• Anonym (Nyfiken man som är nyfiken)

    Kille suger kille eller tjej slickar tjej

    Kille, har du sugit av nån kille?

    Skönt? Kondom eller utan?

    Hur var det?

    Hur kom det sig att du gjorde det?

    Tjej, har du slickat en tjej?

    Hur var det? Skönt?

    Hur kom det sig att du gjorde det?

  • Svar på tråden Kille suger kille eller tjej slickar tjej
  • Anonym (Heterotjej)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-21 09:42:17 följande:

    Tjej har slickat en tjej. Det var la skönt för henne! ;)

    Jag gillade det. Egentligen mycket bättre än att suga kuk.


    Varför var det bättre än att suga kuk?

    Är tjej och har väldigt svårt att tänka mig att jag skulle slicka fitta. Tanken äcklar mig tyvärr.

    Men blir väldigt kåt av att läsa om killar som sugit killar och är nyfikna på det. Sexigt!
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Heterotjej) skrev 2018-07-23 00:57:50 följande:

    Varför var det bättre än att suga kuk?

    Är tjej och har väldigt svårt att tänka mig att jag skulle slicka fitta. Tanken äcklar mig tyvärr.

    Men blir väldigt kåt av att läsa om killar som sugit killar och är nyfikna på det. Sexigt!


    Det är trevligt, luktar och smakar bra. Men mest för Jag tycker själva handlingen är mycket mer bekväm. Man behöver liksom inte ligga med helt vidöppet gap och ta in något djupt i halsen utan kan koncentrera sig på att slicka.

    Jag vet att många tjejer blir äcklade, jag har lite svårt att förstå det. För mig är könen lika äckliga eller inte äckliga. Jag kan inte alls förstå att fittan skulle värre att ha i munnen på nåt sätt. Men då är jag ju iof bisexuell så det kan ju förklara det.
  • Anonym (Heterotjej)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-07-23 07:24:49 följande:

    Det är trevligt, luktar och smakar bra. Men mest för Jag tycker själva handlingen är mycket mer bekväm. Man behöver liksom inte ligga med helt vidöppet gap och ta in något djupt i halsen utan kan koncentrera sig på att slicka.

    Jag vet att många tjejer blir äcklade, jag har lite svårt att förstå det. För mig är könen lika äckliga eller inte äckliga. Jag kan inte alls förstå att fittan skulle värre att ha i munnen på nåt sätt. Men då är jag ju iof bisexuell så det kan ju förklara det.


    Jaha okej. Ja det borde vara mindre krävande. Jag gillar ju dock hela grejen med att få in nåt i munnen.

    Ja där har du nog förklaringen... Givetvis är inte en fitta äckligare, men en kuk tänder jag på att ha i munnen. Om jag är attraherad av killen vill säga. Om man inte skulle bli kåt är nog ganska mycket som har med sex att göra äckligt.
  • Pussan
    Anonym (ChristerSjögren) skrev 2018-07-22 23:09:52 följande:
    Hur många killar blir det?
    5 tror jag
  • Anonym (Vääääldigt binyfiken kvinna)

    Inte ännu, men skulle verkligen vilja!

    Var hittar man någon som vill ställa upp? Egentligen vill jag få vägledning av en tjej som vet vad hon gör, men skulle även kunna tänka mig en lika binyfiken och oerfaren kvinna som jag... Är det bodycontact som gäller? Vill ju inte ge den andra tjejen falska förhoppningar, genom att söka på seriös dejtingsida. Vet ju inte ens om jag är bi...

  • 68mange68
    Anonym (Vääääldigt binyfiken kvinna) skrev 2018-07-23 23:37:35 följande:

    Inte ännu, men skulle verkligen vilja!

    Var hittar man någon som vill ställa upp? Egentligen vill jag få vägledning av en tjej som vet vad hon gör, men skulle även kunna tänka mig en lika binyfiken och oerfaren kvinna som jag... Är det bodycontact som gäller? Vill ju inte ge den andra tjejen falska förhoppningar, genom att söka på seriös dejtingsida. Vet ju inte ens om jag är bi...


    Då har vi samma bekymmer????. Lycka till ????
  • Anonym (Vääääldigt binyfiken kvinna)
    68mange68 skrev 2018-07-23 23:49:16 följande:

    Då har vi samma bekymmer????. Lycka till ????


    Är du tjej, Mange? Var bor du?
  • 68mange68
    Anonym (Vääääldigt binyfiken kvinna) skrev 2018-07-24 00:03:14 följande:
    Är du tjej, Mange? Var bor du?
    Om det vore så väl, är kille, å vore häftigt att göra nått med en kille det var därför jag skrev som jag gjorde
  • Anonym (Inte bi man)

    Nej, aldrig gjord det. Jag känner mig inte det minsta attraherad av män. Det är ju lite tråkigt i och för sig, man skulle ju utöka spelplanen rejält. Och teoretiskt skulle jag kunna tänka mig att en man suger bättre, han vet ju hur det känns. Tyvärr känns tanken att ha en kuk i munnen lite äckligt, samtidigt som jag ju gärna vill att en tjej tar min i munnen och inte tycka att det är äckligt. Jag tycker det är lite av ett dilemma, men förmodligen väl det som gör att jag är heterosexuell och inte bi.

  • birken01
    Pussan skrev 2018-07-22 22:39:12 följande:

    Tror inte att det blir någon efterrätt. Hon ska nog ha hela buffén!


    Typiskt..
  • Pussan
    birken01 skrev 2018-07-25 21:56:44 följande:
    Typiskt..
    Jo men det är hennes dag, det är hon värd!
    Som jag skrev från början så räknar jag med en gentjänst vid lämpligt tillfälle....
  • birken01
    Pussan skrev 2018-07-25 22:37:48 följande:

    Jo men det är hennes dag, det är hon värd!

    Som jag skrev från början så räknar jag med en gentjänst vid lämpligt tillfälle....


    Ja det är väl inte för mycket begärt..
  • Marcusfs
    68mange68 skrev 2018-07-23 23:49:16 följande:

    Då har vi samma bekymmer????. Lycka till ????


    Vi vill gärna lära känna dig.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Vääääldigt binyfiken kvinna) skrev 2018-07-23 23:37:35 följande:

    Inte ännu, men skulle verkligen vilja!

    Var hittar man någon som vill ställa upp? Egentligen vill jag få vägledning av en tjej som vet vad hon gör, men skulle även kunna tänka mig en lika binyfiken och oerfaren kvinna som jag... Är det bodycontact som gäller? Vill ju inte ge den andra tjejen falska förhoppningar, genom att söka på seriös dejtingsida. Vet ju inte ens om jag är bi...


    Ett tips är annars att söka tjejer på en vanlig dejting sida men skriva ut i din presentation att du är binyfiken och oerfaren. Jag har sett några såna presentationer när jag sökt tjejer så det är nog inte så udda ändå.
  • silver33

    Jag har ännu inte sugit en man, men det är på min "bucket list"...och det kommer att ske när tillfälle ges, jag lovar.


    Gärna i sällskap, två kvinnor, två män, som alla tar hand om varandra!

Svar på tråden Kille suger kille eller tjej slickar tjej