• Anonym (Bio)

    Klättrade rep, orgasm som 8 åring?!

    Kan man få orgasm som 8,årig tjej?!

    Klättrade rep och minns det var skönt

  • Svar på tråden Klättrade rep, orgasm som 8 åring?!
  • Anonym (nästan)

    Inte rep, men däremot under ridning när jag var yngre. Snackat med min bästa väninna, som det går extremt lätt för och hon sa "Ja det var ju en av anledningarna till att jag red!" Jag var mer seriös i mitt utövande så var lite skämmigt när det hände, blev så svag i benen att det kändes som om jag skulle trilla av hästen

    När jag precis flyttat hemifrån (väldigt tidigt) och för första gången hade en publik tvättstuga fanns där en gammal industrimaskin som skakade och vibrerade utav bara helvete de sista 20 minuterna av tvätten (centrifugeringen), där ställde jag gärna underlivet emot kanten på tvättmaskinen och det gick väldigt fort! Fick dock stå på en stol och det fanns källarfönster ut mot gatan, men vad fan, hände då och då iaf..

  • villbusa
    Anonym (nästan) skrev 2018-10-22 18:25:57 följande:

    Inte rep, men däremot under ridning när jag var yngre. Snackat med min bästa väninna, som det går extremt lätt för och hon sa "Ja det var ju en av anledningarna till att jag red!" Jag var mer seriös i mitt utövande så var lite skämmigt när det hände, blev så svag i benen att det kändes som om jag skulle trilla av hästen

    När jag precis flyttat hemifrån (väldigt tidigt) och för första gången hade en publik tvättstuga fanns där en gammal industrimaskin som skakade och vibrerade utav bara helvete de sista 20 minuterna av tvätten (centrifugeringen), där ställde jag gärna underlivet emot kanten på tvättmaskinen och det gick väldigt fort! Fick dock stå på en stol och det fanns källarfönster ut mot gatan, men vad fan, hände då och då iaf..


    Läckert! Alltid tyckt att det är nåt sensuellt med hästtjejer! Nu blir ni ännu mer lockande!
  • Anonym (??)

    Nää, men fick stånd när jag var sist upp ur bassängen i trean .. typ
    Vet inte varför men så var det ...

  • Anonym (nästan)
    villbusa skrev 2018-10-22 18:35:04 följande:
    Läckert! Alltid tyckt att det är nåt sensuellt med hästtjejer! Nu blir ni ännu mer lockande!
    Ha haOskyldig
  • Anonym (nästan)
    Anonym (??) skrev 2018-10-22 21:33:59 följande:

    Nää, men fick stånd när jag var sist upp ur bassängen i trean .. typ
    Vet inte varför men så var det ...


    Allvarligt?! Detta har jag aldrig sagt till någon och trott att jag var ensam om. jag kände precis likadant, men är tjej. Såg alltid till att vara längst bort då tiden i bassängen snart var slut. När fröken ropade att jag fick skynda mej och jag simmade snabbt så pirrade det som sjutton. Ingen orgasm, som även de började tidigt, men något liknande som var väldigt skönt.

    fan vad coolt att du också kände samma! vad kan det bero på?
  • Anonym (??)

    Inge aaaaaning vad det kan berott på .. var liksom bara
    en känsla i hela kroppen.
    Är ett väldigt tydligt minne i alla fall........

  • villbusa
    Anonym (nästan) skrev 2018-10-22 23:45:30 följande:

    Allvarligt?! Detta har jag aldrig sagt till någon och trott att jag var ensam om. jag kände precis likadant, men är tjej. Såg alltid till att vara längst bort då tiden i bassängen snart var slut. När fröken ropade att jag fick skynda mej och jag simmade snabbt så pirrade det som sjutton. Ingen orgasm, som även de började tidigt, men något liknande som var väldigt skönt.

    fan vad coolt att du också kände samma! vad kan det bero på?


    Vatten är på många sätt både avslappnande o upphetsande o röra sig i... det är vi säkert fler som har upplevt på olika sätt.
  • Anonym (nästan)
    villbusa skrev 2018-10-23 08:16:29 följande:
    Vatten är på många sätt både avslappnande o upphetsande o röra sig i... det är vi säkert fler som har upplevt på olika sätt.
    Jo det är sant. Att vi upplevde det just i tredje klass var väl för att man lärde sej simma då och det var en ny känsla. Kunde iofs redan simma, men e man uppvuxen vid mälaren finns ingen botten att skåda och därmed inte samma känsla. Minns att det kändes som mest då man simmade över 3,3 meters-delen och just då man hade bråttom, så kanske lite rädsla, adrenalin inblandat i det hela?
  • Anonym (??)

    Hahahaha, ja - det var just på djupa
    delen det var som "bäst" Cool

  • Anonym (Esso)
    Anonym (Bio) skrev 2018-10-21 19:41:27 följande:

    Första gångerna fick du inte utlösningar av det??


    Vet inte riktigt vad som var första tillfället eller hur det gick till. Upplevelsen att det var skönt är dock mycket bestående. Vill också minnas att det var en tid på mer än ett år innan det kom sperma i samband med den kittlande känslan av ilningar.
  • Anonym (Esso)

    Testade alldeles nyss mot ett dörrblad i skymundan på landet. Ingen som helst beröring av någon del av snoppen, bara själva klätterrörelsen med ben och underliv. Stenhård erektion och en utlösning som inte var av denna världen. Tog en trippelvikt handduk uppepå dörrbladet men fick ändå ont i händerna av hängandet.

    Skall testa med simbassäng, det har jag aldrig upplevt.

  • Anonym (Esso)

    Har förgäves testat det här med simbassäng. Funkar inte för mig. Däremot fick jag en stundens ingivelse inatt när jag cyklade hem i mörkret.

    En sexkantig stop- skylt på en stolpe i en vägkorsning långt ut på landet blev perfekt att klättra på.

    Rak ovansida med bra grepp. Efter mindre än en minut formligen sprängde det i snoppen. Det flimrade för ögonen när utlösningen kom. Tror det förbjudna spelar roll här också. Tänk om nån ser mig eller jag blir påkommen?

  • Anonym (FFS)
    Anonym (Esso) skrev 2020-07-21 18:17:03 följande:

    Har förgäves testat det här med simbassäng. Funkar inte för mig. Däremot fick jag en stundens ingivelse inatt när jag cyklade hem i mörkret.

    En sexkantig stop- skylt på en stolpe i en vägkorsning långt ut på landet blev perfekt att klättra på.

    Rak ovansida med bra grepp. Efter mindre än en minut formligen sprängde det i snoppen. Det flimrade för ögonen när utlösningen kom. Tror det förbjudna spelar roll här också. Tänk om nån ser mig eller jag blir påkommen?


    Men alltså...? Va?? 
  • Anonym (??)
    Anonym (FFS) skrev 2020-07-21 18:48:59 följande:
    Men alltså...? Va?? 
    Stoppskyltar är 8-kantiga ......
    Hade ju varit intressant att se en runktomte hänga på en stoppskylt och tillfredsställa sig själv.
    Ungefär som han som stod i kvinno-underkläder och runkade utmed E4. Han blev ju anmäld i och för sig.
  • Anonym (Will)

    Haha gamla minnen kommer fram. Ja det var skönt att klättra i rep på gymnastiken. Upptäckte det i låg/mellanstadiet. Det ilade och pirrade i hela kroppen på ett skönt sätt men jag har inget minne att det blev något stånd och första orgasmen kom låångt senare. Jag pejlade lite försiktigt med andra killar om de kände något när vi klättrade i rep men det var ingen som sa att det var något speciellt så jag trodde att jag var den enda som kände av det.

    Har aldrig kommit mig för eller glömt att berätta det för någon men nu läser jag att flera och även tjejer har tyckt det var skönt!

    Ett år hade vi gympa som sista lektion och det var ingen som kom dit efteråt så då drog jag alltid fram repen :)

  • Anonym (FFS)
    Anonym (??) skrev 2020-07-21 20:48:28 följande:
    Stoppskyltar är 8-kantiga ......
    Hade ju varit intressant att se en runktomte hänga på en stoppskylt och tillfredsställa sig själv.
    Ungefär som han som stod i kvinno-underkläder och runkade utmed E4. Han blev ju anmäld i och för sig.
    Undrar om det är Själva objektet som stoppskylten som är den sexuella attraktionen i det hela eller om det är att han kan bli påkommen? 
    Iofs har jag sett nåt program där folk blir kära i döda objekt. En var kär i sin bil, en annan blev kåt av staket. Hade t.o.m ett litet favoritstaket brevid sängen sin som han hade ett förhållande med och som blev avundsjuk om han var ute och såg andra staket...
  • Anonym (FFS)
    Anonym (op) skrev 2020-07-22 10:55:51 följande:

    Känns som en pedofil-tråd. 


    Du är inte den enda som tycker det. Säger bara. 
Svar på tråden Klättrade rep, orgasm som 8 åring?!