Inlägg från: Cunnilingus18 |Visa alla inlägg
  • Cunnilingus18

    tänker du på sex när du ser en snygg kille?

    Anonym (Suranappen) skrev 2018-09-12 09:25:24 följande:

    killar gör det när vi ser tjejer, men gör tjejer det?


    Tjejer har annat i tankarna och hinner inte tänka på sex ;)
  • Cunnilingus18
    Anonym (Nej tack) skrev 2018-09-12 10:04:34 följande:
    Tänker ofta på sex men om en kille får mig att tänka på sex eller inte har väldigt lite med utseende att göra utan mer attetyd och stil. Kan bli grymt sugen på sex om killen har humor och ser mig som människa och inte som ett knullobjekt. Har rätt ofta hamnat i säng med inte allt för snygga killar/män men som behärskat konsten med det som Amerikaner kallar smalltalk.
    Jo men så är det ju. Men det var noga inte det trådstartaren menade, tror han menade om tjejer blir kåta på killar rent visuellt typ på stan. Och där tror jag det skiljer sig mellan killar och tjejer. Killar tänder mer visuellt än tjejer generellt men så finns det klart undantag som med allt :)

    Jag kan personligen känna igen det du säger, jag kan tända enormt på en person som visar intresse av personen mig, inte bara för mitt utseende. Mina största kärlekar i livet har även varit sådana tjejer, de har egentligen inte varit de snyggaste men har uppskattat mig på djupet och varit väldigt fina på insidan.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Nej tack) skrev 2018-09-12 10:33:57 följande:
    Svaret på frågan var som sagt nej, jag tänder inte på det visuella av att se en snygg kille på stan men jag tänker ofta på sex men det handlar alltså inte i någon stor utsträckning om visuella intryck när det gäller killar och män. Om vi skall ta det ett steg vidare så är jag bisexuell och där är det ett helt annat läge. Att möta en tjej med en snygg stjärt kan absolut få mig att börja dagdrömma om erotik och sex.
    Ja vad är det med tjejer och era rumpor. De är verkligen något som triggar, iallafall mig. Men är nog mer en rumpkille än bröstkille..
  • Cunnilingus18
    Anonym (female) skrev 2018-09-12 11:38:35 följande:

    MItt svar är JA. Blir alldeles till mig av att se riktigt snygga män. Men vad jag tycker är snyggt kan variera även om det oftast är långhåriga mörka killar med slanka kroppar jag tänder till på. Ansikten, frisyrer, kläder och utstrålning är viktigare än kroppar. Kan gilla relativt korta män hellre än långa så länge kroppen är slank, tonad och smal. Blir alldeles knäsvag av skönhet.


    Du är den där udda fågeln då ;) Men håller med dig fast med mörkhåriga slanka tjejer då, speciellt om de har en fin rumpa och har på sig träningstights eller liknande, då kan bli lite knäsvag :X
  • Cunnilingus18
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-14 23:33:04 följande:

    JA! Ja! Ja!

    O vad jag tänker på sex när jag ser snygga män!!!!

    Jag har några favoriter, där det finns vibbar, som jag brukar tänka på. Utöver det så tänker jag ibland att det borde vara nästan olagligt att vara så vacker som vissa män är, och tex blotta sina vackra håriga muskulösa underarmar mitt framför mina ögon. Ibland ställer jag mig bakom en vacker man på bussen för att kunna njuta av den vackra ursikten av hans ben, rumpa rygg armar och hår.

    Igår var det en ung kille vid ett övergångsställe, som tittade och tittade på mig, som om han tittade på någon han verkligen ville ha. Sjukt vacker var han! Jag blev så smickrad och glad. Jag skulle gärna haft sex med honom, i fantasin iallafall.

    Vackra män är underbart!


    Kul att det finns några tjejer som är som killar till sättet då iallafall ;)
  • Cunnilingus18
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-24 19:39:54 följande:

    Å ett svar på mitt inlägg! Kul!

    Jag fundrerar rätt mycket över ämnet just nu.

    Dock har jag inte alltid varit så tänd på män. Under småbarnsåren så var jag totalt ointresserad, slutkörd o trött.

    Nu är det bara otroligt länge sedan jag hade sex. Utsvulten kanske?

    Män får mer än gärna titta på mig. Blir glad när jag ser någon titta på min kropp, så det är en sporre till att sköta om mig och göra mig så fin jag kan.

    (Har svårt att tänka mig sex utan känslomässig attraktion dock. Tur det finns många fina män, fina på insidan och fina på utsidan.)

    Några andra med liknande tankar?


    Ja småbarnsåren kan ju ta kål på vem som helst :) Men kul att din sexdrift eller sexualitet har kommit tillbaka nu då och att du känner för att göra dig extra fin. Alltid hett när någon gör sig extra fin för någon :)

    Men visst håller fullständigt med, måste finnas någon attraktion för att man ska bli sugen på något sexuellt. Men antar att du inte kollar på alla män, utan bara dem som fysiskt attrahera dig?
  • Cunnilingus18
    Anonym (Javisst) skrev 2018-09-25 08:41:49 följande:

    Ja, jag tänker på sex några sekunder när jag ser en attraktiv man. Jag är gift och funderar inte seriöst på att ligga med någon men att se ett par sexiga händer, en bred rygg och inte minst känna doften av vissa män får kroppen att reagera lite.

    Jag får för lite sex hemma så jag vet inte om det beror på det men jag tror att det alltid varit så.


    Ja men det är nog naturens gång även att det klart kan bli värre om man inte fått något hemma på ett tag. Kan själv märka det att jag blir mer benägen att kika på andra om jag haft en svacka hemma..
  • Cunnilingus18
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-28 07:09:13 följande:

    Jovisst, jag tittar på män som fysiskt attraherar mig, utseendemässigt + utstrålning.

    Mmm. Vad vackra män är!

    Vad jag har börjat uppskatta mer än förut är vältränade slanka kroppar, och god hållning, som visar på att mannen tycker om och tar hand om sig själv och sin kropp.

    Jag blir förvånad över att se så många män, som skulle kunna vara så vackra, men som släpar sig runt, med slappa muskler slapp hållning och liten kulmage.

    Ibland blir jag attraherad nästan enbart av utseendet. Allt är förlåtet, ha ha!

    Men med rätt inre kvaliteer, spelar utseende nästan ingen roll alls.


    Det är ju ni kvinnor som är snygga ;)

    Ja det finns tyvärr många förfallna människor, men tycker att det ändå är relativt få som inte tar hand om sig själva. Många som har en aktivt livstil i dagens samhälle :)

    Haha du är förlåten haha, bars fortsätta att titta på alla snygga killar ;)
  • Cunnilingus18
    Anonym (Bi-killen) skrev 2018-09-28 16:27:50 följande:

    Det händer att jag blir kåt om jag set en snyggkille


    Jo men du är även en kille ;)
Svar på tråden tänker du på sex när du ser en snygg kille?