• Svar på tråden Ert dröm sex?
  • Anonym (Kiv (kille))

    Det skönaste jag har varit med om. Är inget häftigaste knulla. Hade räddat en tjej ifrån en brand. Vi umgicks efteråt. Var hemma vid mig och hon började smeka väldigt länge. Och började smaka på den . När det gick för mig, så svalde hon. och efter lekte hon med den tills den stod igen. Det tog ett tag. Då började riktig pulsa i den. Det var det kraftigaste orgasm som jag har haft. Så jag sprutade i munnen igen. Hon svalde igen.

  • Tom Araya

    -3-kant med två undergivna tjejer som ägnar sig åt varandra och mig.

    -Sex på 3-6 pers, varav minst två är tjejer och har sex även med varandra samt får ta emot mycket kuk.

  • Anonym (Drom sex)

    Med frugan. Ta fram hennes bröst ur amnings behå. Känner hennes bröstvårtor bli styv och ha rinner mjölk ur. Hon ta min kuk i sin mun o pulla mig lite. Efter jag sprutat ta henne till sövrum. Staende vid sang slip min fingrar i hennes trosor o pulla henne samt hon hon gnider sig mot mig. Min andra hand leker med din bröst hon stonar hårt. Knuffa henne på sang tills hon är på alla fyra. Drar ner hennes trosor - hon drar isar hennes skinkor. O jag slicka henne vaginalt o analt .

    Efter hon har orgasmed ska vi mysa o hangla o jag pulla henne samnt hon runka mig. Då bli det missionar, cow girl tills jag sprutar med hennes bröst runt min ansikte. Sedan ska hon ta mig med strap on. Älskar känslan av hennes styv brost vårtor mot min rygg när hon rida mig. Efter är det min tur att ta henne bakirfrån först vaginalt och slutligen analt. Hon pullar sig samt jag knullar henne till ett bra slut.

    Min drom sex är ett regelbunden verklighet.

  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2017-01-16 06:16:33 följande:

    -3-kant med två undergivna tjejer som ägnar sig åt varandra och mig.

    -Sex på 3-6 pers, varav minst två är tjejer och har sex även med varandra samt får ta emot mycket kuk.


    som skulle det stå där
  • Anonym (gman)

    Just nu med en yngre tjej jag är kär i.
    Inget avancerat, bara vanlig sex, fast nära, innerligt, känsligt och sensuellt.

  • Anonym (Filifjånken)

    Jag har en hemlig dröm, och det är att bli påsatt i en sexgunga 
    Tyvärr är min kille lite pryd så jag vågar inte föreslå det.

    men med nästa kille kanske .... :)

  • Anonym (Staffan)
    Anonym (Filifjånken) skrev 2017-01-16 12:13:52 följande:

    Jag har en hemlig dröm, och det är att bli påsatt i en sexgunga 

    Tyvärr är min kille lite pryd så jag vågar inte föreslå det.

    men med nästa kille kanske .... :)


    Det är skithäftigt att få sätta på en som sitter i en sexgunga
  • Jonnysweden

    Att ha en fru som kommer hem och berättar att någon av hennes älskare precis sprutat i henne, underbart att få tränga in i henne och känna hur fullsprutad hon är.

  • Pussan
    Robert 832 skrev 2017-01-15 22:53:06 följande:
    Ah! Så swing med andra ord. Fester med sex som tema. Iofs innebär swing en viss öppenhet för att dela med sig till andra...
    Jo jag delar gärna med mig till andra också, men just denna drömmen går ut på att jag ligger naken (eller nästan) på rygg och blir knullad av en man medan festen för övrigt pågår som vanligt med alla andra påklädda runt omkring, dansar, dricker, snackar...
  • Robert 832
    Pussan skrev 2017-01-16 22:20:01 följande:
    Jo jag delar gärna med mig till andra också, men just denna drömmen går ut på att jag ligger naken (eller nästan) på rygg och blir knullad av en man medan festen för övrigt pågår som vanligt med alla andra påklädda runt omkring, dansar, dricker, snackar...
    Du får följa med mig på fest nån gång. ;)
  • NollÅttan

    Gillar sex med kinky inslag...helst ett par där mannen tittar på medan jag ger njutning till kvinnan...

    ...eller två kvinnor som njuter av mig o varandra, undergivna.

  • Robert 832
    NollÅttan skrev 2017-01-16 23:04:06 följande:

    Gillar sex med kinky inslag...helst ett par där mannen tittar på medan jag ger njutning till kvinnan...

    ...eller två kvinnor som njuter av mig o varandra, undergivna.


    Så... cuckolding med andra ord, i vilket du tar rollen som bull. Bra att veta ifall jag och min nuvarande faktiskt tar det steget.
  • NollÅttan
    Robert 832 skrev 2017-01-16 23:06:40 följande:

    Så... cuckolding med andra ord, i vilket du tar rollen som bull. Bra att veta ifall jag och min nuvarande faktiskt tar det steget.


    Precis så ;)
  • PappaPellerin

    Jag är inte så värst krånglig haha. Att bli totalt teasad, och då menar jag inte i sängen (även om jag älskar det också), utan en lång tid före, bli så uppkåtad det bara går med ord och smekningar och hans hand på mitt skrev då och då. Sedan bara vilt ge oss hän till varandra när vi väl har sex.


    Vi är lika starka som vår starkaste länk.
  • Anonym (Gay)

    Jag är gay, min dröm är Jimmie Åkesson. (Jag är inte Sverigedemokrat, deras politik är vidrig, men Jimmie verkar väldigt gullig privat) Det är svensk midsommarkväll, perfekt väder, en svensk insjö och jag rider Jimmie samtidigt som han runkar mig, vi sprutar samtidigt. 

Svar på tråden Ert dröm sex?