Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Svenska tjejer knullar hela tiden

Anonym (M) skrev 2016-10-27 14:12:11 följande:
    Om man förväntas vara passiv av könsroller och strukturer i samhället anser jag tvärtom att det generellt är en svårare mer negativ roll att vara "tilldelad". Men givetvis är båda könsrollerna problemtiska.
    Precis så. Hela diskussionen känns som folk som brinner gnäller på folk som fryser ihjäl för att ha det för bra.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-10-27 16:07:54 följande:
    "Oattraktiv" är subjektivt.
    Exakt. Vilket är varför hela "snygga män får mer sex" är idiotiskt. Snygg enligt vem?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-10-27 16:23:59 följande:
    Inte för de kvinnor som VILL vara aktiva, det är helt riktigt. Men min erfarenhet är att det är ytterst få kvinnor som vill det. Kanske för att den passiva kvinnorollen passar dem, är bekväm osv.
    Och min erfarenhet är den direkt motsatta, att många kvinnor vill vara aktiva. Eller redan är det.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-10-28 04:23:50 följande:
    Och därför är dina erfarenheter alltid lika med sanningen?
    Frågan kan du ju rikta mot dig själv - jag motsade ditt påstående med ett annat.
  • Dorian Ertymexx
    realisten19 skrev 2016-10-30 16:52:51 följande:
    självklart knullar de hela tiden, finns alltid en liten procent av alla män som får 100% av allt kvinnligt intresse pga de föddes så och de kan enkelt få kontakt med de med degenererande knullsidor och appar.

tack vare feminismen som gav kvinnlig rösträtt och sexuell frihet.
    Eeehm, du menar att om vi inte hade haft sexuell frihet och kvinnlig rösträtt så hade kvinnorna fördelats rättvist bland männen?? Eller vad menar du?
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (xx) skrev 2016-10-30 17:06:54 följande:

Jag förstår inte riktigt vad TS vill komma fram till. han börjar med att klaga över att svenska kvinnor knullar runt hela tiden för att sen klaga över att kvinnor kan vara passiva på dejtingsidor till skillnad från män som måste aktivt jaga.

Jaha, vad skall vi göra åt det tycker du ? Tror dock inte att kvinnor har det så hemskt mycket lättare att hitta någon än vad män har. Visst de blir överösta av mail från oftast desperata män skrivande med en hand. Men att hitta någon man verkligen vill träffa behöver inte vara enklare för det.

För den delen tycker jag inte det är speciellt svårt att få kontakt med kvinnor på dejtingsidor. Även på BC. 

Prova att se de du kontaktar som personer och inte bara någon som du skall knulla med så kanske chanserna ökar. 

Alltså, inte bara att invandrare och arbetarklass ska börja ses som "individer", ska KVINNOR börja betraktas så också??? Finns det ingen gräns för dekadensen och förfallet? GråterFörvånadDrömmer
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-11-02 00:29:55 följande:
    Det kanske är samma man som ligger med alla tjejer?
    Fast nu är det inte så.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (hhoohhoo) skrev 2016-11-02 03:54:18 följande:
    Svenska tjejer är världens mest svårfångade helt klart. Man kan ju undra varför det är så? 

De har för stora krav på killar, bor man hemma och inte har något jobb kan man helt klart glömma att få ligga som kille. Spelar ingen roll om man är snygg eller så, allt handlar i slutändan om status. Tjejer är horor punkt slut.
    Eeehm, okey. Jag vet inte vilka tjejer du har träffat, men jag har verkligen inte upplevt det så. Jag bor förvisso hemma (som i jag bor i min egen lägenhet), men jag har till och med som arbetslös inte haft det alltför svårt att hitta flickvänner, lekkamrater eller rena ligg. Ska inte säga att jag har det superlätt, men inte supersvårt heller. Och jag är verkligen ingen adonis, och inte rik heller.

Så det kanske är något annat som saknas om man har det så svårt. Jag skulle gissa på charm, intelligens och en vettig inställning till sina medmänniskor, speciellt de vaginaägande.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-11-02 05:51:41 följande:
    Horor är nog att ta i, men visst ska de ha saker hela tiden. Giriga och "hagalna", kan man säga. De tror att de får vad de pekar på trots att de inte är Guds gåva till mänskligheten själva. Skrattretande, faktiskt.
    Wow, ni umgås verkligen med helt fel del av kvinnligheten... aldrig träffat på den sortens kvinnor.
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Egalitarianen) skrev 2016-11-02 19:29:33 följande:
    Du fortsätter helt enkelt? Alltså att ta dig själv som utgångspunkt för hur all män i hela världen fungerar/har det.
    Du menar att jag har en privat verklighetsbubbla där kvinnor som inte finns någon annanstans i verkligheten huserar? Jag talar ju om KVINNORNA jag träffat, känt, inte om mig själv.
Svar på tråden Svenska tjejer knullar hela tiden