• VillaVillerkulla

    Är du mer mogen än andra?

    Undersökningar visar att majoriteten människor anser dig vara smartare än sin omhivning.

    Det är kanske inte så smart...

    Men hur är det med mognadsgraden? Fyller du upp dina skor i värdighet?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du mer mogen än andra?
  • Meriall

    Mindre mogen men inte direkt barnslig. Mer tonårig typ. Jag har väl rätt mogna åsikter men inte så bra konsekvenstänk.

  • Monchichier

    Jag förstår inte frågan. Jag har fullt upp med att slå rekord i hur många gummibjörnar jag kan ha i munnen samtidigt.

  • 8295
    Monchichier skrev 2017-04-13 18:41:25 följande:

    Jag förstår inte frågan. Jag har fullt upp med att slå rekord i hur många gummibjörnar jag kan ha i munnen samtidigt.


    Bra att du inte använder marshmallows, din kroppsvärme kan göra att dom smälter lite lätt så dom sjunker ner i din hals och kväver dig.

    Pluspoäng för konsekvenstänk!
  • KlunsSmurfen

    "Ja, när det gäller att reflektera och argumentera, men annars är jag rätt barnslig."
    Försöker i alla fall men en del av mej kommer aldrig att växa upp.

  • MammaBecca

    Humor som en femåring, framförhållning som en dvärgtax och koncentrationsförmåga som en... som en... åh kolla en chipspåse!

  • Themis

    Jag har oturen att vara mer intelligent än vis.

    Det leder till att man inte alltid kan hålla käften när man borde och jag är fortfarande lika stolt varje gång jag faktiskt lyckas hålla tyst när jag får ett infall.

    Och sen KAN jag inte ideligen höra ny corporate bullshit och nya sabla projektmodeller och akronymer utan att få göra mig lite lustig över dem.

    Så jag är nog lite omogen, egentligen. Jag bara spelar mogen ibland när jag vill.

     


    Nej, jag tvättar inte min bil. Jag vattnar den för att se om den växer och blir en buss. /sarcasticquotes
  • Aniiee

    En gång i tiden var jag sjukt mogen för min ålder (lillgammal osv). som tur är gick det över i sena tonåren =P


    Fight for what you will, but you can't hide, 'cause all men must die.
  • Tecum
    Aniiee skrev 2017-09-25 21:54:11 följande:
    En gång i tiden var jag sjukt mogen för min ålder (lillgammal osv). som tur är gick det över i sena tonåren =P
    "Oh I was so much older then, I`m younger than that now"
Svar på tråden Är du mer mogen än andra?