• Anonym (Snyggt)

    Tycker du att din kuk/fitta är snygg?

    Så, vad tycker du egentligen om ditt eget njutningsorgan?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att din kuk/fitta är snygg?
  • Rambo69
    Anonym (hänger) skrev 2017-01-06 17:33:36 följande:

    Nej är inte nöjd och funderar på operation. Blygdläpparna hänger utanför och det ser inte fint ut. Önskar de vore mindre....


    Det är en sexig å snygg fitta i mina ögon. Gå med i gruppen  sex chat/privata bilder mm, du hittar den vid sidan 3 bland grupperna, lägg gärna upp en bild på din fina fitta.
  • Rambo69
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-01-07 13:52:31 följande:
    Det tjänar jag inte så mycket på, haha.
    Va har du att förlora, gå med i gruppen sex chat/privata bilder mm  å lägg upp en bild :)
  • Anonym (Tjej26)
    Rambo69 skrev 2017-01-07 15:10:24 följande:
    Va har du att förlora, gå med i gruppen sex chat/privata bilder mm  å lägg upp en bild :)
    Jag får inte ut något av att visa bilder på mig själv, jag menade att jag vill ha nån i riktiga livet som uppskattar den.
  • i-o
    Anonym (Tjej26) skrev 2017-01-08 02:02:34 följande:
    Jag får inte ut något av att visa bilder på mig själv, jag menade att jag vill ha nån i riktiga livet som uppskattar den.
    Testa i ett mörkt rum först ihop med någon så vet du att känseln inte ljuger. :)
  • Anonym (Yes)

    Min Pussy är jättefin. Till skillnad från någon som inte gillade sina blygdläppar älskar jag mina. Dom är lite längre (inte obefintliga) och den har en väldigt fin rosa färg.

  • Anonym (47yo-tuppruskare)
    Anonym (hänger) skrev 2017-01-06 17:33:36 följande:

    Nej är inte nöjd och funderar på operation. Blygdläpparna hänger utanför och det ser inte fint ut. Önskar de vore mindre....


    Blygdläppar utanför ger pluspoäng i min värld.
  • i-o

    Ärligt talat. Sluta påverkas av porrindustrin och media. Era kön är de som ni fick. Hantera det för fan istället för att hålla på att jämföra er. Vad fan är detta för mellanstadiekomplex? Ni har troligtvis ungefär lika många nervändar i vart och ett ändå och det är det viktigaste för att få en fullvärdig upplevelse.

    Vilken jävla gallimatias-tråd.

  • Anonym (Midd)

    Jag tycker inte min är snygg men andras är riktigt fula oftast.

  • Pussan
    i-o skrev 2017-01-08 12:05:30 följande:

    Ärligt talat. Sluta påverkas av porrindustrin och media. Era kön är de som ni fick. Hantera det för fan istället för att hålla på att jämföra er. Vad fan är detta för mellanstadiekomplex? Ni har troligtvis ungefär lika många nervändar i vart och ett ändå och det är det viktigaste för att få en fullvärdig upplevelse.

    Vilken jävla gallimatias-tråd.


    Själv uttrycker du dig väldigt moget med svordomar i varannan mening.
    Är du inte intresserad så låt bli att läsa är mitt förslag
  • i-o
    Pussan skrev 2017-01-08 15:54:50 följande:
    Själv uttrycker du dig väldigt moget med svordomar i varannan mening.
    Är du inte intresserad så låt bli att läsa är mitt förslag
    Jag vet. Det är för att framstå som lite (tro)värdigare.
Svar på tråden Tycker du att din kuk/fitta är snygg?