• Anonym (Klas klättermus)

    Din kille är kåt, du är trött, vad gör du?

    Om din kille är kåt som fan och du är trött som fan. Han börjar pilla på dig och du säger att du vill sova och inte orkar gå på toaletten efteråt. Han erbjuder dig att rengöra dig efter han är klar, med sin mun så du kan somna direkt, vad gör du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Din kille är kåt, du är trött, vad gör du?
  • Anonym (Anonym Signatur)
    DeathByPickles skrev 2019-01-06 22:34:53 följande:

    Dett handlar inte om osalsex som det beskrivs i TS.. Men det är ju överhuvudtaget inte särskilt intressant eftersom TS också handlar om en kvinna som  inte vill ha sex till att börja med. Varför vore det då någonting positivt att fortsätta stimulera henne efter att karln har kommit?

    Och jo, jag antar lite fräckt att när en man säger att han är 'klar' med sexet har han fått utlösning. Vad skulle han annars tvätta fittan för? Lite vanligt, hederligt slem kan nog de flesta kvinnor sova med. 

    Varför skulle jag hålla mig borta?  O_o

     


    Var står det att kvinnan inte vill ha sex?

    Som sagt. Man kan tolka som man vill. Många blir pigga och kåta av att se sin man kåt som fan. Läs vad folk skriver!

    Du kan inte ta för givet att alla som är trötta inte vill ha sex.
  • Anonym (sex)
    Anonym (Anonym Signatur) skrev 2019-01-06 20:48:17 följande:
    Tanken var ju att han skulle komma i dig och sen slicka dig till orgasm med tungan.
    Båda skulle ju få komma.
    Men jag förstår vad du menar! De flesta verkar hänga upp sig på delen att killen ska få ett knull, och inte att han ska slicka henne ren från sin egna sperma så hon får en orgasm och sen slipper gå upp o tvätta sig.
    Fast eftersom det inte står så får vi ju anta att det inte är det som menas.

    Han kan ju lika gärna spruta henne över brösten eller magen och sen slicka rent. Han kanske gillar sin egen sperma eller nåt, va fan vet jag.

    En snubbe som pushar någon till sex som inte vill ha det bryr sig nog inte mycket om den andras njutning.

    Själv skulle jag inte komma av oralsex ändå så det skulle fortfarande inte vara en bra deal om jag inte vill ha sex, så han skulle fortfarande få ett nej.

    Igen, man ska inte behöva ha sex för någon annans skull än sin egen.
  • Anonym (Anonym Signatur)
    Anonym (sex) skrev 2019-01-07 14:57:08 följande:

    Fast eftersom det inte står så får vi ju anta att det inte är det som menas.

    Han kan ju lika gärna spruta henne över brösten eller magen och sen slicka rent. Han kanske gillar sin egen sperma eller nåt, va fan vet jag.

    En snubbe som pushar någon till sex som inte vill ha det bryr sig nog inte mycket om den andras njutning.

    Själv skulle jag inte komma av oralsex ändå så det skulle fortfarande inte vara en bra deal om jag inte vill ha sex, så han skulle fortfarande få ett nej.

    Igen, man ska inte behöva ha sex för någon annans skull än sin egen.


    Haha!

    Hur ska du ha det?

    Ska man ha sex för att bådas skull eller för sin egen skull?
  • Anonym
    Anonym (sex) skrev 2019-01-07 14:57:08 följande:
    Igen, man ska inte behöva ha sex för någon annans skull än sin egen.
    Men, vilken trist inställning.
    Vad gör man inte för en dam i nöd. Klart man ställer upp. Alla dagar i veckan.
  • EmberEyes
    Anonym (Anonym Signatur) skrev 2019-01-07 15:09:10 följande:
    Haha!

    Hur ska du ha det?

    Ska man ha sex för att bådas skull eller för sin egen skull?
    Du låter som n tvättäkta våldtäktsman....

    Man har sex för sin egen skull och aldrig någonsin på bekostnad av någon annan.
  • DeathByPickles
    Anonym (Anonym Signatur) skrev 2019-01-07 10:05:35 följande:
    Var står det att kvinnan inte vill ha sex?

    Som sagt. Man kan tolka som man vill. Många blir pigga och kåta av att se sin man kåt som fan. Läs vad folk skriver!

    Du kan inte ta för givet att alla som är trötta inte vill ha sex.

    "Om din kille är kåt som fan och du är trött som fan. Han börjar pilla på dig och du säger att du vill sova och inte orkar gå på toaletten efteråt. Han erbjuder dig att rengöra dig efter han är klar, med sin mun så du kan somna direkt, vad gör du?"


    Det fetade beskriver, åtminstone i mitt tycke, en människa som inte vill ha sex just då. 


    Men du ser det annorlunda? En människa som kan övertalas med lite tjat, kanske? 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • DeathByPickles
    Anonym (Anonym Signatur) skrev 2019-01-07 10:05:35 följande:
    Var står det att kvinnan inte vill ha sex?

    Som sagt. Man kan tolka som man vill. Många blir pigga och kåta av att se sin man kåt som fan. Läs vad folk skriver!

    Du kan inte ta för givet att alla som är trötta inte vill ha sex.

    "Om din kille är kåt som fan och du är trött som fan. Han börjar pilla på dig och du säger att du vill sova och inte orkar gå på toaletten efteråt. Han erbjuder dig att rengöra dig efter han är klar, med sin mun så du kan somna direkt, vad gör du?"


    Det fetade beskriver, åtminstone i mitt tycke, en människa som inte vill ha sex just då. 


    Men du ser det annorlunda? En människa som kan övertalas med lite tjat, kanske? 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (Hmmm....)
    Anonym (Anonym Signatur) skrev 2019-01-07 10:05:35 följande:

    Var står det att kvinnan inte vill ha sex?

    Som sagt. Man kan tolka som man vill. Många blir pigga och kåta av att se sin man kåt som fan. Läs vad folk skriver!

    Du kan inte ta för givet att alla som är trötta inte vill ha sex.


    TS:

    Alternativ 1: "Jag låter honom knulla mig" = kvinnan är helt passiv och låter mannen använda hennes kropp.
  • Pussan
    Anonym (Hmmm....) skrev 2019-01-07 21:17:24 följande:
    TS:

    Alternativ 1: "Jag låter honom knulla mig" = kvinnan är helt passiv och låter mannen använda hennes kropp.
    Men det står ju inte att hon inte vill ha sex för det
  • Pussan
    Anonym (Sharon) skrev 2019-01-04 22:55:34 följande:
    Premissen i TS var att du var för trött för sex, samt att du skrev att han fick knulla dig.
    Passivt sex har jag aldrig förstått vad nån av parterna får ut av.
    Nej men att du inte förstår det är ju inte det samma som att andra inte kan gilla det. 
    Personligen förstår jag inte varför folk tittar på fotboll eller motorsport, men miljoner människor i världen gör båda. Så kan det vara.
  • Anonym (Anonym Signatur)
    EmberEyes skrev 2019-01-07 18:11:25 följande:

    Du låter som n tvättäkta våldtäktsman....

    Man har sex för sin egen skull och aldrig någonsin på bekostnad av någon annan.


    Gör jag det?! Inte för att jag ens är en MAN men dock. Där ser man.

    Du ser/vet/förstår uppenbarligen inte vad du själv skriver. Först klagar du på att mannen i ts är ego och bara tänker på sin njutning för att sen skriva att man aldrig ska ha sex för någon annans skull. Hallå!

    Om alla bara skulle ha sex för sin egen skull så hade i gen behlvt en partner. En dildo räcker ju gott och väl för en orgasm. Det är bara att köpa en ny om den inte var bra. Vad ska vi med män till? Dom städar ju inte ens. Vi klagar ju bara på dom ändå. Du skrattar ju din rakt upp i ansiktet när han vill ha sex. Spännande sexpartner du måste vara. Hoppas att du kan få orgasm vaginalt, annars är det ju för hans skull du främst blir penetrerad.
  • EmberEyes
    Anonym (Anonym Signatur) skrev 2019-01-10 02:10:25 följande:
    Gör jag det?! Inte för att jag ens är en MAN men dock. Där ser man.

    Du ser/vet/förstår uppenbarligen inte vad du själv skriver. Först klagar du på att mannen i ts är ego och bara tänker på sin njutning för att sen skriva att man aldrig ska ha sex för någon annans skull. Hallå!

    Om alla bara skulle ha sex för sin egen skull så hade i gen behlvt en partner. En dildo räcker ju gott och väl för en orgasm. Det är bara att köpa en ny om den inte var bra. Vad ska vi med män till? Dom städar ju inte ens. Vi klagar ju bara på dom ändå. Du skrattar ju din rakt upp i ansiktet när han vill ha sex. Spännande sexpartner du måste vara. Hoppas att du kan få orgasm vaginalt, annars är det ju för hans skull du främst blir penetrerad.
    Jag kan kalla dig våldtäktskvinna om det gör dig lyckligare...

    Du läser/tolkar mitt inlägg som fan läser bibeln...

    Enda gången någon individ ska ha sex är när hen själv vill det. Ingen ska någonsin ska ha sex för att någon annan vill/kräver/tjatar/tvingar/etc. Att inte ha sex mot sin vilja betyder absolut inte att det inte går att ha sex med en (eller fler) partners. Det går utmärkt att både ge och få oralsex, vaginalsex och analsex utan att det ska ske mot någons vilja. Det går alldeles utmärkt att ha ett rikt och varierat och spännande sexliv där alla inblandade vill ha sex. Du kan till och med ha ett BDSM-förhållande utan att du blir våldtagen (våldtäkt och rape-play är inte samma sak, om du nu inte kände till det...). Du är inte dömd till ensam-sex bara för att du kräver att all sex är frivillig.

    Om du inte förstår denna mest grundläggande principen för samtycke så kan du verkligen inte vara något annat än en våldtäktsman/kvinna. Men jag börjar förstå varför du förespråkar våldtäkter... Enda sättet för dig att uppleva "sex" verkar vara genom onani eller att bli våldtagen/våldta andra. Att inte kunna förstå eller känna njutning av erotik som inte är en ren orgasm måste vara väldigt tungt för dig.

    Sedan kan jag tillägga att jag inte i något inlägg skrivit något om att skratta någon i ansiktet. Kan det vara så att du även är svagbegåvad, och inte bara en sexförbrytare?
  • Anonym (Anonym Signatur)
    EmberEyes skrev 2019-01-10 02:55:36 följande:

    Jag kan kalla dig våldtäktskvinna om det gör dig lyckligare...

    Du läser/tolkar mitt inlägg som fan läser bibeln...

    Enda gången någon individ ska ha sex är när hen själv vill det. Ingen ska någonsin ska ha sex för att någon annan vill/kräver/tjatar/tvingar/etc. Att inte ha sex mot sin vilja betyder absolut inte att det inte går att ha sex med en (eller fler) partners. Det går utmärkt att både ge och få oralsex, vaginalsex och analsex utan att det ska ske mot någons vilja. Det går alldeles utmärkt att ha ett rikt och varierat och spännande sexliv där alla inblandade vill ha sex. Du kan till och med ha ett BDSM-förhållande utan att du blir våldtagen (våldtäkt och rape-play är inte samma sak, om du nu inte kände till det...). Du är inte dömd till ensam-sex bara för att du kräver att all sex är frivillig.

    Om du inte förstår denna mest grundläggande principen för samtycke så kan du verkligen inte vara något annat än en våldtäktsman/kvinna. Men jag börjar förstå varför du förespråkar våldtäkter... Enda sättet för dig att uppleva "sex" verkar vara genom onani eller att bli våldtagen/våldta andra. Att inte kunna förstå eller känna njutning av erotik som inte är en ren orgasm måste vara väldigt tungt för dig.

    Sedan kan jag tillägga att jag inte i något inlägg skrivit något om att skratta någon i ansiktet. Kan det vara så att du även är svagbegåvad, och inte bara en sexförbrytare?


    Jösses då!

    Jag vet inte ens var du kom in i bilden. Jag argumenterade med någon annan o blandade ihop er. Inte för att du är särskilt trevlig, men jag ber ändå om ursäkt för att jag citerade fel. Sen är jag ju lågbegåvad och sexförbrytare så jag har väl tillkommit på nått släktkalas. Och inavel vet du ju hur det blir!

    Är imponerad hur du kan sätta spiken rätt sådär. Du måste ju känna mig utan och innan! Skickligt.
  • EmberEyes
    Anonym (Anonym Signatur) skrev 2019-01-10 06:29:44 följande:
    Jösses då!

    Jag vet inte ens var du kom in i bilden. Jag argumenterade med någon annan o blandade ihop er. Inte för att du är särskilt trevlig, men jag ber ändå om ursäkt för att jag citerade fel. Sen är jag ju lågbegåvad och sexförbrytare så jag har väl tillkommit på nått släktkalas. Och inavel vet du ju hur det blir!

    Är imponerad hur du kan sätta spiken rätt sådär. Du måste ju känna mig utan och innan! Skickligt.
    Om du citerar mig och argumenterar emot mitt inlägg så är det du som bjuder in mig i diskussion. Dessutom, om du nu skulle bemöda dig med att faktiskt läsa, så skriver jag ingenstans att du är en sexförbrytare eller lågbegåvad, jag skriver att du uttrycker dig som en sexförbrytare och frågar om du är lågbegåvad dessutom.
  • Anonym (B)
    Anonym (Anonym Signatur) skrev 2019-01-10 02:10:25 följande:

    Gör jag det?! Inte för att jag ens är en MAN men dock. Där ser man.

    Du ser/vet/förstår uppenbarligen inte vad du själv skriver. Först klagar du på att mannen i ts är ego och bara tänker på sin njutning för att sen skriva att man aldrig ska ha sex för någon annans skull. Hallå!

    Om alla bara skulle ha sex för sin egen skull så hade i gen behlvt en partner. En dildo räcker ju gott och väl för en orgasm. Det är bara att köpa en ny om den inte var bra. Vad ska vi med män till? Dom städar ju inte ens. Vi klagar ju bara på dom ändå. Du skrattar ju din rakt upp i ansiktet när han vill ha sex. Spännande sexpartner du måste vara. Hoppas att du kan få orgasm vaginalt, annars är det ju för hans skull du främst blir penetrerad.


    Det är som du antyder rätt egoistiskt att enbart ha sex för sin egen skull i ett förhållande och inte att undra på att så många är missnöjda med sina sexliv när alla kör sitt eget race. Självklart ska man inte göra något som går rakt emot vad man känner sig bekväm med eller vill men om att någon gång ha sex med sin partner fast man är trött faller inom den kategorin kanske man bör fundera istället på varför man dramatiserar sex så mycket eller hur det egentligen står till med attraktionen till ens partner.
  • Joyho

    Alltså, om jag väl är så trött att jag tackar nej till sex så tror jag inte han får ut så mycket av sexet heller. Då handlar det isf om att jag bara somnar hela tiden, alltså inte kan hålla mig vaken. Och ärligt, vem vill knulla med nån som ligger som en död sill och somnar gång på gång?! Förhoppningsvis inte någon alls.

  • EmberEyes
    Anonym (B) skrev 2019-01-10 08:46:50 följande:
    Det är som du antyder rätt egoistiskt att enbart ha sex för sin egen skull i ett förhållande och inte att undra på att så många är missnöjda med sina sexliv när alla kör sitt eget race. Självklart ska man inte göra något som går rakt emot vad man känner sig bekväm med eller vill men om att någon gång ha sex med sin partner fast man är trött faller inom den kategorin kanske man bör fundera istället på varför man dramatiserar sex så mycket eller hur det egentligen står till med attraktionen till ens partner.
    Det är väl ett större problem att någon anser sig ha rätt till någon annans kropp bara för man är i ett förhållande. Det är betydligt mer egoistiskt än att inte ge efter på tjat-sex.
  • Anonym (B)
    EmberEyes skrev 2019-01-10 11:32:27 följande:

    Det är väl ett större problem att någon anser sig ha rätt till någon annans kropp bara för man är i ett förhållande. Det är betydligt mer egoistiskt än att inte ge efter på tjat-sex.


    Ja det är ett större problem men att man kan ha olika lust och komma med ett förslag betyder inte per automatik att man anser sig ha rätt till den andras kropp. Och det är fortfarande väldigt egoistiskt att endast göra saker för sin egen skull och för att fylla de egna behoven.
Svar på tråden Din kille är kåt, du är trött, vad gör du?