• Ebo88

    Avbrott v21. Klarar inte av smärtan och sorgen!!

    Beklagar nå så fruktansvärt vad du och don sambo har gått och går igenom just nu. Det är så hemskt på så många sätt och vis och mitt hjärta gråter för er.

    I november födde jag vår son i v.24+3 efter att förlossningen startat. Läkarna vet inte varför, om det var pga infektion eller försvagad livmoderhals men det är egentligen sak samma.

    Han var så perfekt och fulländad. Han var frisk och kry men efter 8 dagar fick jan en infektion i magen. Trotts operation gick hans liv inte att rädda och två dagar efter somnade han in.

    Jag saknar honom nå så fruktansvärt, hans hud not min när jag fock hålla honom, hans rörelser, hans små händer som höll mitt finger, hans små ljud... jag saknar hela honom och det värker i min kropp. Jag känner hans lukt varje dag och vill bara ha honom hos mig..

    Det du känner är okej att känna. Du är mamma och inga ord hjälper just nu.

    Även om jag säger att det blir lättare så vad fan hjälper det just nu? Jag förstår dig helt och inga ord eller tankar gör något bättre. En bild av en framtid gör inget bättre.

    Du är inte redo och du måste få ta allt i din takt. Berätta för folk i din närhet att du behöver tid att få vara arg, ledsen, förbannad - allt vad du känner.

    Men der blir lättare även fast det låter så dumt att säga. Men der kan inte bli bättre förrän du är redo.

    Jag blev gravid två månade efter och vi blev jätteglada men i början kände jah sådan skuld, som att jag byter ut min son. Men jag gör inte er utan jag ger honom ett syskon.

    Jag och min sambo valde tillsist att fortsätta leva och försöka för genom oss lever han vidare. Han är med oss hela tiden och han håller sitt syskon i handen nu och sen. Han blir aldrig glömd utan han ska hyllas som den viktiga personen han var och är. Han gjorde oss till föräldrar och vi ska göra honom till en av de viktigaste och mest betydelsefulla människa i våra liv. Han är min skatt och gåva och ska bli den bästa storebrodern någonsin. Han jar kört oss uppskatta så mycket.

    Men hade någon sagt det till mig när jag inte var redo så hade jag inte lyssnar för så var det inte då. Det är forfarande jobbigt men tiden gör det lättare när man är redo

    Ta hand om er och skänker alla mina tankar till er <3

Svar på tråden Avbrott v21. Klarar inte av smärtan och sorgen!!