• AbsolutDepp

    Börjar undra om mitt utseende verkligen är så kasst som det verkar vara? (Inge svar osv på dejtingappar tex)

    Jag har känt att jag har haft ett medelmåttigt utseende men nu börjar jag känna att jag kanske är verkligen stenful i människors ögon. 

    Får nämligen aldrig likes eller svar på dejtingappar, har dock inte så värst bra bilder och två typ... vilket jag tycker är enough för att bara kunna chatta med någon men nepp.

    Är inte en muskelknutte men det tänkte jag att man nog inte behöver vara om man har ok ansikte och smal kropp för att träffa någon på samma nivå?

    Vet inte riktigt vad jag ska göra, mår piss pga detta nu :/  

  • Svar på tråden Börjar undra om mitt utseende verkligen är så kasst som det verkar vara? (Inge svar osv på dejtingappar tex)
  • AbsolutDepp
    Kjell2 skrev 2018-06-11 12:43:32 följande:
    Det finns ungäfär lika många män som kvinnor i Sverige. Om ett antal av dem lever i parförhållanden blir det ungefär lika många av varje sort över. Eventuell skillnad som uppstår pga samkönade par blir nog marginell.

    Att bedöma möjligheterna att hitta ett förhållande med hur det ser ut på fredagkvällar och i internetvärden är rätt värdelöst. De flesta som hittar ett förhållande gör det någon annan stans, genom vänner, på jobbet, under utbildning, genom fritidsintressen.

    Mina seriös förhållanden har jag hittat via jobb, fritidsintressen och utbildning. Min fru och jag träffades via våra jobb.

    Mina två bästa vänner träffade sina respektive via utbilning, mina syskon via utbildning respektive fritidsintressen. En annan kompis via en privat fest, två stycken via jobb.  Och ja, en träffade sin fru på¨en pub en fredagkväll och en granne sin man via internet

    Om man desperat leter efter ett seriöst förhållande via internet och krogen är nog risken att man blir besviken stor.



    Att det finns lika många män som kvinnor i Sverige stämmer inte riktigt längre om du tittar på statistiken. Inte nog med att städer har överrumplats med mäns-överskott. Men antar att man missar detta rätt lätt då man gör generella antaganden. 

    Vad du anser som "kvalité" orkar jag inte riktigt gå in på och vart man hittar det.
    Flera anser att dejtingappar och siter är där man kan hitta både one night stands och kks och seriösa förhållanden.

    Tror också att många kan försöka hålla det lite hemligt att man träffades på dejtingsidor. Tror man gjorde en studie för inte så länge sen att ifall man träffats via dejtingsidor eller dylikt så hittar man istället på och säger att man träffats via fysiska platser eftersom det anses mer korrekt.

    Angående desperation, så ja... dock håller jag inte helt med om platserna du verkar vara emot att träffa människor på.

    Tycker du att det är chockerande att människor blir desperata när det är såna här extrema skillnader på män och kvinnor i dessa aspekter.
    Märkligt att du tog upp desperation, nämligen så att man också märker att människor börjar undanfasa problemen genom att skylla på att människor är desperata när män som lever i ofrivillig isolering har levt kanske hela deras liv utan förhållande eller närkontakt med andra.




    Kjell2 skrev 2018-06-11 11:55:51 följande:
    Jag håller inte med dig när det gäller seriösa förhållanden. Är övertygad att det är ungefär lika lätt för killar som tjejer.

    Har ett antal tjejkompisar som har genuint svårt hitta någon till ett bra förhållande, De kanske är för kräsna eller för svåra grundförutsättningar men inte hittar de någon.

    "ruskigt mycket lättare för att hitta en bra partner som de faktiskt letar efter än vad det är för en man eftersom de har inte samma valutbud då med tanke på vad som sagts innan."
    Då det finns ungeäf lika många ensamståden killar som tjejer blir ovanstånde lite lustigt. Det du säger är att det finns många fler ensamsående bra killa än det finns ensamsående bra tjejer. Dvs att de tjejer som är ute på marknaden är skräp.
    Alltså att definiera "bra förhållande" är väldigt vagt. Men om vi säger så här, jag tror att kvinnor har absolut lättare för att hitta ett förhållande övht. Sen om det är bra eller dåligt vet jag inte.

    Att det finns ungefär lika många "ensamstående" killar som tjejer, är det något du har källa på? Kan mycket väl stämma men det berör ju inte möjlighetsaspekten som jag talar om. I alla fall inte i mitt tycke.

    Det sista du säger förstår jag inte, har inte sagt att det finns "många fler ensamstående bra killar än det finns ensamstående bra tjejer"... tror du missat vad jag säger i så fall.
    Kan du inte skippa vad som anses vara "bra", sakligt är det om hur svårare det är för män att hitta en partner övht i alla aspekter än vad det är för en kvinna.

    Om du har något som säger emot det så tar jag gärna emot källorna.
    Har du själv sett hur det ser ut på marknaden? Har du testat dejtingappar? Testat som kille och som tjej? Sett hur skillnaderna ser ut? 

    Om inte så råder jag dig att ta en titt så får du se. 
    För övrigt så borde man också se hur det ser ute i storstan en fredagskväll. 

    Kanske bara jag som ser detta.
    Kjell2 skrev 2018-06-11 13:18:01 följande:
    Om en tjej är beredd att ta vilken skit som helst finns det säkert någon kille som ställer upp som pojkvän. Så länge han ger honom pengar, sex , mat och inte stör spelandet.
    Jaha? Och? 
    Vi pratar om val här. Om en man som sökt en partner en längre tid men inte får något så är jag rätt säker på att han hade bytt plats med denna kvinna du försöker göra exempel av.

  • Kjell2

    I sverige var det vid början av 2017 50,2% män och 49,8% kvinnor., Så jag ett litet mansöverkskott i Sverige

    I storstaden Stockholm 49,3% män och 50,7% kvinnor.Alltså ett kvinnoöverkott.

  • AbsolutDepp
    Kjell2 skrev 2018-06-11 14:45:48 följande:

    I sverige var det vid början av 2017 50,2% män och 49,8% kvinnor., Så jag ett litet mansöverkskott i Sverige

    I storstaden Stockholm 49,3% män och 50,7% kvinnor.Alltså ett kvinnoöverkott.


    Här kan du läsa 2015 report:
    www.scb.se/sv_/Hitta-statistik/Artiklar/Mansoverskottet-storst-bland-unga-vuxna/

    Förstår inte riktigt varför vi ska gå in på detta då vi börja prata om hur valmöjligheterna ser ut för kvinnor och män. 
    Att det finns ungefär 50/50 av kvinnor och män hör inte riktigt till hur valmöjligheterna är. 

    Men om du vill säga att eftersom det är 50% kvinnor och 50% män i landet så är det lika valmöjligheter så är du extremt ute enligt min åsikt.

    Här kan du läsa en artikel som också stöder mitt argument.

    Obalansen gör att en stor grupp män inte kommer att hitta en partner eftersom konkurrensen om kvinnorna ökar. Kvinnor tenderar i högre utsträckning än män att välja bort potentiella partners som har lägre utbildning och inkomst än de själva.

    www.kristianstadsbladet.se/ledare/varning-for-mansoverskott/
  • AbsolutDepp

    Också för att svara angående könsfördelning så kan man läsa Hans roslings artikel här:
    www.expressen.se/nyheter/sverige-narmar-sig-kinas-konsobalans/

    Detta var likaså under 2015 när vi tog in mest flyktingar och liknande vilket skapa denna debatt och frågorna. Visserligen så kan man säga att det skapar problem ifall det är mer pojkar än tjejer i ens samhälle.

    Men jag säger inte att det är anledningen till varför det är så extrem skillnad på just dejtappar och dejting sidor. 

    Kan du svara på mina frågor jag ställde innan?

  • Ignoramus

    Jag kan som sagt förklara skillnaden: kvantitet istället för kvalitet. Ja, som kvinna får en säkert mer uppmärksamhet, men det överflödet är inte positivt. Vi hade förstås kunnat spamma er lika frekvent, men jag tror knappast du hade uppskattat det i slutändan. Speciellt när det bara är obehagliga meddelanden från tjejer du inte har något gemensamt med och som du inte finner attraktiva överhuvudtaget.


    AbsolutDepp skrev 2018-06-11 16:07:35 följande:

    Också för att svara angående könsfördelning så kan man läsa Hans roslings artikel här:

    www.expressen.se/nyheter/sverige-narmar-sig-kinas-konsobalans/

    Detta var likaså under 2015 när vi tog in mest flyktingar och liknande vilket skapa denna debatt och frågorna. Visserligen så kan man säga att det skapar problem ifall det är mer pojkar än tjejer i ens samhälle.

    Men jag säger inte att det är anledningen till varför det är så extrem skillnad på just dejtappar och dejting sidor. 

    Kan du svara på mina frågor jag ställde innan?


  • Kjell2
    AbsolutDepp skrev 2018-06-11 16:07:35 följande:

    Också för att svara angående könsfördelning så kan man läsa Hans roslings artikel här:
    www.expressen.se/nyheter/sverige-narmar-sig-kinas-konsobalans/

    Detta var likaså under 2015 när vi tog in mest flyktingar och liknande vilket skapa denna debatt och frågorna. Visserligen så kan man säga att det skapar problem ifall det är mer pojkar än tjejer i ens samhälle.

    Men jag säger inte att det är anledningen till varför det är så extrem skillnad på just dejtappar och dejting sidor. 

    Kan du svara på mina frågor jag ställde innan?


    Vad var frågan, lite förvirrat med alla olika citat fram och tillbaka?
  • Kjell2
    AbsolutDepp skrev 2018-06-11 16:07:35 följande:

    Också för att svara angående könsfördelning så kan man läsa Hans roslings artikel här:
    www.expressen.se/nyheter/sverige-narmar-sig-kinas-konsobalans/

    Detta var likaså under 2015 när vi tog in mest flyktingar och liknande vilket skapa denna debatt och frågorna. Visserligen så kan man säga att det skapar problem ifall det är mer pojkar än tjejer i ens samhälle.

    Men jag säger inte att det är anledningen till varför det är så extrem skillnad på just dejtappar och dejting sidor. 

    Kan du svara på mina frågor jag ställde innan?


    Hittade följande frågor bla a som jag svarar på
    Har du själv sett hur det ser ut på marknaden?
    Ja, i alla fall delvis. Dock länge sen jag var på krogen t ex.
    Har du testat dejtingappar?
    Nej
    Testat som kille och som tjej?
    Nej
    Sett hur skillnaderna ser ut? 
    Nej - har inte sett skillanden i datingappar då jag inte använt.

    Däremot har jag lärt mig att om jag vill något, försöker med en metod och det funkar inte så byter jag metod.



  • AbsolutDepp
    Ignoramus skrev 2018-06-11 16:25:43 följande:

    Jag kan som sagt förklara skillnaden: kvantitet istället för kvalitet. Ja, som kvinna får en säkert mer uppmärksamhet, men det överflödet är inte positivt. Vi hade förstås kunnat spamma er lika frekvent, men jag tror knappast du hade uppskattat det i slutändan. Speciellt när det bara är obehagliga meddelanden från tjejer du inte har något gemensamt med och som du inte finner attraktiva överhuvudtaget.


    Och då kan du läsa mitt inlägg igen, det är värre att inte få något alternativ än att få för många och obehagliga.
    En man i sitsen där han absolut inte får något skulle byta plats direkt och inte vilja återgå till 0. 

    Som sagt, att på något sätt försöka göra det tyngre och jobbigare bara för att tjejer får så många alternativ är ju bara en löjlig jämförelse.
    Kan ha förståelsen över problematiken men att på något sätt börja påtala att kvinnor har det lika jobbigt är ju inte sant för fem öre.
    Visserligen har man olika problem men tror som sagt att personer som absolut får 0 skulle byta rakt av med en person som blir överröstad och inte se tillbaka.
    Kjell2 skrev 2018-06-11 16:39:29 följande:
    Hittade följande frågor bla a som jag svarar på
    Har du själv sett hur det ser ut på marknaden?
    Ja, i alla fall delvis. Dock länge sen jag var på krogen t ex.
    Har du testat dejtingappar?
    Nej
    Testat som kille och som tjej?
    Nej
    Sett hur skillnaderna ser ut? 
    Nej - har inte sett skillanden i datingappar då jag inte använt.

    Däremot har jag lärt mig att om jag vill något, försöker med en metod och det funkar inte så byter jag metod.



    Du vet alltså inte hur den grova skillnaden är, tack lite det jag trodde.

    Angående byta metod, yup generellt rätt vanligt.
    Bra att det funkat för dig :)
  • Ignoramus

    Okej, jag håller verkligen inte med. Jag har också alltid fått noll (vilket enligt ditt egna resonemang är ännu värre eftersom jag är tjej och det per automatik borde vara omöjligt för mig att inte attrahera killar... Speciellt nu när det råder detta förödande mansöverskott! XD) och skulle absolut inte vilja byta med mina tjejkompisar som blir överösta med obehagliga förslag av män som blir aggressiva eller extremt påflugna när de får ett nej/inget svar alls. Alltså, som i *verkligen* inte.

    Samt att mina erfarenheter säger att män som gnäller över att ingen vill ha dem har orimliga krav på tjejerna. De är inte attraktiva överhuvudtaget själva (mestadels pga gnäll-/offermentaliteten), men blir ändå stötta/sårade när betydligt mer attraktiva tjejer väljer bort dem. Hitta en gnällig tjej som är i samma sits (hon får gärna vara riktigt äcklig och tråkig också, samt ragga på alla hon möter, så ökar dina chanser) så kommer du få ditt eftertraktade förhållande och det kommer sannolikt att bli miserabelt ;) Men om inte annat kanske du lär dig att uppskatta singelskapet. Eller åtminstone kvalitet.


    AbsolutDepp skrev 2018-06-11 17:10:23 följande:

    Och då kan du läsa mitt inlägg igen, det är värre att inte få något alternativ än att få för många och obehagliga.

    En man i sitsen där han absolut inte får något skulle byta plats direkt och inte vilja återgå till 0. 

    Som sagt, att på något sätt försöka göra det tyngre och jobbigare bara för att tjejer får så många alternativ är ju bara en löjlig jämförelse.

    Kan ha förståelsen över problematiken men att på något sätt börja påtala att kvinnor har det lika jobbigt är ju inte sant för fem öre.

    Visserligen har man olika problem men tror som sagt att personer som absolut får 0 skulle byta rakt av med en person som blir överröstad och inte se tillbaka.Du vet alltså inte hur den grova skillnaden är, tack lite det jag trodde.

    Angående byta metod, yup generellt rätt vanligt.

    Bra att det funkat för dig :)


  • AbsolutDepp
    Ignoramus skrev 2018-06-11 17:27:37 följande:

    Okej, jag håller verkligen inte med. Jag har också alltid fått noll (vilket enligt ditt egna resonemang är ännu värre eftersom jag är tjej och det per automatik borde vara omöjligt för mig att inte attrahera killar... Speciellt nu när det råder detta förödande mansöverskott! XD) och skulle absolut inte vilja byta med mina tjejkompisar som blir överösta med obehagliga förslag av män som blir aggressiva eller extremt påflugna när de får ett nej/inget svar alls. Alltså, som i *verkligen* inte.

    Samt att mina erfarenheter säger att män som gnäller över att ingen vill ha dem har orimliga krav på tjejerna. De är inte attraktiva överhuvudtaget själva (mestadels pga gnäll-/offermentaliteten), men blir ändå stötta/sårade när betydligt mer attraktiva tjejer väljer bort dem. Hitta en gnällig tjej som är i samma sits (hon får gärna vara riktigt äcklig och tråkig också, samt ragga på alla hon möter, så ökar dina chanser) så kommer du få ditt eftertraktade förhållande och det kommer sannolikt att bli miserabelt ;) Men om inte annat kanske du lär dig att uppskatta singelskapet. Eller åtminstone kvalitet.


    Som vanligt så blir det Ad hominem-argument. Jag sa aldrig förödande mansöverskott, det var inte ens jag som tog upp det. Det hör inte hit, jag besvara bara det även om det var rätt orelaterat och gick in på det spåret eftersom jag ville vara hygglig... 

    Så okej, så du säger alltså ärligt att du har försökt med dejting appar alternativt dejting sidor och alltså "alltid fått 0" ? (I call bs) 
    Angående bytandet, att du blir överröstad med flertal val inte bara dåliga val.

    För det första då, håll dig till saken och börja inte vandra iväg med dina egna förutfattade meningar om det.

    Yep, jag är inte attraktiv. Tack nu är det överstökat.

    Att uppskatta singel"skapet" och att vara ofrivilligt ensam i år är två skilda saker, men tror du inte har en susning om hur det är.
    Om du hade förståelse över det så tror jag att du inte skulle svarat som du gjorde.

  • Akira Öken
    AbsolutDepp skrev 2018-06-11 10:36:24 följande:

    "chansen att hitta någon är ju lika stor för kvinnor som män" Om du ärligt tror på detta så har du ingen verklighetskoll. Men sure, om man är kvinna och nekar allt som kommer ens väg på dessa appar så är det förståeligt. 

    Finns flertal exempel på hur lätt det är för en kvinna att få kontakt med personer över dejtingappar, det är nästan läskigt.

    Att få ens få ett hej och en like är inte detsamma som att "Man ska göra något med en like eller ett hej". Du verkar ju inte läsa vad man faktiskt skriver.

    Ja, för att ett "Hej" är ju tydligen så ute.

    Som sagt så är det något gehör ni ändå får vare sig det är ett "Hej" eller ett "Vad gör du kväll?" så har någon visat intresse. Tror det triumferar när man absolut inte får någonting. 

    Kvinnor verkar på tok för bortskämda och verklighetsfrånvända, ni kan grossa ner er i alla möjliga valmöjligheter. Det syns ju bara här när du skriver om hur jobbigt det är att människor visar framfötter istället för att bemöta människor som faktiskt inte får något övh.

    Sure att få kukbilder är troligtvis sjukt tråkigt, men att klaga på att du får ett hej eller "vad gör du" och dylikt är ju bara löjligt. Extrem-feminist drag, klagar du på människor som tittar på dig bara för de inte faller dig i smaken likaså? 

    Att klaga på forumet är rätt nice så jag inte behöver göra det i verkligheten. Här får ni ta det. Hurra för ett anonymt internet så länge det varar.

    Hur sedan jag tar kritiken är väl bara bra, jag bemöter strunt med strunt.

    Att verkligheten ser ut så här är något jag behöver anpassa mig till men kan ju säga att min åsikt om hur kvinnor klagar på så mycket i samhället och sedan ser man sådana skillnader när det kommer till möjligheterna för att hitta partners då verkar ni vara helt blinda. Precis som kvinnor klagar på hur orättvist saker och ting är så får jag väl klaga av mig här på mitt sätt, det är väl lika rätt?

    Eller du kanske hoppar in i en sådan tråd och börjar säga "Äh men gnälla och klaga hjälper inte, skärp dig bara" så känner du dig lite bättre för att ha droppat in med lite uppenbara automatiserade svar du har. 


    Jag antar att du själv förstår att ditt inledande påstående faller på sin egen orimlighet, då de flesta söker en heterosexuell partner. 1 kvinna hittar partner=1 man hittar partner.

    Vi har uppenbarligen mycket skilda uppfattningar om uttrycket "visa framfötterna". I min värld faller inte ett "hej" under den kategorin.

    "Extrem-feminist-drag"? Vad pratar du om?

    Om människor som tittade på mig skulle förvänta sig något i gengäld vore det en rimlig liknelse. I detta sammanhang är det mest märkligt.

    Klaga på du. Det är mest roande (och lite sorgligt) hur någon kan lägga så mycket energi på att klaga istället för att göra något åt det uppenbara problemet.

    "Lite uppenbart automatiserade svar"? Du bad mig beskriva vad jag menade och jag gjorde det du bad om. Sen att svaret inte föll dig i smaken är en annan sak.
  • AbsolutDepp
    Akira Öken skrev 2018-06-11 18:46:24 följande:
    Jag antar att du själv förstår att ditt inledande påstående faller på sin egen orimlighet, då de flesta söker en heterosexuell partner. 1 kvinna hittar partner=1 man hittar partner.

    Vi har uppenbarligen mycket skilda uppfattningar om uttrycket "visa framfötterna". I min värld faller inte ett "hej" under den kategorin.

    "Extrem-feminist-drag"? Vad pratar du om?

    Om människor som tittade på mig skulle förvänta sig något i gengäld vore det en rimlig liknelse. I detta sammanhang är det mest märkligt.

    Klaga på du. Det är mest roande (och lite sorgligt) hur någon kan lägga så mycket energi på att klaga istället för att göra något åt det uppenbara problemet.

    "Lite uppenbart automatiserade svar"? Du bad mig beskriva vad jag menade och jag gjorde det du bad om. Sen att svaret inte föll dig i smaken är en annan sak.
    Bra om du specifierar vilket påstående, i mitt första inlägg pratar jag om mitt utseende och i mitt andra pratar jag om hur jag tycker att som man behöver man göra sig till den bästa mannen på jorden för att få napp, typ (en aning överdrift men kvarhåller att man måste göra till sig väldigt mycket för att bli intressant i tjejers ögon) 

    Ja, du klagade på att du får en massa "Hej", "Vad gör du" och dylikt och säger att det är så jobbigt, tråkigt och what not.

    Här kan citera
    "Är inte det att lägga allt ansvar på den andre utan att ha ansträngt sig själv? Vad förväntar du dig egentligen för svar? Jag tror att många kvinnor instämmer med mig i att sådant är helt ointressant och inte ens värt att besvara."

    Hör du dig själv? Så om en person säger "Hej, vad gör du?" så är det alltså att man lägger allt ansvar på den andre? 
    Ja, jag kallar det extrem-feminism. Det har gått så långt att man inte kan ställa en vanlig funtad fråga till en person utan att höra "fan vad ointressant, inte värt att besvara". Ja, då känns det som lite radikal feminism där. Man ska inte få titta åt ert håll för då är det sexistiskt och om inte så är det bara fett töntigt, ointressant, tråkigt, patetiskt. 

    Och hela den delen av samhället tycker jag också är helt tvisted, just hur feminister har börjat bli anti-män istället.

    Att jag klagar och hur du tycker att det är sorgligt men ändå roande bevisar nämligen att du själv har säkerligen dystra problem som du inte handskats med.
    "Personlighet: Nattuggla     Omtänksam     Pedantisk  "
    Hela din profil skriker extrem-feminist.
    Ironiskt nog så tror jag att du endast blir omtänksam när det kommer till saker du själv har problem med. 

    Att jag kallade ditt svar uppenbart automatiserat är just för att det är det.
    Vare sig det är rätt eller fel.

    När klaga du senast? Hur blev du bemött? Börja någon trampa på hur du känner eller var någon empatisk och förstående?
    Behåll svaret för dig själv, kommer inte besöka denna tråd igen.
  • Ignoramus

    Desperation är sjukt oattraktivt hos bägge könen. Vilket leder till en ond och olycklig cirkel, men även de desperata ogillar andras desperation så hittar de någon mer desperat så passar det i regel ändå inte. För så oattraktivt är det.

    En killkompis gick vägen du nämnde, "hellre med någon - vem som helst - än ensam". Han hittade en riktig pärla som var lågbegåvad (på nivån att det var tal om en ledsagare), hade alla diagnoser du kan tänka dig och några till, obildad, har aldrig haft och kommer aldrig få ett jobb, skaffade en massa djur hon saknade förmåga att ta hand om, och hade ett jävla temperament osv osv. De gifte sig och skaffade barn, och nåt år senare ville hon skilja sig så hon övergav hela familjen och stack.

    Nä jag är inte heller attraktiv, so what? Det är det inte så många som är, man får hitta andra sätt att kompensera för det. Men att gnälla eller hänga läpp för det lär ju knappast hjälpa, det är ungefär lika attraktivt som att vara desperat.


    AbsolutDepp skrev 2018-06-11 18:40:01 följande:

    Som vanligt så blir det Ad hominem-argument. Jag sa aldrig förödande mansöverskott, det var inte ens jag som tog upp det. Det hör inte hit, jag besvara bara det även om det var rätt orelaterat och gick in på det spåret eftersom jag ville vara hygglig... 

    Så okej, så du säger alltså ärligt att du har försökt med dejting appar alternativt dejting sidor och alltså "alltid fått 0" ? (I call bs) 

    Angående bytandet, att du blir överröstad med flertal val inte bara dåliga val.

    För det första då, håll dig till saken och börja inte vandra iväg med dina egna förutfattade meningar om det.

    Yep, jag är inte attraktiv. Tack nu är det överstökat.

    Att uppskatta singel"skapet" och att vara ofrivilligt ensam i år är två skilda saker, men tror du inte har en susning om hur det är.

    Om du hade förståelse över det så tror jag att du inte skulle svarat som du gjorde.


  • Kjell2
    AbsolutDepp skrev 2018-06-11 17:10:23 följande:

    Och då kan du läsa mitt inlägg igen, det är värre att inte få något alternativ än att få för många och obehagliga.

    En man i sitsen där han absolut inte får något skulle byta plats direkt och inte vilja återgå till 0. 

    Som sagt, att på något sätt försöka göra det tyngre och jobbigare bara för att tjejer får så många alternativ är ju bara en löjlig jämförelse.

    Kan ha förståelsen över problematiken men att på något sätt börja påtala att kvinnor har det lika jobbigt är ju inte sant för fem öre.

    Visserligen har man olika problem men tror som sagt att personer som absolut får 0 skulle byta rakt av med en person som blir överröstad och inte se tillbaka.Du vet alltså inte hur den grova skillnaden är, tack lite det jag trodde.

    Angående byta metod, yup generellt rätt vanligt.

    Bra att det funkat för dig :)


    Jag har förstått att det är stor skillnad för killar och tjejer inom nätdating.

    Hur har det gått för dig när du bytt metod?
  • eline08

    Dejtingbranchen har blivit vidrig. Det är bara en vanlig shopping-app som gör människor blinda och olyckliga. Sluta med jagandet och befräftelsesökandet, ta hand om dig själv istället så kanske du blir lite glad vilket definitivt drar till sig kärlek.

Svar på tråden Börjar undra om mitt utseende verkligen är så kasst som det verkar vara? (Inge svar osv på dejtingappar tex)