, för min del i alla fall. Vi brukar nog köra minst tre olika ställningar varje gång vi har sex.

    Alltså dina hål sitter ju ca 5cm från varandra. Om du böjer dig lite fram när du rider, och för kuken till det bakre hålet när du rider med din hand, så glider den in ganska lätt.

    Som kille gillar jag även när tjejen rider mig, när ryggen är mot mig (analt). Tror ställningen kallar reverse cowgirl.... ifall du vill ha lite variation...
    Tror nog att han stoppade in den oavsiktligt :D
    Ja det är klart, det borde ju gå... på nåt sätt.
    Då får jag smyga in lite glidmedel i näven och kleta på krysset när han ligger där och blundar, hahaha! Något förspel är inte att tala om, då får jag sitta och plugga mig själv på dass innan.
    Han är inte för sånt heller, tyvärr.
  • MaryM
    Anonym (Tjej) skrev 2016-08-23 20:48:50 följande:

    Tror nog att han stoppade in den oavsiktligt :D

    Ja det är klart, det borde ju gå... på nåt sätt.

    Då får jag smyga in lite glidmedel i näven och kleta på krysset när han ligger där och blundar, hahaha! Något förspel är inte att tala om, då får jag sitta och plugga mig själv på dass innan.

    Han är inte för sånt heller, tyvärr.


    Ehum. Förlåt, men ni är tillsammans för att??? Han verkar ju svintråkig.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Tjej)
    MaryM skrev 2016-08-23 21:38:27 följande:
    Ehum. Förlåt, men ni är tillsammans för att??? Han verkar ju svintråkig.
    Nejdå, han är jättegullig. Men han skulle gå mig på nerverna om vi bodde ihop, det är jag ganska säker på. 
    Fast sen är jag en sån jäkla mes också. Men jag har aldrig behövt vara framfusig, jag har alltid fått sex när jag velat, även när jag varit ihop med världens tråkigaste män. Det brukar räcka med att säga att man är kåt för att dra igång något. Men jag tror att jag tycker om honom för mycket, och oroar mig över vad han skulle tycka eller tänka, och vill inte göra bort mig.
    Har talat om för honom att jag tänker på honom och är ovanligt pilsk ikväll, och då svarar han bara LOL. Så är det bra med det. Han spinner inte vidare, och jag vill inte tjata.
    Sedan är jag rätt dålig på sådant med. Har aldrig kollat på porr mer än någon enstaka gång för att inse att det inte är något för mig, så det där känns inte så självklart. 
    Men nu har jag iallafall frågat om han skulle vilja att jag rakar mig där nere, och det kunde han tänka sig. Han har dock inte nämnt det på två år.
    Så det kanske drar igång något... man kan ju hoppas :P
  • Anonym (Elin G)
    Anonym (nyfiken..) skrev 2016-05-28 10:47:34 följande:

    Vad får ni ut av det?

    Är det för att mannen ska bli nöjd?


    Jag gillar att ha något i rumpan. Jag brukar även ha analplugg i rumpan i bland. Det är lite mer spännande och därför sexigare med analsex i jämfört med missionären som är för mycket vaniljsex för mig. Det känns mer som min kille dominerar mig när vi har analsex, jag tänder på dominans. Jag vill vara hans kåta slampa som han får göra vad han vill med. Jag blir kåt när min kille är nöjd så visst vill jag vara han tillags.
  • Anonym (bajs)
    Times skrev 2016-08-22 19:35:06 följande:

    Skrivrit i denna tråd en gång innan tror jag. Men svaret är fortfarande: Tjejer KAN få ut något av analsex nämligen.....Orgasm.

    Min kvinnas mens hade kommit igår men vi var väldigt sugna på varandra. Det slutade med att vi hade sex där bak i två etapper. Första gången fick vi sluta för det blev för intensiv sa hon. Sen ville hon prova igen. Denna gång gick det bättre. HON FICK ORGASM. Hon skrek. Jag tog ett halsgrepp runt henne och tömde mig i henne.
    Det var helt magiskt

    Väl mött

    /Times


    Så lite oskyldigt mensblod är ett hinder för samlag, men inte bajs? Drömmer Okej.
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (bajs) skrev 2016-08-24 22:53:16 följande:

    Så lite oskyldigt mensblod är ett hinder för samlag, men inte bajs? Okej.


    Min kvinna resonerar likadant... inte mig emot. .Jag har ingt problem med mensblod, men hon tycker inte det känns lika skönt som vanligt. Men bajs på ballen här till ovanligheterna, händer nästan aldrig...
  • Domesticgoddess

    Jag som kvinna gillar aspekten att jag är utlämnad åt honom, beroende av att han sköter det på ett förståndigt sätt och inte gör mig illa. Sedan är det dessutom galet skönt att känna sig rejält fylld, överallt. Med rätt man.

    Vad gäller bajs / mensblod; hade personligen tyckt det vore grymt avtändande med en man som räds mitt blod, samtidigt har jag inga förväntningar på oralsex när jag menstruerar..på samma sätt som jag inte per automatik tar honom i munnen när han med viss sannolikhet har mitt bajs på sig.

  • Times
    Anonym (bajs) skrev 2016-08-24 22:53:16 följande:
    Så lite oskyldigt mensblod är ett hinder för samlag, men inte bajs? Drömmer Okej.
    Det är min flickvän som inte vill ha "vanligt" sex under sin mens. Hon säger att det inte känns bra. Skit på kuken klarade vi oss undan också.
    /Times
  • 100kgpappa
    Anonym (bajs) skrev 2016-08-24 22:53:16 följande:

    Så lite oskyldigt mensblod är ett hinder för samlag, men inte bajs? Okej.


    Kan vara rätt mycket blod, men bajs är ytterst sällsynt att man råkar ut för.
  • Anonym (Tjej)
    100kgpappa skrev 2016-08-25 09:33:57 följande:

    Kan vara rätt mycket blod, men bajs är ytterst sällsynt att man råkar ut för.


    Det ser bara ut att vara mycket. Man blöder som regel mellan 20-80 ml (alltså max lika mycket som en rejäl snaps) under en hel mensperiod.

    Men jag håller med. Könet känns uppluckrat och sladdrigt på något sätt typ andra dagen vid mens, om man inte tar P-piller (då är det inte ens mens utan bara något annat tjafs, inget ägg ska ut och ingen hinna stöts bort), men det brukar i regel kännas lika illa i hela området mellan naveln och knäna. Den dagen hade rumpan inte varit aktuell för mig heller, särskilt inte som magen dessutom är körig just då. Alltid.

    Men käkar man P-piller är det bara att köra på. Lite blod skadar knappast.

    Jag hade en kille som bara ville köra analt när jag hade mens, eftersom han sade att han fick utslag av mensblod... Jag brydde mig inte om att undersöka saken, det var inte mig emot.
  • 100kgpappa
    Anonym (Tjej) skrev 2016-08-25 13:47:55 följande:

    Det ser bara ut att vara mycket. Man blöder som regel mellan 20-80 ml (alltså max lika mycket som en rejäl snaps) under en hel mensperiod.

    Men jag håller med. Könet känns uppluckrat och sladdrigt på något sätt typ andra dagen vid mens, om man inte tar P-piller (då är det inte ens mens utan bara något annat tjafs, inget ägg ska ut och ingen hinna stöts bort), men det brukar i regel kännas lika illa i hela området mellan naveln och knäna. Den dagen hade rumpan inte varit aktuell för mig heller, särskilt inte som magen dessutom är körig just då. Alltid.

    Men käkar man P-piller är det bara att köra på. Lite blod skadar knappast.

    Jag hade en kille som bara ville köra analt när jag hade mens, eftersom han sade att han fick utslag av mensblod... Jag brydde mig inte om att undersöka saken, det var inte mig emot.


    Jo, det är sant att det inte är så mycket i volym, men kan bli rätt nerblodat ändån. Och det känns väldigt skumt inuti fittan också.

    Analsex är ju i vilket fall mysigt och intimt, så det passar bra då. Vi far iof analsex rätt ofta ändån, men vid mens blir det bara det om vi har sex.

    Frugan fick en underbar orgasm igår när jag tog henne där bak, och jag kom skönt strax efter, så analsex är verkligen njutning för båda.
  • Tom Araya
    Anonym (Tjej) skrev 2016-08-23 13:35:53 följande:
    Då var det nog ett misstag :)

    Jag har aldrig använt glidmedel, börjar man i musen så smörjs allting in så bra ändå :)

    Tro mig, jag försöker piffa upp det så mycket jag kan.

    Sista chansen är en dusch på söndagen, och då blir det bakifrån.

    Annars, om jag lyckas få till det innan han går upp ur sängen (sedan är det helt kört när han väl planterat sig i soffan eller vid datorn), så bara ligger han där och rör mig knappt. Bara håller i mina höfter eller har händerna någon annan stans. Jag är alltid överst och får smeka mig själv bäst jag vill. Han tittar inte ens på mig, utan blundar hela tiden.

    Nu har jag lyckats få honom att smeka min klitta när jag rider iallafall, vid två tillfällen, men han slutar ganska fort med det.

    Jag har antagit att det är såhär han vill ha det, så då blir det väl så. Bara att acceptera.

    Och hur stoppar jag in den i baken när jag är ovanpå?
    Varför ska du acceptera hur det är? Du har väl också en vilja? Är han verkligen värd mer än ett liv där du får ut mer av det du vill i livet?

    Prova att sitta på huk och vinkla underlivet så att rumpan vänds mot kuken, sedan är det bara att ta tag och sakta glida ner. Det går lättare med glidmedel.
Svar på tråden vad får kvinnor ut av analsex?