• Anonym (Anonym78)

    Stor penis, ömhet vid samlag

    Jag har en relativt stor och grov penis och befinner mig i en relation sedan i drygt år. Sexlivet var initialt helt gudomligt, bästa vi båda haft. Efter ett par trevande månader av andra orsaker har vi nu hittat tillbaka till ett relativt aktivt sexliv. Härom veckan tog dock min tjej upp att hon kände sig öm dagen efter vi haft sex. Hon sa att det varit så här även i början men att hon då "sket i det" pga sexet var så bra, passionerat och att vi båda levde på rosa moln. Detta gjorde att hon inte upplevde det som ett problem (jag märkte heller inget då). Nu berättar hon, och det har jag märkt ibland, att lika mkt som sexet är skönt, lika mkt gör det ont. Pga smärta har hon också nu börjat "skynda på" och vill att jag ska avsluta, något som hon inte gjort tidigare.

    Vi har kört med mkt silikonglidmedel hela tiden och hon upplever att det blir värre såklart när hon är mindre upphetsad. Hon har frågat hur mina tidigare relationer varit och om tjejer inte tidigare har klagat. En del har gjort det, en del inte. Hon känner till stor del att det är henne det är "fel" på medan jag då hävdar att det lika gärna kan vara "fel" på mig för jag är större än normalt. Oavsett vad har jag sagt att för mig spelar det ingen som helst roll på vilket sätt vi har sex. Jag älskar all form av intimitet och sex med denna kvinna. Senaste tiden har vi haft sex genom oralt och händer/fingrar vilket har funkat men vi båda gillar ju känslan av penetrationssex också. Det är inte längden som är problemet för det kan vi styra genom ställningar och hur djupt jag går. Det är bredden som gör att det spänner (hon har fött 2 barn dessutom). 

    Finns det något vi kan göra för att underlätta att det inte gör ont utan mer njutning? Har ni några tips? Vi har testat olika ställningar men det verkar spela mindre roll. 

  • Svar på tråden Stor penis, ömhet vid samlag
  • Anonym (För lite)

    Ni måste ha mer förspel. Låter som om hon inte är kåt när ni börjar och då gör de ont även fast man har normal stor.

    Vi tjejer är töjbara, kan föda barn och sen bli likadana igen.

    Så det är nog inga problem egentligen men hon måste va kåt innan.

  • dragonfly123

    Hur stor har du i omkrets? Låter otroligt om den är så stor att hon faktiskt får ont.
    Jag har en dildo med 17 cm i omkrets som jag använt på massvis med tjejer som är runt 20-25 år gamla och har inte fött några barn. De har tagit av den utan problem sålänge de varit upphetsade. 

  • Anonym (Kvinnan)

    Jag har varit med om just för breda och det är svårt . Det enda som underlättar är om jag är riktigt upphetsad. Och har så jävla kul att man glömmer bort sig.

  • Anonym (Samma)

    Det är samma för mig. Min kille har också modell större. Han är både lång och grov men det är framförallt grovleken som kan bli problem för mig också.

    Jag har nog inget jätteavancerat tips förutom det ni gör. Mycket förspel så att hon är riktigt upphetsad. Laborera med ställningar. Dels variera så det inte blir exakt samma nötning varje gång och så funkar vissa ställningar bättre för mig.

    Variera också med andra typer av sex. Oral, petting osv för att ge könsorganen lite paus. Sen använd mycket glidmedel. Ett tips är att använda kokosolja istället för glidmedel, det glider bättre och längre.

  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Samma) skrev 2018-10-10 20:57:21 följande:

    Det är samma för mig. Min kille har också modell större. Han är både lång och grov men det är framförallt grovleken som kan bli problem för mig också.

    Jag har nog inget jätteavancerat tips förutom det ni gör. Mycket förspel så att hon är riktigt upphetsad. Laborera med ställningar. Dels variera så det inte blir exakt samma nötning varje gång och så funkar vissa ställningar bättre för mig.

    Variera också med andra typer av sex. Oral, petting osv för att ge könsorganen lite paus. Sen använd mycket glidmedel. Ett tips är att använda kokosolja istället för glidmedel, det glider bättre och längre.


    Kokosoöja. Det tackar vi för????????
  • Anonym (Samma)
    Anonym (För lite) skrev 2018-10-09 14:12:11 följande:

    Ni måste ha mer förspel. Låter som om hon inte är kåt när ni börjar och då gör de ont även fast man har normal stor.

    Vi tjejer är töjbara, kan föda barn och sen bli likadana igen.

    Så det är nog inga problem egentligen men hon måste va kåt innan.


    Kan definitivt bli problem även om man är upphetsad om mannen har väldigt stor (eventuel. Speciellt om man har sex ofta och mycket- det blir en helt annan nötning än med en liten-medelstor penis.

    Det är också en väldigt konstig jämförelse med att föda barn för det är otroligt plågsamt och väldigt många som föder spricker trots flera timmars förberedelse. (Inte så jag vill ha mitt sex). Och väldigt få blir likadana efteråt. Så det är ju liksom inte som att slidan bara går att töja ut hursomhelst bara pga att det ska ut en unge där.
  • Anonym (M)

    Säger som andra; förspel, förbered med fingrar eller annat innan. Jag har vestibulit som förvärrats av att jag haft sex när jag inte varit redo och nu kan jag nästan aldrig ha sex utan att det ömmar eller gör ont, trots att min partners penisstorlek är under medel. Bra att din tjej sagt till så ni kan jobba på det. Hon verkar inte ha lika stora problem som jag men för mig har det tagit månader av smörjande, berörningsövningar och avslappning för att kunna få in ett finger, och nu jobbar vi oss uppåt. Gör det ont så avbryt, annars blir det lätt en ond cirkel som den jag fastnat i, kroppen kommer ihåg att det gjort ont.

  • New  Dawn
    Anonym (För lite) skrev 2018-10-09 14:12:11 följande:

    Ni måste ha mer förspel. Låter som om hon inte är kåt när ni börjar och då gör de ont även fast man har normal stor.

    Vi tjejer är töjbara, kan föda barn och sen bli likadana igen.

    Så det är nog inga problem egentligen men hon måste va kåt innan.


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (??)
    Gör det ont så avbryt, annars blir det lätt en ond cirkel som den jag fastnat i, kroppen kommer ihåg att det gjort ont

    Som du skrev - minnet kanske aldrig försvinner .... hade en tjej som sög som en gudinna och verkligen tyckte om det - MEN jag fick aldrig ens lägga en hand på hennes huvud då
    Har nu en tjej som jag knappt ens får lägga handen under stjärten på när vi knullar missionären
    Orsak??? Ex pojkvänner!!
    Misshandel och anal våldtäkt - säger INTE att det är TS problem men vill peka på
    att något som går snett kan sitta i vääääldigt länge.
    Så var försiktiga och rädda om varandra!
  • Anonym (M)
    Anonym (??) skrev 2018-10-11 17:50:13 följande:
    Gör det ont så avbryt, annars blir det lätt en ond cirkel som den jag fastnat i, kroppen kommer ihåg att det gjort ont

    Som du skrev - minnet kanske aldrig försvinner .... hade en tjej som sög som en gudinna och verkligen tyckte om det - MEN jag fick aldrig ens lägga en hand på hennes huvud då
    Har nu en tjej som jag knappt ens får lägga handen under stjärten på när vi knullar missionären
    Orsak??? Ex pojkvänner!!
    Misshandel och anal våldtäkt - säger INTE att det är TS problem men vill peka på
    att något som går snett kan sitta i vääääldigt länge.
    Så var försiktiga och rädda om varandra!
    Håller med. Har varit med om sånt och även om huvudet kommit över det och gått vidare så minns kroppen. Vissa grejer funkar bara inte. Säger inte heller att det är TS problem men det kan ju vara en sån "enkel" sak som att det gjort ont många gånger trots att det ändå känts bra och båda parter varit med på det, och att kroppen trots det minns smärtan och det blir problem.
  • Anonym (Anonym78)

    En uppdatering:

    Vi har fortfarande samma problem, om än värre. Vi har haft sex 1 gång på 4 veckor och det var väldigt krystat och obekvämt då. Jag börjar ju tappa lusten också nu. Jag har slutat fantisera om henne (något jag gjorde flera ggr dagligen innan), jag tränar inte längre för att hålla mig i trim för HENNES skull, att HON ska känna attraktion till mig utan bara för att jag själv ska känna mig någorlunda i form. Jag känner mig inte åtrådd eller behövd och det börjar ge effekt på mitt självförtroende och min självkänsla. Jag har sagt till henne att jag mer än gärna testar att ha annan typ av sex med händer, fingrar, hjälpmedel, mun och läppar. Att jag njuter minst lika mkt av den typen av sex (troligen mer nu eftersom jag då inte kan göra henne illa). Att få henne att njuta är det mest fantastiska som finns och jag bryr mig inte om hur jag gör det. Signalerna hon skickar i det här är "Jo men hur kul är det" "Det hade ju varit kul att kunna ha "normal" sex också". Känns som att det inte duger för henne men om hon får så ont när vi har sex, det blir en ond spiral så har vi inget alternativ som jag ser det. Jag vet ärligt talat inte hur vi ska gå vidare jag börjar bli ganska uppgiven och känna likgiltighet mot allt det här. 

  • Lånehajen

    Använd inte glidmedel om det inte är helt nödvändigt (dvs att hon aldrig blir tillräckligt våt). Lägg istället mycket tid på förspel så hon är riktigt plaskvåt och redo för dig när du ska glida in. Funkar det inte just då kan man ta en paus och prova igen lite senare.

  • Anonym (Kvinnan)
    Anonym (Anonym78) skrev 2019-02-12 17:06:27 följande:

    En uppdatering:

    Vi har fortfarande samma problem, om än värre. Vi har haft sex 1 gång på 4 veckor och det var väldigt krystat och obekvämt då. Jag börjar ju tappa lusten också nu. Jag har slutat fantisera om henne (något jag gjorde flera ggr dagligen innan), jag tränar inte längre för att hålla mig i trim för HENNES skull, att HON ska känna attraktion till mig utan bara för att jag själv ska känna mig någorlunda i form. Jag känner mig inte åtrådd eller behövd och det börjar ge effekt på mitt självförtroende och min självkänsla. Jag har sagt till henne att jag mer än gärna testar att ha annan typ av sex med händer, fingrar, hjälpmedel, mun och läppar. Att jag njuter minst lika mkt av den typen av sex (troligen mer nu eftersom jag då inte kan göra henne illa). Att få henne att njuta är det mest fantastiska som finns och jag bryr mig inte om hur jag gör det. Signalerna hon skickar i det här är "Jo men hur kul är det" "Det hade ju varit kul att kunna ha "normal" sex också". Känns som att det inte duger för henne men om hon får så ont när vi har sex, det blir en ond spiral så har vi inget alternativ som jag ser det. Jag vet ärligt talat inte hur vi ska gå vidare jag börjar bli ganska uppgiven och känna likgiltighet mot allt det här. 


    Det låter som ni gett upp vilket känns onödigt. Jag e övertygad om att man kan vänja sig. Men jag vet hur det känns när man inte förväntar sig nåt bra då e det lätt att man bara lägger ner. I början kände jag en enorm frustration varje gång vi försökte. Jag kände mig otillräcklig samtidigt som jag var frustrerad av att inte kunna njuta av den jag älskar. Efter ett tag började jag ge upp och slutade nästan tänka på sex. Men efter några veckor så fick han världens uppryckning och gav mig allt han kunde komma på utom just generation. Han dels visade att han brydde sig plus att det var otroligt bra. Nu har vi sex nästan varje dag utan penetration och det är oslagbart. Klart man saknar att känna honom i sig men jag tänker att med den viljan så löser det sig.
Svar på tråden Stor penis, ömhet vid samlag