• Aniiee

    Vad vill du ha i julklapp?

    Nu är de på mig igen och frågar vad jag vill ha i julklapp. Och som vanligt är svaret de får "ingenting". Och så blir det sura miner för att jag är så satans krånglig.

    Så....

    Vad vill du ha i julklapp? Och vad vill jag ha i julklapp? (den som kan svara på det där sista får fan guldmedalj....)


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Svar på tråden Vad vill du ha i julklapp?
  • Aniiee
    Anonym (.) skrev 2017-11-23 00:16:52 följande:

    Tid önskar jag mig mest av allt. Har samma problem som dig. Du har ingen hobby då? Jag brukar önska mig nån liten pryl kopplat till det...


    Tid är en bra önskan om man har ont om det.

    Tyvärr har jag ingen hobby som det går åt grejer till på det viset. Det jag behöver har jag redan... svårt detta =/
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Grande Rock skrev 2017-11-23 00:27:26 följande:

    En kram?


    Nej, tack =P
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Carambolan skrev 2017-11-23 00:32:54 följande:

    Önska dig en bättre av något du redan har. Favoritboken i en snyggare utgåva, skönare lakan, skarpare pepparkvarn, bättre duschmunstycke, tystare kaffebryggare. Level up!


    En sak jag önskar mig påminde du mig faktiskt om: en modern vattenblandare där man kan knappa in önskad temperatur på vattnet on the fly. det.... lär dock vara dyrt.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Havstroll skrev 2017-11-23 00:54:02 följande:

    Den här ?

    www.finn.no/104733893


    Nä, har redan knivar så det räcker och blir över =P Tanto, wakizashi, katana....
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Anonym (Guld) skrev 2017-11-23 01:02:29 följande:

    Jag önskar mig en märkesväska samt en bra plånbok.


    Något särskilt märke du önskar dig?
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee

    Tack för alla svar. Roligt att se vad ni vill ha, och alla förslag på vad jag kan önska mig. 


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Tysse skrev 2017-11-23 21:45:59 följande:

    Och du kanske borde önska dig en Mia och Klara-DVD. Men helst fluus förslag - gammalt köksredskap. Min sambo föreslår en cigarettsnoppare i form av en giljotin.


    Skjut mig inte nu, men.... en sån har jag faktiskt Skäms
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Frontline skrev 2017-11-23 22:01:21 följande:

    Jag vill inte ha nåt i julklapp jag köper det jag vill ha när jag vill ha det oavsett vad det kostar..
    Du lyssnar säkert på mycket musik så du skulle få ett års abonnemang på Spotify av mig :P


    Det brukar jag också säga, men det skiter de i.....

    Gillar inte spotify, de har aldrig musiken jag lyssnar på. Dvs mest japansk smörja..... 
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Frontline skrev 2017-11-23 22:29:34 följande:
    Japansk smörja?
    Lyssnar varenda dag på jobbet och har absolut ingen japansk smörja i mina lurar...
    Tvärt om.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Frontline skrev 2017-11-23 22:50:20 följande:
    Aaaah läste fort. du vill ha Japansk smörja?
    Vad är det för dynga?
    Ja, jag föredarar japanska smörja som Versilles, Malice Mizer, L'arc-en-ciel, GazettE, Sid, X Japan, Bucktick, Nightmare, Band-Maid, Kalafina, Gackt.....
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Mariell8 skrev 2017-11-23 22:54:35 följande:

    Fred på jorden önskar jag mig i julklapp


    Ja, det kan man alltid önska sig.....
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Anonym (Jultomten) skrev 2017-11-24 07:05:21 följande:

    Min pappa skulls ha sagt att få bli frisk. Själv skulle min önskan vara att han kunde få träffa sinna barnbarn.

    Eftersom inget av det kommer hända hoppas jag att mina barn får en underbar jul. Prylar glömmer dom men upplevelse glömmer man aldrig...


    Det önskade jag mig förra året, och ett gäng år innan det också. Sen fick jag det, så nu måste jag önska mig något annat =/
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Aniiee
    Stårschan skrev 2017-11-24 08:00:38 följande:
    Men just böcker är ju livsfarligt att önska sig så diffust. Då kanske man får en dussindeckare av Läckberg eller Zlatans självbiografi medan man har absolut noll intresse av sådana böcker, utan gick och drömde om scifi, soppkokböcker och Dostojevskij.
    Huvva, mardröm......
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
Svar på tråden Vad vill du ha i julklapp?