Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Är du sexuellt tillfredsställd?

Mån 11 feb 08:48 Läst 0 gånger Totalt 81 svar
    Anonym (Tom)
    Visa endast
    Mån 11 feb 08:48

Får du så mycket och så bra sex som du behöver?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Anonym (Xyz)
    Visa endast
    Mån 11 feb 09:32 #1

Nej det får jag inte. Är frånskild/singel och har just nu inget sexliv alls.

• Anonym (G)
    Visa endast
    Mån 11 feb 14:04 #2

Absolut

• Anonym (M.)
    Visa endast
    Mån 11 feb 14:23 #3

Har ett distansförhållande, så det kan bli glest mellan gångerna, men när vi väl träffas, är jag mer än nöjd. Livet är härligt:))

• Anonym (/)
    Visa endast
    Mån 11 feb 15:11 #4

Med tanke på att jag aldrig ens kommit igång med något sexliv så är svaret Nej, jag är inte nöjd.

• Anonym (Mr BP)
    Visa endast
    Mån 11 feb 15:32 #5

För tillfället ja absolut. Jag och min fru har fantastiskt sex och vi har det relativt ofta. Men det går i perioder lite beroende på vad som händer i livet med jobb, barn etc. Men nu är vi inne i en bra period.

• Anonym (I land)
    Visa endast
    Mån 11 feb 15:55 #6

Skulle vilja säga JA (valde det). Ingen kan tillfredställa mig så bra som min sambo kan. Han är en stjärna på min kropp!

Tyvärr så saknar jag att få kuken i mig, så helt tillfredsställd (mentalt mest) är jag aldrig.

Han har inte penetrerat mig på över ett år! Totalt har han haft kuken i mig kanske 3-4ggr

• Anonym (Ja och nej)
    Visa endast
    Mån 11 feb 15:59 #7

Helt tillfredsställd med kvinna men inte fått ligga med män än.

• Anonym (Sahar­a)
    Visa endast
    Mån 11 feb 16:14 #8

Kvinna i längre förhållande där mannen slutat anstränga sig för min skull, både till vardags och i sovrummet. Så de få gånger han vill tömma är jag ändå inte speciellt kåt på honom. Det vill säga långt ifrån nöjd.

• Mån 11 feb 16:37 #9
    Anonym (Sahara) skrev 2019-02-11 16:14:13 följande:

Kvinna i längre förhållande där mannen slutat anstränga sig för min skull, både till vardags och i sovrummet. Så de få gånger han vill tömma är jag ändå inte speciellt kåt på honom. Det vill säga långt ifrån nöjd.

Tråkigt att höra. Hoppas du få fart på gubben/snubben...
  • Anonym (Förhå­llande­?)
    Visa endast
    Mån 11 feb 17:03 #10

Vore ju intressant i frågan att veta om de som röstar är i förhållande eller inte. Tänker att singlar kanske i större utsträckning inte är sexuellt tillfredsställda än de i förhållande eller?

SE VÅRA MEST POPULÄRA KLIPP JUST NU

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

missing artikel type 357 1.6004657

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll