Inlägg från: Anonym (Antastad tjej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Antastad tjej)

    Han förstår ej gränser i sängen

    Hej!

    Det är så här att jag har en bästa vän som är en kille, vi brukar ha sex ofta. Men det senaste har jag märkt ett återkommande problem som lyder att han kan ta sig friheten att göra saker som inte jag går med på. Detta handlar i största del om analsex, som jag tydligt har sagt till honom ett flertal gånger att jag absolut inte vill ha.

    Ibland när vi har sex så försöker han stoppa in fingrar i analen och gör det även om jag säger nej. Sista gången som var min gräns var när vi drack alkohol i helgen. När vi är berusade så har det hänt innan att han försöker ha analsex med mig och detta hände även i helgen. Jag hade druckit såpass mycket att jag fick en blackout från när vi var ute fram tills att jag låg och hade sex med honom i sängen, då hade han trängt in sig i min anal. Jag hade tydligen gått med på detta när jag var såpass berusad att jag inte mindes någonting. När han trycker in den hårdare så börjar jag skrika högt och vänder mig om (jag låg på mage) och ger han en hård örfil. Efter detta så går han bort, jag börjar gråta och lämnar lägenheten. 

    Efter jag har lämnat lägenheten så får jag ett sms om hur konstig jag är som får utbrott i mitten när vi har sex. Han har alltså inte fattat att jag fick ont och mådde dåligt. Något som kanske är värt att nämna är att en annan gång när vi var nyktra så försökte han plötsligt trycka in den i min anal och då fick jag en flashback från tidigare våldtäkt och då fick jag panikattack, började gråta och vi avbröt akten.

    Så min fråga till er är nu, hur ska jag få honom att förklara att det han utsätter mig för är i stort sätt våldtäkt?  Jag gillar verkligen den här personen och jag tror att han verkligen genuint inte förstår att han skadar mig. Jag hoppas att någon här kan ge mig något bra råd och tackar i förhand för det! :)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-06-17 19:27
    Få honom att förstå* menade jag. Kan tillägga att han blir arg lätt.

  • Svar på tråden Han förstår ej gränser i sängen
  • Anonym (Antastad tjej)

    Tack så jättemycket för alla svar. På riktigt. Ni har hjälp mig att förstå vilket äckel han verkligen är. Jag har tyvärr slösat 5 år på den här personen (från när jag var 14 tills nu) men nu är det över..

    Jag skickade ett screenshot på inlägget som jag har gjort (och en förklaring vad det var för inlägg) och detta var hans svar: ''varför skriver du ens vad fan är det du vill förklara det finns inget och förklara vad var det du skrev? Jag vill inte prata med dig fatta det att du har gått totalt över grensen hej då skriver du en gång till så blockar jag ditt nunmer''

    Tack en gång till för att ni tog er tid att svara, det var en riktig ögonöppnare för mig.

  • Anonym (Antastad tjej)
    Anonym (Knäppgök) skrev 2018-06-17 21:08:38 följande:
    Är denna kille som du nu umgåtts med helt mentalt frisk?

    Han borde få en diagnos.
    Han har en grov psykos... jag har varit så trångsynt haha, han tror att jesus är djävulen och att han är besatt. Han är jävligt manipulativ också
  • Anonym (Antastad tjej)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-17 21:16:24 följande:

    Hon stannar säkert ... djupt inne så älskar han ju säkert henne, eller hur??
    Han vill bara knulla henne lite i stjärten fast hon inte vill - det löser sig säkert ska ni se. Bara lite i stjärten löser allt ...
    Dumpa fanskapet!!!


    Som tur är så har jag jävligt starkt psyke och står på mig själv när jag vet vad som är rätt och fel. Tyvärr så har jag inte sett hur sjukt det är försän nu som sagt. Han kommer aldrig få se mig igen.
  • Anonym (Antastad tjej)
    Anonym (Knäppgök) skrev 2018-06-17 21:19:25 följande:
    Säkert med narcissistiska drag dessutom.
    Ja han tror att han är smartast i världen och ''utvald'' på nåt sätt. haha pinsamt
  • Anonym (Antastad tjej)
    bylocal skrev 2018-06-17 21:19:54 följande:

    Om du nu flera gånger sagt att du INTE vill ha analsex och han fortfarande försöker på alla sätt och vis, dessutom utnyttjar situationen när du är "drängfull" och gör det IGEN! han får en örfil och förstår fortfarande inte vad som är fel ? 
    Du säger även att det är andra saker han inte respekterar som du inte vill.
    Allvarlig! han är inte din "bästa vän" då hade han inte gjort så utan respekterat dig och vad du vill och inte vill.
    Oavsett om det är en kk, ons eller vad det än gäller så respekterar man varandra och definitivt ett nej!

    Hur kan han som din VÄN inte förstå att du inte vill detta och att det skadar dig? vem som helst förstår ett nej! speciellt när man sagt det flera gånger....... så att säga att du verkligen inte tror att han förstår, tror jag inte på, hur mer tydlig kan du vara ?  "Jag vill inte ha analsex i någon form"

    Du säger att han lätt bli arg? menar du att han skulle kunna bli arg om du satte dig ner och talade om hur allvarligt du tycker detta är och hur mycket det har sårat dig ? 
    i så fall är det verkligen skrämmande!!

    Oavsett tycker jag han har bevisat på flera sätt att det inte är någon du ska ha sex med, umgås med och han är framförallt INTE EN VÄN.

    Hoppas du gör rätt val ?

    Ursäkta om jag låter arg, inte på dig :)


    Ja det känns bedrövligt att ha slösat så mycket tid på någon som bara ser en som gratis-psykolog och knulldocka... Nu är jag på min vakt så mycket det går hädanefter iallafall när det gäller män. Han är såpass störd och efterbliven att han inte ens vill lyssna när jag pratar om detta. Han har rätt om allt, så är det bara.
  • Anonym (Antastad tjej)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-06-17 21:28:05 följande:

    Fan vad glad jag är att jag inte är ung och osäker på mig själv.


    Ja det är något du får uppskatta ordentligt.
  • Anonym (Antastad tjej)

    [quote=78811400][quote-nick]Anders 386 skrev 2018-06-19 12:03:42 följande:[/quote-nick]

    Jag ställer mig samma fråga? Hur är man funtad som fortfarande "gillar" en person som utsatt mig för sexuella övergrepp.

    Vissa människors acceptans inför övergrepp är helt omöjliga att förstå för mig.

    [/quote

    Jag insåg väl inte riktigt att det var övergrepp före jag skrev det här inlägget. Han har varit "bra" på andra sätt och funnits där att prata med och skulle aldrig slå mig t ex. Så jag har aldrig tänkt att det var så illa som det var, för han är jävligt manipulativ och får det att verka som att jag är den som gör fel hela tiden. Riktigt störd är han.

  • Anonym (Antastad tjej)
    Anonym (Eva) skrev 2018-06-19 12:44:05 följande:

    Är han en vanlig normal svensk man förövrigt?

    Eller sticker han ut på något annat sätt?

    Hur kan han sakna uppfattningen om rätt och fel?

    Förstår han verkligen inte skillnaden på att ha sex i samförstånd och våldtäckt?

    Jag skulle uppsökt läkarmottagningen och fått det dokumenterat och sedan polisanmält honom.


    Han är invandrare från ett slaviskt land men har bott i Sverige sedan ung tonår...

    Den här personen har helt skev verklighetsuppfattning gällande det mesta. Han lever i en psykos konstant och har gjort det i många år.

    Tyvärr så finns det inga bevis och han har alltid nekat varje gång jag har skrivit/pratat med honom om det.

    Av erfarenhet så vet jag att polisen inte kan göra något om de inte har vittne, dna eller bild/film.
  • Anonym (Antastad tjej)
    Anonym (Eva) skrev 2018-06-19 23:10:04 följande:
    Då faller bitars på platts.

    Och tyvärr känner jag igen det i stora drag.

    Inte exakt men liknande.

    Blev drågad av en man (vi utelämnar etniciteten) som jag träffade i bland för många år sedan.

    På morgonen inser jag att jag har haft sex med honom och tre av hans ?vänner?. Inte analsex men typ allt annat. Och de hade bilder på det.

    Det var hemskt! Tror jag stod i duschen en vecka efteråt.

    Men konstigaste med allt ihopa var att han var helt oförstående till varför jag inte ville träffa honom mer.

    Snara verkade han tro att jag (även som medvetslös) tyckte om det. Helt sjuk och från en annan planet.

    Bara att gå vidare och leva med att man gjort ett mistag. Försöka att lära av det och. Suck.
    Fyfan. Vilka vidriga människor, de förtjänar inte att leva helt ärligt. Hoppas att du fått hjälp efter det här. 
  • Anonym (Antastad tjej)
    Anonym (Knäppgök) skrev 2018-06-22 19:58:00 följande:

    Hur mår du TS och hur har det gått?


    Han har försökt kontakta mig genom folk men jag har inte pratat med honom. Kommer aldrig mer göra det heller. Mår skitdåligt tack för att du frågar
  • Anonym (Antastad tjej)
    Anonym (Jklää) skrev 2018-08-02 21:38:58 följande:
    Styrkekram till dig!
    tack det betyder mycket.<3
Svar på tråden Han förstår ej gränser i sängen