• Anonym (Livskris)

    Kan få vem jag vill men inte honom.

    Är en kvinna i 30 års åldern. Vet att jag ser bra ut, eller jag får mkt uppmärksamhet från män.

    Har alltid män efter mig och har nog aldrig blivit avvisad. Nu är det så att jag fått en enorm crush på en lite halvt nördig man som är min dröm på alla sätt och vis. Inte alls den typen av kille som jag brukar intressera mig för. Han är verkligen helt fantastisk på ALLA vis. Nu till problemet, han vill inte ha mig! Han vill inte ens ha sex med mig en gång. Raggade upp honom och har försökt få honom i flera månader. (Nej han är inte bög och ja han är singel)

    Vad fan gör jag nu? Hur går man vidare? Min världsbild har gått i bitar.

  • Svar på tråden Kan få vem jag vill men inte honom.
  • Anonym (Livskris)
    Mongoliet skrev 2018-10-06 23:03:28 följande:

    Är han ev den förste lite smartare killen som du träffat? Alla andra som velat ha dig har varit lite mer korkade.


    Njaa, han är snarare den lugna och lite introverta typen. Fastnade nog för honom för att han är lite som mig. Mina tidigare killar har varit extroverta och hetsiga.
  • Anonym (?)
    Mongoliet skrev 2018-10-06 23:07:04 följande:

    Den självgoda sorten. Jag är själv självgod men attraheras inte av den sortens tjejer. Kanske inte heller denna mannen gör. Kanske är du i fel ålder också. 30-40 är ju värsta gruppen för de flesta männen.


    Vad menar du med att den åldern är värsta sorten?
  • Anonym (Livskris)
    Mongoliet skrev 2018-10-06 23:07:04 följande:

    Den självgoda sorten. Jag är själv självgod men attraheras inte av den sortens tjejer. Kanske inte heller denna mannen gör. Kanske är du i fel ålder också. 30-40 är ju värsta gruppen för de flesta männen.


    Tycker inte jag är självgod. Jag tycker dock om mig själv. Har bra självkänsla. Men man kanske uppfattas som självgod. Har väl kanske förlitat mig på att mitt utseende för mkt också.
  • Mongoliet
    Anonym (?) skrev 2018-10-06 23:19:52 följande:

    Vad menar du med att den åldern är värsta sorten?


    De vill ja ha barn här & nu. Inte ha trevligt.
  • Mongoliet
    Anonym (Livskris) skrev 2018-10-06 23:21:04 följande:

    Tycker inte jag är självgod. Jag tycker dock om mig själv. Har bra självkänsla. Men man kanske uppfattas som självgod. Har väl kanske förlitat mig på att mitt utseende för mkt också.


    Ofta är det ju så med tjejer som varit snygga i hela sitt liv. Inte utvecklat några andra sidor.
  • Anonym (Livskris)
    Mongoliet skrev 2018-10-06 23:24:41 följande:

    Ofta är det ju så med tjejer som varit snygga i hela sitt liv. Inte utvecklat några andra sidor.


    Ja så kan det säkert vara. Jag har i allaf försökt, utbildat mig och har ett bra jobb. Försöker utveckla mig till en bättre person hela tiden. Men får väl inse att han inte gillar mig tillräckligt mkt. Jävla surt när han är helt underbar.

    Vet att jag är i en mindre bra ålder, han är dock lika gammal som mig. Men han vet att jag inte är så intresserad av att skaffa barn. Han verkar inte vilja ha barn heller.
  • Anonym (Olivia)

    Han kanske inte tänder på nån som tror att den enda anledningen att en man inte skulle vara attraherad av henne skulle vara för att han är homosexuell. Hör du inte hur det låter? Vem vill ha en sån partner?

  • Thereisthat

    Bara en liten tanke. Är du helt säker på att han inte vill ha dig? Han kan ju lika gärna vara av den mindre romantiska typen så att säga. Alltså att han har svårt att tyda signaler och att han har svårt att förstå vad han ska göra för att få dig.

    Du säger att du ser väldigt bra ut. I såna fall är det inte helt osannolikt att han helt enkelt ser dig som låångt utanför hans liga och därför inte ens ger sig in i det. Mitt tips är därför att du tar initiativet och berättar vad du känner. Vad är det värsta som kan hända?

  • Anonym (.)
    Anonym (Livskris) skrev 2018-10-06 22:56:44 följande:
    Tycker väl att jag är ganska smart. Har en kandidatexamen :) Jag har alltid varit tydlig med att jag bara vill ha nåt seriöst. Jag är mer förhållande tjejen, har aldrig ens haft ett ONS.
    Ja men då är han väl uppenbarligen bara inte intresserad utav dig.. ALLA vill inte ha dig och du är inte allas typ. 
  • Mongoliet
    Anonym (Livskris) skrev 2018-10-06 23:35:30 följande:

    Ja så kan det säkert vara. Jag har i allaf försökt, utbildat mig och har ett bra jobb. Försöker utveckla mig till en bättre person hela tiden. Men får väl inse att han inte gillar mig tillräckligt mkt. Jävla surt när han är helt underbar.

    Vet att jag är i en mindre bra ålder, han är dock lika gammal som mig. Men han vet att jag inte är så intresserad av att skaffa barn. Han verkar inte vilja ha barn heller.


    Personligen blir jag ju avtänd om tjejen har dålig smak när det gäller diverse kulturella saker. Oftast har ju fulare tjejer bättre filmsmak, boksmak mm. Reser till mindre turistiska ställen mm.

    Om du läser Läckberg, åker till Thailand & Dubai & gärna vill kolla senaste Hollywoodfilmen så hjälper din snygghet dig inte, tyvärr alltså. Kanske har du hund. Allt sådant stjälper.
Svar på tråden Kan få vem jag vill men inte honom.