• Anonym (Kvinna, 27)

    Mest oattraktivt hos en man?

    Är lite nyfiken på vad ni tycker är det mest oattraktiva hos en man? Då menar jag att det kan vara precis vad som helst, utseendemässigt eller kanske något i personligheten? Vad det än kan vara?

  • Svar på tråden Mest oattraktivt hos en man?
  • Pussan
    BossHoss skrev 2018-12-13 08:13:48 följande:
    Näääj, det är ju så skönt att dra runt hemma på kvällen i mjukisar eller på sommaren shorts och en skön t-shirt

    Fan orka gå runt välklädd hela tiden, det räcker på jobbet..
    Fast jag skrev sunkig t-shirt (meaning en urtvättad, formlös) och shorts ner till knäna. Specifikt. Det finns snygga t-shirts och snygga shorts också. 
    Så klart ska du vara som du vill och ha mjukisar om du känner för det, men det är bland det mest oattraktiva för mig. Och det var ju den frågan jag svarade på.
  • Anonym (ExPORRt)
    Mongoliet skrev 2018-12-12 11:07:30 följande:

    Hon har svårt för empati. Det kokar i henne när folk vill dela med sig [AV HENNES PENGAR].


  • Mongoliet
    Godisbuske skrev 2018-12-13 19:34:22 följande:

    De flesta kvinnor kommer ju förbi det när dom åkt färdigt på k*k karusellen och vill ha en stabil kille som kan erbjuda trygghet och stabilitet. Det vet ju alla nördiga killar, ja dom ni inte brydde er om då. Men när ni vänstrar eller fantiserar, ja då vet vi ju alla vilka som får fiffi att droppa.


    Man är ju hellre den de är otrogen med än emot. Ett enkelt val. Kuk-karusellen är nog det roligaste ordet jag läst på Flashback någonsin. Vad skulle det heta för oss killar? Får starta en tråd om det & spåna.
  • Anonym (klas)
    Anonym (Tjohej) skrev 2018-12-13 08:03:57 följande:

    För smala killar går bort. Gula tänder, avbitna naglar, finnar överlag, för ljus röst, korta killar, MEN mest av allt om dom har världens hemskaste personlighet. Har en superduper snygg kille fel personlighet så blir han ful automatiskt. Exempel för kaxig och snorkig eller för mesig som inte vågar prata knappt.


    Alltså vad är det med smala killar ni inte gillar? Han kan väl äta upp sig lite om det är så viktigt. Om han ser sjukligt smal ut kan jag förstå (kanske vad det du menade?), men en spänstig smal kille tyder snarare på att han har en hälsosam livsstil.
  • fjanten
    Anonym (klas) skrev 2018-12-14 01:59:39 följande:

    Alltså vad är det med smala killar ni inte gillar? Han kan väl äta upp sig lite om det är så viktigt. Om han ser sjukligt smal ut kan jag förstå (kanske vad det du menade?), men en spänstig smal kille tyder snarare på att han har en hälsosam livsstil.


    Detta är ju en väldigt ytlig tråd, så här får man ju helt enkelt lista det man helst väljer bort så att säga. Jag hoppas att du inte tar illa upp, alla gillar olika.

    Personligen tycker jag det är fult med väldigt muskulösa män. Inte särskilt attraktivt med spänstiga/smala män (typ bmi nära lägsta gränsen för normalvikt). Föredrar helt klart normalviktiga män (närmare det övre spannet för ett normalviktigt bmi innan övervikt), naturligt stark utan att se "rippad" ut.

    En spänstigt smal kille ser helt enkelt inte hälsosam ut, direkt, även om han kanske är det. Lägg sedan till att man kanske vill ha en "manlig man" eller vad man ska säga, och finlemmade män ger en för pojkig känsla...
  • Anonym (mustasch)
    Anonym (klas) skrev 2018-12-14 01:59:39 följande:
    Alltså vad är det med smala killar ni inte gillar? Han kan väl äta upp sig lite om det är så viktigt. Om han ser sjukligt smal ut kan jag förstå (kanske vad det du menade?), men en spänstig smal kille tyder snarare på att han har en hälsosam livsstil.
    Jag älskar smala spänstiga killar, det är det sexigaste som finns!!

    Så inte alla som ogillar det. För mig går tvärtom stora män bort oavsett om det är muskler, fett eller bara naturligt stor kropp. Tänder inte alls på det.
  • Anonym (Re)
    Anonym (Karin) skrev 2018-12-13 22:10:59 följande:

    * Sverigedemokrater och andra från brunhögern.
    * Kvinnohatare.
    * Ickefeminister
    * Egoister
    * Våldsamma män
    * Män som inte kan visa mjuka känslor.
    * Män som inte gör hälften av hushållssysslorna.
    * Mansbebisar som blir griniga om man inte tar hand om om honom som hans morsa.
    * Män som är ego när det kommer till sex.
    * Översittare.
    * Män som hatar invandrare och kvinnor men åker till Thailand eller valfritt annat land och hittar en exportfru.
    * Män som kallar sin flickvän/fru för regeringen.
    * Män som har ett missbruk
    * Män som inte har koll på sin ekonomi och tex tar sms-lån eller spelar bort pengar.
    * osv, osv, osv, osv....

    När det komme still utseendet är det inte alls lika tydligt, en estetiskt snygg man blir genast oattraktiv om han visar ovanstående egenskaper.
    Men god hygien är såklart en självklarhet. Han får även gärna träna och äta bra.


    Fan vad du låter tråkig. Skulle inte vilja ta i dig med tång ens...
  • Anonym (RONke)
    Anonym (Karin) skrev 2018-12-13 22:10:59 följande:

    * Sverigedemokrater och andra från brunhögern.
    * Kvinnohatare.
    * Ickefeminister
    * Egoister
    * Våldsamma män
    * Män som inte kan visa mjuka känslor.
    * Män som inte gör hälften av hushållssysslorna.
    * Mansbebisar som blir griniga om man inte tar hand om om honom som hans morsa.
    * Män som är ego när det kommer till sex.
    * Översittare.
    * Män som hatar invandrare och kvinnor men åker till Thailand eller valfritt annat land och hittar en exportfru.
    * Män som kallar sin flickvän/fru för regeringen.
    * Män som har ett missbruk
    * Män som inte har koll på sin ekonomi och tex tar sms-lån eller spelar bort pengar.
    * osv, osv, osv, osv....

    När det komme still utseendet är det inte alls lika tydligt, en estetiskt snygg man blir genast oattraktiv om han visar ovanstående egenskaper.
    Men god hygien är såklart en självklarhet. Han får även gärna träna och äta bra.


    Men om man kallar sin flickvän/fru för kärringen? E de ok?
  • Anonym (Lajla S)
    Godisbuske skrev 2018-12-13 19:34:22 följande:
    De flesta kvinnor kommer ju förbi det när dom åkt färdigt på k*k karusellen och vill ha en stabil kille som kan erbjuda trygghet och stabilitet. Det vet ju alla nördiga killar, ja dom ni inte brydde er om då. Men när ni vänstrar eller fantiserar, ja då vet vi ju alla vilka som får fiffi att droppa.
    Vill nog aldrig erkänna detta öppet, men du har helt rätt.
  • Godisbuske
    Anonym (Lajla S) skrev 2018-12-30 19:32:12 följande:
    Vill nog aldrig erkänna detta öppet, men du har helt rätt.
    Det är helt okej :)  Har inga problem med det. Visst finns det undantag, som i allt.

    Men vi vet att så går det oftast till, ni vet och vi vet.

    Och helt ärligt så förstår jag er, jag hade säkert gjort lika om jag varit tjej. Tacksam att många av er ville leka av sig innan ni slog er till ro. Det var en härlig tid.
  • Anonym (Karin)
    Anonym (Re) skrev 2018-12-30 18:36:06 följande:
    Fan vad du låter tråkig. Skulle inte vilja ta i dig med tång ens...
    Åh, nej. Buhu vad ledsen jag blir. Vill en man som uppenbarligen uppfyller min lista, inte ha mig.
  • Firegame
    Anonym (Bad Boys!) skrev 2018-12-13 19:26:05 följande:

    Allt som är macho, coolt, player, dominant, bad boy-aktigt, kriminellt och liknande. Hade en alldeles för lång fas i mitt liv där jag föll för sådant. Nu kräks jag nästan på det och på sådana, och vill enbart ha raka motsatsen till det. Gärna en tafatt, snäll, nördig, oerfaren snäll blyg kille.


    Är du singel? 
  • Förkrossad45
    Anonym (Karin) skrev 2019-01-06 09:45:55 följande:

    Åh, nej. Buhu vad ledsen jag blir. Vill en man som uppenbarligen uppfyller min lista, inte ha mig.


    Du verkar ju själv lida av de flesta negativa saker du räknar upp bara med omvända förtecken. Vad är det som gör dig attraktiv med den attityden?
  • Anonym (Karin)
    Förkrossad45 skrev 2019-01-06 19:51:15 följande:
    Du verkar ju själv lida av de flesta negativa saker du räknar upp bara med omvända förtecken. Vad är det som gör dig attraktiv med den attityden?

    Med omvända förtecken? Alltså:
    * Är inte sverigedemokrat
    * Är varken kvinno- eller manshatare.
    * Är feminist.
    * Är inte våldsam
    * Visar mjuka sidor.
    * Gör hälften av hushållssysslorna 
    * Tar inte hand om min man som om jag vore hans morsa för han är min jämlike.
    * Är inte ego när det gäller sex.
    * Är ingen översittare
    * Har inget missbruk
    * Har bra ekonomi och spelar inte bort pengarna.

    Ja, det låter kanske väldigt oattraktivt i dina ögon med min sk attityd. För mig och för en stor del av kvinnor i världen är det en självklarhet. Så trist att det inte är det för alla män bara..


     * Sverigedemokrater och andra från brunhögern
    * Kvinnohatare. 


    * Ickefeminister. 
    * Egoister
    * Våldsamma män. 
    * Män som inte kan visa mjuka känslor.
    * Män som inte gör hälften av hushållssysslorna.
    * Mansbebisar som blir griniga om man inte tar hand om om honom som hans morsa.
    * Män som är ego när det kommer till sex.
    * Översittare.
    * Män som hatar invandrare och kvinnor men åker till Thailand eller valfritt annat land och hittar en exportfru.
    * Män som kallar sin flickvän/fru för regeringen.
    * Män som har ett missbruk
    * Män som inte har koll på sin ekonomi och tex tar sms-lån eller spelar bort pengar.

  • Anonym (.)

    feministiska män som vill ha jämställdhet till överdrivt att det helt tar bort deras mansroll är det mest omanligaste och oattraktivaste som finns.

  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Re) skrev 2018-12-30 18:36:06 följande:
    Fan vad du låter tråkig. Skulle inte vilja ta i dig med tång ens...
    Haha, så underhållande att se hur vissa här blir kränkta bara av att läsa vad Karin skrivit. Gissar att det är en sd-anhängare.

    Tycker alla punkter var fullkomligt klockrena!
    Förstår verkligen inte hur någon som har dessa önskemålen kan bli definierad som tråkig. Snarare tydlig, mogen och klok, med en vettig människosyn.
  • Firegame
    Anonym (Bad Boys!) skrev 2018-12-13 19:26:05 följande:

    Allt som är macho, coolt, player, dominant, bad boy-aktigt, kriminellt och liknande. Hade en alldeles för lång fas i mitt liv där jag föll för sådant. Nu kräks jag nästan på det och på sådana, och vill enbart ha raka motsatsen till det. Gärna en tafatt, snäll, nördig, oerfaren snäll blyg kille.


    Jag tror att har dessa egenskaper som du söker, det är därför jag vill veta om du är singel.
Svar på tråden Mest oattraktivt hos en man?