• Anonym (skyler)

    Min kille är känslig i sängen!

    Jag har svårt att komma av penetrerande sex. Jag har endast kommit 2-3 gånger under sexet med min kille. Vi är väldigt bekväma med varandra under sex och testar olika ställningar när vi ligger. Men jag har ännu inte hittat en ställning där jag kan komma. De gånger jag kommit med honom i mig är när jag legat överst och han kört på. Det är den ställningen som jag känner mest i och är många gånger väldigt nära orgasm.

    Problemet där är att jag spänner mig och kniper mina muskler när det är skönt och jag är nära och det är enda sättet för mig att komma. Min kille är känslig och känner då av att det blir tajt och att jag spänner mig och det verkar inte vara något han uppskattar så det slutar alltid med att han drar ut den när jag är nära på att komma. 

    Det enda som fungerar idag för att få mig o komma är att han innan vi har sex går ner på mig, jag kommer varenda gång. Men de gånger vi har sex utan att jag har fått oralsex och kommit blir inga bra. Några minuter in i akten när det börjar kännas riktigt skönt och jag spänner mig( kan inte hjälpa det) så drar han ut den för att det blir tajt och obekvämt för honom. Det är superfrustrerande att jag och han inte kan ha det skönt samtidigt. För att han ska ha det skönt så måste jag ligga still och "ta emot" utan att knipa eller spänna mig, bara "in ut" och då känner jag i princip inget! 

    Jag har även testat med att smeka min klitoris när han knullar mig men även där känner han att det blir obehagligt att ha mina fingrar där trots att jag är försiktig med att inte nudda kuken så mycket. 

    Har ni andra erfarenhet av att killen är så pass känslig i sängen? han är min första pojkvän men vi har varit tillsammans i 1 år och testat allt känns det som. På senaste tiden har det känts nästan omöjligt att ha sex när han måste dra ut den så fort jag har det skönt och är nära orgasm, jag tappar lusten helt och har inte lust att fortsätta ha sex då :( 

    Han har haft andra partners innan mig så han är mer erfaren men han har själv erkänt att han antagligen är mer känslig än många killar. Jag har förstått att jag har svårt att komma vid penetrerande sex men det HAR hänt och jag tror en anledning till varför det inte händer oftare är att min kille är känslig. 

  • Svar på tråden Min kille är känslig i sängen!
  • Elefantmannen2

    Varför frågar du inte honom?


    Men om du ändå vill ha spekulationer i tråden kan det vara tvärtom. Att det blir så skönt när du kniper att han drar sig ur för att inte komma. 

  • Anonym (Kvinna)

    Jag förstår att du blir frustrerad. Samma problem har jag inte haft men jag har igen ofta problem med att min partner hela tiden byter ställning. Det kräver inte mera än att man flyttar på benen lite och jag måst börja från början. Händer det några gånger efter varandra så slutar det med att jag inte alls lyckas komma. Det här är som tur ett problem som det alltid gått att prata om och på så sätt fixa. 

    Du har väl pratat om problemet med din pojkvän? Eller hur? Ni kanske tillsammans kan komma på en lösning till det här. Han kanske inte förstår att du upplever det här som ett stort problem. 

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Du på mage med hand på klitoris under dig. Han ligger ovanpå och kör sin grej. Skönt för båda. Din hand tar imte i honom på det sättet.

  • Anonym (skyler)

    Jag och min kille har som sagt bra kommunikation i sängen, han har förklarat att det kan vara skönt i början när jag spänner mig o kniper men det går väldigt fort över till att bli obehagligt. Han har inga problem med att säga  som det är, att han är nära på att komma och därför måste sakta ner, så jag tror på det han säger! Han verkar inte gilla att det är trångt, och jag är väldigt våt av mig så det är inte det att det är torrt och skaver. jag har testat att smeka mig själv när jag svankar o ligger på mage men även där tycks han känna mina fingrar. Jag har bara aldrig hört talas om att killar klagar på att en tjej är trång. Jag tycker inte att jag är såå trång så att jag kan göra illa killen när jag kniper. 

  • Anonym (långsam)

    Det kan bli rent obehagligt när vissa tjejer med riktigt starka slidmuskler kniper. 
    Min senaste tjej knep som tusan. Problemet var att det inte var ett "jämnt" tryck utan dessutom "som en ring" långt bak i slidan. När hon red blev det hårt tryck just på och under ollonet, där man är som känsligast. Det gjorde riktigt ont ibland och lusten försvann såklart för min del. Oftast led jag mig bara igenom det tills hon kom men ibland var jag tvungen att avbryta. 


    Därför föredrog jag såklart ställningar där jag var aktiv och kunde anpassa stötandet när hon började knipa. Tråkigt eftersom vi bägge gillade när hon red fram till just knipandet.

  • man i göteborg

    Är det möjligt för din kille att få erektion igen efter att han har kommit och att ni kan fortsätta att ha penetrerande sex? Då snoppen fått vila en stund så tar det betydligt längre tid att komma nästa gång!

    Kanske testa att använda dildo eller liknande först innan han kommersen i dig?

  • Anonym (långsam)
    man i göteborg skrev 2019-03-03 16:33:52 följande:

    Är det möjligt för din kille att få erektion igen efter att han har kommit och att ni kan fortsätta att ha penetrerande sex? Då snoppen fått vila en stund så tar det betydligt längre tid att komma nästa gång!

    Kanske testa att använda dildo eller liknande först innan han kommersen i dig?


    Fast det är ju inte frågeställningen. Det gör ju inte mindre ont när hon kniper omgång två. Tvärtom för mig i alla fall.
  • 19mark82
    Anonym (skyler) skrev 2019-03-03 13:30:00 följande:

    Jag har svårt att komma av penetrerande sex. Jag har endast kommit 2-3 gånger under sexet med min kille. Vi är väldigt bekväma med varandra under sex och testar olika ställningar när vi ligger. Men jag har ännu inte hittat en ställning där jag kan komma. De gånger jag kommit med honom i mig är när jag legat överst och han kört på. Det är den ställningen som jag känner mest i och är många gånger väldigt nära orgasm.

    Problemet där är att jag spänner mig och kniper mina muskler när det är skönt och jag är nära och det är enda sättet för mig att komma. Min kille är känslig och känner då av att det blir tajt och att jag spänner mig och det verkar inte vara något han uppskattar så det slutar alltid med att han drar ut den när jag är nära på att komma. 

    Det enda som fungerar idag för att få mig o komma är att han innan vi har sex går ner på mig, jag kommer varenda gång. Men de gånger vi har sex utan att jag har fått oralsex och kommit blir inga bra. Några minuter in i akten när det börjar kännas riktigt skönt och jag spänner mig( kan inte hjälpa det) så drar han ut den för att det blir tajt och obekvämt för honom. Det är superfrustrerande att jag och han inte kan ha det skönt samtidigt. För att han ska ha det skönt så måste jag ligga still och "ta emot" utan att knipa eller spänna mig, bara "in ut" och då känner jag i princip inget! 

    Jag har även testat med att smeka min klitoris när han knullar mig men även där känner han att det blir obehagligt att ha mina fingrar där trots att jag är försiktig med att inte nudda kuken så mycket. 

    Har ni andra erfarenhet av att killen är så pass känslig i sängen? han är min första pojkvän men vi har varit tillsammans i 1 år och testat allt känns det som. På senaste tiden har det känts nästan omöjligt att ha sex när han måste dra ut den så fort jag har det skönt och är nära orgasm, jag tappar lusten helt och har inte lust att fortsätta ha sex då :( 

    Han har haft andra partners innan mig så han är mer erfaren men han har själv erkänt att han antagligen är mer känslig än många killar. Jag har förstått att jag har svårt att komma vid penetrerande sex men det HAR hänt och jag tror en anledning till varför det inte händer oftare är att min kille är känslig. 


    har ni testat analsex, TS?
  • Elefantmannen2

    Varför stimulerar inte din partner clittan om det är något du gillar?


    (Tycker själv att det är supersexigt när kvinnan stimulerar sig själv och superskönt när hon leker med min kuk. Speciellt bakifrån när hon kan stimulera pungen.Och skönast av allt när man kör på tre eller fler och extrapartnern, eller vad man ska kalla det leker med pung och fitta)

  • Smiskmaskinen

    Är det naglarna som skrapar hans kuk när du smeker dig själv eller vad är problemet? Jag har aldrig vart med om det själv. 

    Om han är känslig borde han göra nåt åt det. Finns säkert massa knep.

Svar på tråden Min kille är känslig i sängen!