• Anonym (Tvåbarnsmamma)

    Varför är MILF så hett?

    Hej!

    Kortfattat: är en kvinna/2-barnsmamma på 45 som brutit upp efter ett låååångt förhållande och nu gett mig ut på krogen som i gamla dar!

    Mycket måste ha förändrats under alla dessa år då påfallande många unga killar (ja, 25-30-åringar) stöter på mig och andra kvinnor!

    Hur har det blivit såhär?

    När jag själv var 25 så var det verkligen inga killkompisar som snackade om äldre tjejer/kvinnor.

    Killar, varför är ni så heta...?

  • Svar på tråden Varför är MILF så hett?
  • Pussan
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-06 22:09:21 följande:
    Hej syster!

    Igår ringde min toy boy på dörren exakt klockan 21. Kramades efter att han kom in och sedan bjöd jag på sallad med vitlöksbröd och Ramlösa.

    Blev ganska skön stämning från början och vi satt vid mitt höga middagsbord mitt emot varandra. Efter att vi ätit klart gick jag ur köket och in i badrummet och lämnade dörren öppen.

    Slet av mig kläderna och hoppade in duschen och skickade ett SMS med texten: "Kommer du?" och ja, det gjorde han.

    Oj, så uppspelt han blev med mig i duschen och han hade jättestånd innan vi ens hade rört vid varandra, trodde han skulle komma redan då...hi hi..

    Efter dusch bar det av till min säng och där körde vi igång. Han tog på sig kondom och sedan blev det framifrån, bakifrån, slick och sug...i slutet tog han av kondomen och kom på mina bröst....

    Betyg: 7/10!

    Ska ses igen och då hemma hos honom...kanske räcker så...ska ut på påskdagen och hoppas på nya nummer i telefonboken efter den kvällen...
    Härlig kväll verkar det som, 7/10 låter nästan lite snålt? Kul variant med sms från duschen, man måste variera tillvaron och krydda lite ibland! Du skulle absolut kunnat vara min syster, om jag hade någon. En syster som jag skulle vara stolt över. Happy hunting på påskdagen önskar jag dig. 
  • Baralitetips

    Hej!

    Grattis till din nyfunna sexualitet. Har flera vänner och bekanta som genom åren erövrat äldre sexuellt utsvultna kvinnor. Glöm inte att många där ute på krogen är jägare och gärna vill dokumentera sina erövringar för sitt jaktlag. Ha koll på killens mobil. Har sett flera filmer på mammor som står med baken i vädret hemma, på restaurangtoaletten eller i skogen och agerar porrstjärnor och jägaren smygfilmar och hånler.

    Alla är självklart inte dokumenterare men samtliga kommer garanterat berätta för vänner och spara sms-konversationer för beskådning.

    Skicka aldrig utmanande bilder

    Bara en tips

  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-07 23:12:05 följande:
    Härlig kväll verkar det som, 7/10 låter nästan lite snålt? Kul variant med sms från duschen, man måste variera tillvaron och krydda lite ibland! Du skulle absolut kunnat vara min syster, om jag hade någon. En syster som jag skulle vara stolt över. Happy hunting på påskdagen önskar jag dig. 
    Mmm...ja, kändes trevligt och även säkert på alla sätt och 7/10 är över medel.

    Hade han varit bättre på att slicka fitta hade vi sagt 8/10...

    Japp, ska ut på påskafton och knyta nya kontakter!
  • Anonym (Därför..)
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-08 17:13:56 följande:

    Mmm...ja, kändes trevligt och även säkert på alla sätt och 7/10 är över medel.

    Hade han varit bättre på att slicka fitta hade vi sagt 8/10...

    Japp, ska ut på påskafton och knyta nya kontakter!


    Unga killar är ofta ej bra På att slicka. Om jag va tjej skulle jag hellre ha sex med mig som 42 åring än som 27 åring.
  • Pussan
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-08 17:13:56 följande:
    Mmm...ja, kändes trevligt och även säkert på alla sätt och 7/10 är över medel.

    Hade han varit bättre på att slicka fitta hade vi sagt 8/10...

    Japp, ska ut på påskafton och knyta nya kontakter!
    Håller med, oralsex på båda håll är halva njutningen. Gillar speciellt när killen biter lite lätt här o där...i läpparna o så... 
    Ska du hålla ynglingen på halster tills efter påsken eller får han knulla dig i veckan? Eller var det ONS?
  • Anonym (Tvåbarnsmamma)
    Pussan skrev 2017-04-09 22:40:47 följande:
    Håller med, oralsex på båda håll är halva njutningen. Gillar speciellt när killen biter lite lätt här o där...i läpparna o så... 
    Ska du hålla ynglingen på halster tills efter påsken eller får han knulla dig i veckan? Eller var det ONS?
    Hi hi! Varit barn och arbete på sistone och jag och pojken håller det öppet, blir repris när båda kan, kanske fredag.

    Vore en perfekt start på helgen och festligheterna som väntar på påskafton!
  • Pussan
    Anonym (Tvåbarnsmamma) skrev 2017-04-09 22:46:31 följande:
    Hi hi! Varit barn och arbete på sistone och jag och pojken håller det öppet, blir repris när båda kan, kanske fredag.

    Vore en perfekt start på helgen och festligheterna som väntar på påskafton!
    Ja det låter ju hur bra som helst. Njut min vän, du verkar förtjäna det. 
  • Anonym (Snart skild, längtar)
    Anonym (Nej tack) skrev 2017-04-04 11:49:24 följande:
    Killarna fattar att du inte vill något seriöst, därför vill de ha dig, som en knulldocka. Måste kännas bra att det inte vill leva med dig, bara knulla, lycka till, du kommer säkert må fint. 
    Hon vill ju inte heller ha något seriöst utan bara knulla, så hon kommer nog att må finfint. Oroa dig inte.
Svar på tråden Varför är MILF så hett?