• Anonym (Sex en viktig del i livet)

    Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?

    Hej jag sett på en del P filmer med inslag där det förekommer" bukkake " flera män som sprutar i ansiktet och munen på en kvinna.

    Det jag tänker på är hur kan kvinnan tycka om det?

    En kille är mer normalt men flera stycken?

    För hon gör väl inte det enbart för pengarnas skull?

  • Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?
  • Anonym (Ja)

    Jag skulle vilja vara med och sprutat ner en kvinna med sperman, och se henne njuta. Brukar ni tjejer bli gängknullade och ner sprutade med sperman i fittan med. jäklar vilken upplevelse ????det hade varit mysigt.

    Vart i länder finns ni? ????

  • Anonym (Snälla frun)

    Alltså svårt att säga ord på men är jag och mannen själv tycker jag det är skönast att bli sprutad i, alla ggr. Men är det fler inblandade blir det ju en annan stämning med alla andra som ser. 
    Då tycker jag att det hör till att spruten skall synas och eftersom jag inte har något emot varken smak eller konsistens så blir det ju ofta i ansikte/öppen mun. 
    Det mesta jag fått i ansiktet samtidigt är 3 sprut. 
    Tycker att det kan åtminstone vara ett par till. 

  • Pussan
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-09-28 14:36:06 följande:

    Alltså svårt att säga ord på men är jag och mannen själv tycker jag det är skönast att bli sprutad i, alla ggr. Men är det fler inblandade blir det ju en annan stämning med alla andra som ser. 

    Då tycker jag att det hör till att spruten skall synas och eftersom jag inte har något emot varken smak eller konsistens så blir det ju ofta i ansikte/öppen mun. 

    Det mesta jag fått i ansiktet samtidigt är 3 sprut. 

    Tycker att det kan åtminstone vara ett par till. 


    Mmmm... härligt porrigt att bli sprutad i fejjan tycker jag. Hade en underbar lördag förra veckan med fem bockar som knullade mig näst intill svimfärdig och kom över hela mig. Mycket på hals och ansikte! Första gången jag hade fem på en gång, och var så kåt att jag blev helt darrig och knäsvag. Underbart, öm i hela kroppen nästa morgon...
  • Anonym (Marlene)

    Fan va gött fröken. Du är igång än och blir Råknullad av kåtbockar. Det är nog strax 2 månader sen min senaste trekant och den gick i den andan . Det var så plaskigt och sjöblött och härligt. Men för det mesta kör jag bara på i vanlig svenssontakt numera med min egna giftebock. Tur att han gillar och blanda in fler ibland. vi ska försöka få till ett tjejprojekt om nån månad. jag plus minst 3 donnor till så ska ska han fan få visa vad han duger till.. Härligt att du var mör som en palt efter ditt 5 mannarace.

  • MMFfun
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-09-28 14:36:06 följande:

    Alltså svårt att säga ord på men är jag och mannen själv tycker jag det är skönast att bli sprutad i, alla ggr. Men är det fler inblandade blir det ju en annan stämning med alla andra som ser. 

    Då tycker jag att det hör till att spruten skall synas och eftersom jag inte har något emot varken smak eller konsistens så blir det ju ofta i ansikte/öppen mun. 

    Det mesta jag fått i ansiktet samtidigt är 3 sprut. 

    Tycker att det kan åtminstone vara ett par till. 


    Mmm...fem sprut samtidigt,låter härligt kladdigt. Det får min fantasi att flöda .
  • Anonym (Novis)

    Pussan hur gör du för att få tag på så många och vart? Vill testa, är tjej men skulle vilja slicka fitta när killar tittar på.

  • VemEJag

    Det är absolut ingenting för mig men en väninna till mig har detta som en fantasidröm. Hon förklarar det som att hon drömmer om att vara i centrum och hur just hon har lyckats attrahera alla män till fullo. Hon vill känna att hon är drottningen som med sin skönhet och teknik förför alla männen.

  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2018-09-29 00:32:20 följande:

    Mmmm... härligt porrigt att bli sprutad i fejjan tycker jag. Hade en underbar lördag förra veckan med fem bockar som knullade mig näst intill svimfärdig och kom över hela mig. Mycket på hals och ansikte! Första gången jag hade fem på en gång, och var så kåt att jag blev helt darrig och knäsvag. Underbart, öm i hela kroppen nästa morgon...


    Hej pussan. Hur går det blivit någon go bukkake på sista tiden? Ja måste berätta nått som hände igår. min kille hade kommit hem vid 2 från jobbet igår och började smsa att jag skulle få ordentligt med kuk när jag kom hem från jobbet vid 18 tiden. det va månader sen vi hade någon mer med i leken. ja tänkte bara va gött det blir hem och bli knullad helt enkelt och sen iväg på AW. när ja kommer hem står älsklingen i hallen med 4 killar till bredvid sig jag inte sett förut. då hade han jagat upp dom å lagt ner 2 månader i smyg på nätet och förberett. muskulösa 2 av dom och 2 normalbyggda . nu jävlar du älskling säger min sambo ska du få åka killskjuts. han vet ju så väl att ja gillar sånt här och vi gjort det förr. ja hoppar jämt in i duschen sa jag och duschar och börjar pulla upp lite. Jag hade liksom jobbat 12 timmar på vägrestaurangen och kände att det skulle bli skönt. men dom så nej du slampan det hinner vi inte med. då får det vara då åker vi hem. så då så jag fine killar lets go. Jag hade ju astighta byxor på mig så först ville dom smeka på dom och jag blev blöt direkt. sen avlöste det ena det andra och det blev en skön historia blev uppknullad på köksbordet och sen nersprutad i ansiktet på slutet. Och sen när dom gått så jag till älsklingen. Du är så full i fan du ska få igen var så säker. men fan vilka rutinerade orädda och erfarna killar du lyckats få tag på. inget tjafs bara hårt knull från början till slut. Jag fick 2 orgasmer av detta knullkalas. skulle du åxå släppt till direkt om du vart i min sits igår med helt okända killar ?hoppas du har många sköna stunder du med. blir kåt av dina stories. mvh Marre
Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?