• Anonym (Släppa loss)

    Hur skall jag få min fru o släppa loss mera

    Jag vill få min fru o släppa loss mera.
    Det verkar som om hon känner sig obekväm när vi pratar om sex o så.
     

    Ex: Hon är ofta ganska stel, kör bara de ställningar som vi kört förut, vill inte prova nytt, mest bara i sängen, hon vill inte släppa loss som ex köra på köksbänken mm, det skall alltid vara en ritual med kudde under rumpan mm.

    Jag har ioförsig aldrig provat o ta henne under armen och sätta henne någonstans o bara köra, har alltid fått intrycket av att kuddar skall med det måste vara en ritual först :) 

    Hon säger själv att hon inte gillar sex på schema, men ändå får jag mess eller muntligt, skall vi knulla imorgon mm, jag har inget emot det, men om man nu ogillar schema varför sätta upp det så

    Det är väl bättre  att bara hoppa på mig, våldta och överraska mig, hon v et att jag älskar sex och har sagt att hon får hoppa på mig när hon vill o känner för det utanför ramarna.

     

  • Svar på tråden Hur skall jag få min fru o släppa loss mera
  • Meriall

    Hon kanske får ont utan kudde under rumpan? Det är rätt hårt på köksbordet ^^ Du kan ju börja lite lätt med att sägs att du vill överraska henne ikväll på ett sätt så hon förstår att du menar sexuellt och kan förbereda sig. Sedan bulla upp med mjuka kuddar etc på köksbordet :) Och göra det på det sätt hon gillar mest. Tycker hon om det kan du vara lite mer spontan nästa gång etc så det blir liksom gradvis.

  • Anonym (Släppa loss)
    Meriall skrev 2017-05-23 15:29:38 följande:

    Hon kanske får ont utan kudde under rumpan? Det är rätt hårt på köksbordet ^^ Du kan ju börja lite lätt med att sägs att du vill överraska henne ikväll på ett sätt så hon förstår att du menar sexuellt och kan förbereda sig. Sedan bulla upp med mjuka kuddar etc på köksbordet :) Och göra det på det sätt hon gillar mest. Tycker hon om det kan du vara lite mer spontan nästa gång etc så det blir liksom gradvis.


    Ja det kan iförsig vara sant, men hon han ganska stor rumpa så det borde fungera som kudde tycker man :)

    Skall prova nästa gång ta alla våra 6 stycken kuddar från sängen och täcka över diskstället ;)
  • Anonym (Släppa loss)
    Meriall skrev 2017-05-23 15:37:28 följande:

    Haha nej det gör mer ont då. Fett isolerar inte som muskler gör. Låter bra, testa det.


    Glömde o säga, rumpan är stor för att hon tränat den, så det är mest muskler ;)
  • svenskitelge

    Tittar ni på porr tillsammans? Det brukar kunna ge resultat :) Leta på lite som är eggande för fantasierna, sex ute osv.

  • Meriall

    Då får du fråga henne men jag tror alla har en hel del fett på rumpan även om det är muskler med :) Men du kan ju testsitta innan :P

  • svenskitelge

    Tittar ni på porr tillsammans? Det brukar kunna ge resultat :) Leta på lite som är eggande för fantasierna, sex ute osv.

  • Ljbs
    Anonym (Släppa loss) skrev 2017-05-23 15:34:04 följande:

    Ja det kan iförsig vara sant, men hon han ganska stor rumpa så det borde fungera som kudde tycker man :)

    Skall prova nästa gång ta alla våra 6 stycken kuddar från sängen och täcka över diskstället ;)


    Hahaha gulligt
  • New  Dawn

    Genom att förstå att "släppa loss" inte behöver inkludera att ha sex på bordet, eller diskbänken. Det är väl jättebra att hon frågar, eller skicka sms om att hon vill ha sex nästa dag. Bygg vidare på det. Att testa nytt behöver inte betyda att hon inte "får" avsluta med kudden. Du kan tom visa att du tycker om den, om det nu ger henne extra njutning.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • KimLinnefeldt

    Viktigt att bejaka varandras små kinks. Låt henne ha kuddarna. Jag berättar för min fru vad jag drömmer om, en del går hon med på. Tyvärr berättar hon inget själv. Men jag gjorde en quiz en gång, frågade om en massa saker som hon fick betygsätta. Tar fram den ibland och läser om hennes topplista. 

  • Anonym (Carl)
    KimLinnefeldt skrev 2017-05-24 15:49:32 följande:

    Viktigt att bejaka varandras små kinks. Låt henne ha kuddarna. Jag berättar för min fru vad jag drömmer om, en del går hon med på. Tyvärr berättar hon inget själv. Men jag gjorde en quiz en gång, frågade om en massa saker som hon fick betygsätta. Tar fram den ibland och läser om hennes topplista. 


    Kul idé.

    Kan dut dela med dig utav den mera.
  • svenskitelge

    I helgen var jag och min fru till ett annat par vi träffat på BC, vi pratade med varandra på kik innan och de ville att vi skulle komma över och "hon gillade det mesta".
    Väl där så drinkade vi lite och hamnade i spabadet.
    Där kom det fram att hon inte var insatt i vad och med vem han chattar, hon låter honom göra det...
    Sen när vi började bli intima och gick in i så kändes det skumt från hennes sida.
    Flera ggr när vi höll på så reste hon sig raskt och gick ut ur rummet.
    Mannen sa hela tiden att det inte var några problem. 
    Stämningen var dock minst sagt konstigt och när vi min fru vid ett tillfälle red honom så rusade hon ut och slängde igen dörren. Min fru gick efter och pratade med henne, det visade sig att hon ställer upp för att hennes man vill det.
    De hade aldrig gått såhär långt med ett annat par trots att mannen skrivit att de var vana med det här.
    Vi avbröt, rundade av och åkte hem. 
    Dagen efter hör han av sig och tackar för igår och säger att vi får göra om det här!
    VI svarar att det inte är ok, dels mot hans fru, dels att han lurade oss att åka dit med falska premisser.
    Han svarade att det är ju bara att köra på, att hon egentligen vill det här.
    Vi blev så jävla irriterad på att han är sånt ego!
    Vi har nu sagt att OM hon vill så får HON höra av sig och att hon ska komma hem till oss utan honom.
    Jag hoppas att ingen som läser det här beter sig så mot sin fru, det är fan i mig tragiskt... :(

Svar på tråden Hur skall jag få min fru o släppa loss mera