Inlägg från: Anonym (Hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hanna)

    Vill inte ha analsex

    Jag är i 40 års åldern. Har fött 5 barn. Således lite invändiga hemorrojder. Jag har haft analsex säkert 20 ggr

    Har aldrig tyckt om det... ALLS!

    Är inte skönt bara. Känns bara obehagligt. Hur man än gör det.

    Så min nya kille tycker att man kan göra de nån gång ibland väldigt sällan. Men jag tycker ju inte om de o får dessutom ont efteråt.

    Nu känner jag mig jätteledsen o känner att jag måste göra detta som jag verkligen inte VILL

  • Svar på tråden Vill inte ha analsex
  • Anonym (Hanna)

    Nä men då gör han väl de med nån annan o tycker att jag är skittråkig

  • Anonym (Hanna)
    Anna60 skrev 2018-08-17 14:20:04 följande:

    Läs ditt inlägg en gång till! Bättre att du är tråkig och behåller din självrespekt, än låter dig våldföras för att hålla honom nöjd. Du måste jobba med din självkänsla. 

    Hur gamla är ni?


    Vi är båda kring 40
  • Anonym (Hanna)

    Tydligen är jag tråkig som inte vill

  • Anonym (Hanna)
    Furti skrev 2018-08-17 14:53:09 följande:

    Det finns andra sätt som du kanske inte tänkt på?

    Nästa gång han tjatar så plocka fram din största dildo och börja smörja in hans anus med glidmedel. Antingen så gillar han det, eller så slutar han tjata.


    Har sagt de o de är tydligen inte samma sak. Tjejer ska gilla sånt
  • Anonym (Hanna)

    Han vill påstå att alla andra som gjort det på mig inte gjort de på rätt sätt

  • Anonym (Hanna)
    HasseA skrev 2018-08-17 16:02:24 följande:

    Menar du detta på riktigt? I så fall fattar jag inte varför ni alls är ihop. Varför du vill ha honom, och varför han är med dig (förutsatt att ni inte redan innan är överens om en öppen relation).


    HasseA skrev 2018-08-17 16:02:24 följande:

    Menar du detta på riktigt? I så fall fattar jag inte varför ni alls är ihop. Varför du vill ha honom, och varför han är med dig (förutsatt att ni inte redan innan är överens om en öppen relation).


    Öppen? Varför?
  • Anonym (Hanna)
    Drottningen1970 skrev 2018-08-17 16:31:02 följande:

    Du kan inte mena allvar. Fembarnsmamma i 40 års åldern? Och du ställer upp sexuellt på nåt som gör ont för att han annars kanske tycker du är tråkig och trycker in den i nån annans arsle. I Sverige? 2018?


    Jag har ställt upp på de tidigare (oxå mot min vilja förståss) men inte nu o inte med denna man. Vill aldrig göra de igen.

    Sist nån gjorde de så tvingade han sig på mig o tryckte in den fast jag knep o grät. Skyllde på alkoholen o att han inte minns.
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Fel inställning) skrev 2018-08-18 12:17:01 följande:

    Din nye kille har inte fattat. Det han gör fel är att han abrupt frågar och sen gnäller när du inte vill. Klart att du tvärvägrar i de omständigheterna. Hade han varit smart hade han kollat av läget (att du har dåliga erfarenheter) och sen utgått från det. Om du är absolut anti får han börja med att smeka dig, närma sig området och stegvis öka till att exempelvis penetrera med ett finger (självklart måste han kolla att du samtycker). Om han smeker dig tillräckligt är det helt möjligt att du med tiden faktiskt vill själv och litar på honom tillräckligt för att låta dig bli pentrerad av något grövre än ett finger. Analsex kan vara fantastiskt men du måste vara tillräckligt kåt och lita på att mannen inte går över dina gränser. Eftersom han inte har förmåga att kommunicera och ge dig den uppmuntran du behöver får han vara utan analsex.


    Han vet om mina dåliga erfarenheter o ändå håller han på så här
  • Anonym (Hanna)
    AndreaBD skrev 2018-08-18 17:09:30 följande:

    Och du låter honom hålla på för att....???

    Kasta ut honom! Klarar du inte dig ekonomiskt utan honom eller vad är problemet?


    Alltså han har inte gjort de på mig
Svar på tråden Vill inte ha analsex