Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Svenska tjejer knullar hela tiden

Cecese skrev 2016-11-14 23:37:16 följande:
    Men alltså förstår du inte att det inte är nån skillnad. Om en alkis utan tänder kommer och stöter på mej säger jag såklart nej eftersom jag inte öht ser det som en möjlighet att ligga med honom.
    Eller menar du att du tacksamt skulle ligga med Tant Agda, 75 år som varit alkis sen 40 år tillbaka, kedjeröker och duschar 2 gånger om året? Skulle du bli smickrad om hon helt plötsligt kom och smekte dej på kuken och tryckte sig mot dej med stinkande andedräkt? 
    Lite lustigt... såg just avsnittet av Hot I met your mother idag, där Marshall och Ted just hånar tjejerna i gänget för att de gnäller på att folk stöter på dem. Så de dras med till en gayklubb. Och visst, första gångerna som någon stöter på grabbarna så är de artiga, säger att de är smickrade men inte intresserade, men mot slutet till så är de precis lika less som tjejerna på att bli raggade på, tafsade på och betraktade som kött.

Jag tror inte karlarna riktigt förstår exakt vad det är många kvinnor går igenom. Vad det är ni menar.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Cecese skrev 2016-11-15 23:08:45 följande:
    Haha, ja kanske det ;) Du ligger redan på plus som inte verkar fördomsfull och verkar kunna tänka ;) Sånt gillar jag :D 

I övrigt lägger jag ner diskussionerna i den här tråden. Jag orkar liksom inte när det inte går in nåt. 
    Tackar! Får jag skriva till dig privat?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Kille 35 år) skrev 2016-11-18 17:26:51 följande:
    Om det är som TS skriver, att tjejer knullar hela tiden så vill jag säga några saker!
    1. Jag är avundsjuk på er tjejer! ;)
    2. Fan vad gött att höra, att tjejer kan visa en sexuell sida och inte skämmas för det utan att njuta av nuet och göra det man själv vill!
    3. Kvinnor är framtiden, kvinnor ska leda och fördela arbetet och då är det inte mer är rätt att man knullar mellan det med!
    4. Knulla med vem du vill, när du vill och låt ingen sätta sig på dig eller se ner på dig för att du gillar njuta.
    Själv är jag sjukt less på att höra om att man är slampa om man ligger runt men är det en kille är han kungen på stan!
    Vill höra tjejer prata om hur de "knullade killen" och inte att ni blev knullade.
    Girlpower!
    Tusende inlägget var också det bästa!
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-11-18 18:19:07 följande:
    Indirekt, eftersom ingen på "din" sida någonsin åberopar "douchebag-kvinnor".
    Eh, va??
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-11-22 07:33:02 följande:
    Är du inte lite taskig mot din fru nu?
    Har jag en fru??? Förvånad
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-11-23 19:55:12 följande:
    Hur mycket får du knulla själv själv då? Tycker du inte att det är orättvist att gruppen "personer som knullar förhållandevis mycket" påstås bestå mest av tjejer?
    Återigen då - såvida du inte tror att homo- eller bisexualitet är rampant bland kvinnor, så lär det vara lika mycket sex bland kvinnor som bland män. Om du nu menar att det är en liten grupp män som får mycket av sexet från kvinnorna (något som inte stämmer, men för all del, låt oss anta detta för argumentets skull), är det inte då dessa män du borde vara sur på, snarare än kvinnorna?
  • Dorian Ertymexx
    Cecese skrev 2016-11-23 21:07:39 följande:
    Har han en fru? Ok, trevligt för han men jag tror knappast att det är nån fara med en oskyldigt diskussion på nätet. Fast det är klart, du kanske tror att vi redan träffats och haft sex? Flört

Jag citerar mig själv när jag svarade på hans första försök, riktat mot mig:

"Va? Har jag en fru? :-O "

(Alltså, nej, jag har ingen fru, har aldrig varit gift)

• Dorian Ertymexx
    Cecese skrev 2016-11-23 21:07:39 följande:
    Har han en fru? Ok, trevligt för han men jag tror knappast att det är nån fara med en oskyldigt diskussion på nätet. Fast det är klart, du kanske tror att vi redan träffats och haft sex? Flört
    Was it as good for you as for me? *fakeröker en luftcigarett* Flört
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (hhoohhoo) skrev 2016-11-24 09:56:44 följande:
    Det är de enda tjejer har att erbjuda som är värt att stanna för så absolut. En man och kvinna kan aldrig vara tighta vänner om du tror de, då är killen en riktigt jävla loser ska du ha klart för dig.
    *klappar på lite sorgset* Så så, så så. Du har sett för mycket "När Harry mötte Sally", förstår jag.
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden