• Anonym (SläppBröstenFria2018)

    Tjejer - solar ni topless i sommar?

    Tänker ni göra det?

  • Svar på tråden Tjejer - solar ni topless i sommar?
  • Pentra
    Hårfagre skrev 2018-07-21 13:22:18 följande:
    Ojoj, ett sådant upplägg kan snabbt bli underligt

    Det kändes helt ok. De andra på nakenstranden fick se en kille ligga i mitten med en tjej på varje sida.
  • Vaktisen79
    Pentra skrev 2018-07-22 02:28:57 följande:

    Det kändes helt ok. De andra på nakenstranden fick se en kille ligga i mitten med en tjej på varje sida.


    Underbart :)
  • Anonym (Tss)
    zgz skrev 2018-05-16 15:56:31 följande:

    Självklart!!

    Precis som varje sommar. Tar inte på mig bhurka för att gå ut på stan och tar heller inte på bröstbhurkan för att sola!

    Ger faktiskt blanka fan i vad alla moralkärringar säger om det. Mina bröst är inte sexuella för mig och jag finner det helt orimligt att andra ska bestämma vad jag ska ha för kläder.

    Och ja, jag säger moralkärringar. För det är faktiskt sjukt sällan killar får mig att känna mig obekväm topless, visst nån snuskgubbe glor väl lite ibland, men det är

    framförallt andra kvinnor som stirrar och har synpunkter. Så till den grad att jag inte går till stranden med tjejkompisar längre då jag inte orkar lyssna på deras moralpanik. Hellre då med killpolare som inte ens höjer på ögonbrynen när jag drar av tröjan.


    Om fler tänkte som dig hade ju moralen skiftat och bröst vore "vem bryr sig?" Istället för "oj vad bröst bäst att bry sig massor"

    Håller med att männen är inte det största problemet , kvinnors egen uppfattning om sin kropp är. Jag brukar vara naken på min balkong, inte för att ge grannarna gratis porr utan för att det är naturligt och skönt och när min sambo är topless joinar jag honom och hela sexualiseringen av bröst avdunstar. Skulle varenda en ha samma laid back attityd hade bröst avsexualiserats, men verkar som folk väntar på "förändring" istället för att inse att förändringen är var och ens inställning.

    Är dock inte topless med brösten i vädret på stränder, eftersom jag inte solar? sånt gjorde jag i tonåren men nu bryr jag mig inte och tycker det är fint med naturlig solbränna var den nu hamnar och det tycker min sambo med.
  • Anonym (SD 2018)
    Pentra skrev 2018-07-22 02:24:38 följande:

    Inte synd om mig det minsta. Inte heller är jag förd bakom ljuset. Beklagar att jag nu gör dig besviken ; för, det var jag som fick reda på att min sambos ex inte varit på nakenstrand förut, och att hon hade intresse av nakenstrand men att hon var för blyg för att åka iväg själv. Så , jag påtalade att vi kunde åka iväg alla tre om hon lyckades få barnvakt. Och, om det var så att jag då skulle vara upptagen med jobb, just vid ett sådant tillfälle, så föreslog jag även att min sambo och hon skulle åka iväg själva utan mig. Min sambo är en person som hon känner sig trygg med, och jag känner att jag inte vill stå ivägen för hennes önskan om att kunna pröva nakenstrand. ... Oj, så ledsen jag blev för att jag rubbade din världsbild och förstörde din dag... ... Hälsningar, Pentra


    Är det redan bokrea?
  • Anonym (Då tänker jag anmäla er)

    Då tänker jag anmäla er för ofredande om jag ser någon

  • Anonym (Y)

    Just nu faktiskt. Jag är i gott sällskap med alla manliga nakna och rejält tilltagna tuttar.

  • Anonym (Kvinnamedlust)

    Absolut! Både topless och på nakenbad!

  • Anonym (HannaSophia)

    Solar allrahelst naken eller i pyttestringbikini med eller utan överdel

  • Pussan
    Anonym (Då tänker jag anmäla er) skrev 2019-07-09 09:32:34 följande:

    Då tänker jag anmäla er för ofredande om jag ser någon


    Please do!
    Det är ju verkligen ett jätteproblem...!
Svar på tråden Tjejer - solar ni topless i sommar?