• Anonym (Undrar)

    Om hon blir äcklad av porr- skulle ni fortsätta relationen?

    Du man som uppskattar porr. Om det är så att din kvinna plötsligt en dag, när ni ska ha sex, säger att hon inte kan. Det går inte. Hon känner sig äcklad för att du uppskattar att titta på porr. Detta är din fru eller sambo som du värderar högt. Vad skulle du känna och vilja råda detta paret till?

  • Svar på tråden Om hon blir äcklad av porr- skulle ni fortsätta relationen?
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Olika) skrev 2019-07-26 21:54:09 följande:

    Är det så, att han är ovanlig i sitt "porrsurfande"?


    Jag porrsurfar en del, jag onanerar en del till med men det blir över och räcker gott till att ha ett skönt samliv med min fru. När jag onanerar till porr har det mitt fokus, när jag har sex med min fru är hon mitt fokus. Svårare än så är det inte.

    Har ni inte sex längre är det inte hans porrsurfande som är problemet, jag tror ert problem bottnar i något helt annat.
  • MaryM
    Man343 skrev 2019-07-26 16:10:18 följande:

    Skulle dumpa, för det är en principsak. Har hon sådana problem så finns det andra som snart kommer fram.

    För övrigt så är det för de flesta som för mig, det är inte kvinnorna i sig man går igång på, det är de secuella handlingarna.

    Att bars titta på nakna kvinnor är rätt tråkigt faktiskt, men en film med en kvinna där man ser att hon verkligen älskat det, är sjukt upphetsande. Då har det mindre betydelse hur hon ser ut. Det är inlevelsen som är grejen.


    Tycker det är så svårt att hitta porr där kvinnan ser ut att njuta på riktigt. Det kan verka så i början men sen går det alltid över till fejkade porrstön till stenhård sex bakifrån. Suck. Även amatör tycker jag mycket är så. Jag vill se sex men inte så jävla hårt och fejkade stön.. finns det? Förlåt att jag kidnappar tråden lite TS!
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Mannen) skrev 2019-07-26 22:17:33 följande:

    Jag porrsurfar en del, jag onanerar en del till med men det blir över och räcker gott till att ha ett skönt samliv med min fru. När jag onanerar till porr har det mitt fokus, när jag har sex med min fru är hon mitt fokus. Svårare än så är det inte.

    Har ni inte sex längre är det inte hans porrsurfande som är problemet, jag tror ert problem bottnar i något helt annat.


    Inte "vårt" problem, utan hans. Förutom precis i början, så tar han sällan initiativet, avvisar mina sexinviter, allt från att ge honom ett bj, till fullt ut sex. När vi träffades, för 20år sedan, så kan jag i efterhand säga, att jag var precis lika snygg och sexig, som de kvinnor han nu tittar på.
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Olika) skrev 2019-07-26 22:43:53 följande:

    Inte "vårt" problem, utan hans. Förutom precis i början, så tar han sällan initiativet, avvisar mina sexinviter, allt från att ge honom ett bj, till fullt ut sex. När vi träffades, för 20år sedan, så kan jag i efterhand säga, att jag var precis lika snygg och sexig, som de kvinnor han nu tittar på.


    Kalla det vad du vill men ni har problem i ert förhållande.
  • Anonym (Olika)
    Anonym (Mannen) skrev 2019-07-26 22:55:55 följande:

    Kalla det vad du vill men ni har problem i ert förhållande.


    Har hänt flera ggr att vi hånglar lite, jag ser och känner att han har stånd, men ändå så kan han bara säga godnatt och gå att sova.
  • Anonym (brud)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-07-26 11:54:30 följande:

    Du man som uppskattar porr. Om det är så att din kvinna plötsligt en dag, när ni ska ha sex, säger att hon inte kan. Det går inte. Hon känner sig äcklad för att du uppskattar att titta på porr. Detta är din fru eller sambo som du värderar högt. Vad skulle du känna och vilja råda detta paret till?


    Det låter som om kvinnan burit på det länge utan att säga någonting.

    Alltså din man skulle ju inte byta ut dig mot en brud i någon porrfilm. Som någon annan skrivit så är det inte brudarna han tänder på (brudarna i amatörfilmer kan se ut som du eller jag) utan på själva akten.

    Din man har sexuella fantasier. Även om han skulle släppa filmerna så skulle fantasierna bestå.

    Känner du dig otillräcklig?
  • Anonym (Mannen)
    Anonym (Olika) skrev 2019-07-26 23:01:54 följande:

    Har hänt flera ggr att vi hånglar lite, jag ser och känner att han har stånd, men ändå så kan han bara säga godnatt och gå att sova.


    Jag beklagar verkligen men vill inte ta parti. Råder er att söka familjerådgivning. Förhoppningsvis kan de hjälpa er att reda ut era problem.
  • Anonym (Man35)

    Blir hon ledsen så är jag ledsen. Älskar henne och skulle aldrig göra något för att såra henne. Hon skulle gjort detsamma för mig

  • Man343
    MaryM skrev 2019-07-26 22:40:00 följande:

    Tycker det är så svårt att hitta porr där kvinnan ser ut att njuta på riktigt. Det kan verka så i början men sen går det alltid över till fejkade porrstön till stenhård sex bakifrån. Suck. Även amatör tycker jag mycket är så. Jag vill se sex men inte så jävla hårt och fejkade stön.. finns det? Förlåt att jag kidnappar tråden lite TS!


    Bara att leta, tycker inte det är så svårt faktiskt. Men beror ju lite vad man vill se också. Vilken typ av sex alltså.
  • Anonym (W)

    Måste man ens berätta för sin partner om man kollar på port? Sålänge man har ett bra sexliv med partner så behöver den inte veta Allt....eller??

  • Man343
    Anonym (Olika) skrev 2019-07-26 22:43:53 följande:

    Inte "vårt" problem, utan hans. Förutom precis i början, så tar han sällan initiativet, avvisar mina sexinviter, allt från att ge honom ett bj, till fullt ut sex. När vi träffades, för 20år sedan, så kan jag i efterhand säga, att jag var precis lika snygg och sexig, som de kvinnor han nu tittar på.


    Jag kollar mycket porr, det sticker jag inte under stolen med, men det har kanske hänt 4-5 ggr på 20 år att jag nekat sexinvit ifrån min fru, och det har varit när jag varit helt osugen på sex i några dagar. Men då kollar jag varken sex eller runkar heller.

    Min fru har aldrig sett ut som porrtjejer, hon är lite mullig, (finns iof alla kroppsformer inom porr, men jag tror du syfter på de lite smalare tjejerna) men vi har fantastisk sex relativt ofta (2-3 ggr i veckan), men jag har dock större behov än henne, samt är bortrest ganska mycket.

    Hon har inga problem med det, och tittar på porr själv också ibland. Kan skicka mig länkar på klipp hon gillar tex.

    Förstår helt att det blir ett problem om han inte visar dig intresse, då ersätter han dig med porren. Och det är ju naturligtvis inte ok.

    Men som tidigare nämnts, hans porrtittande är ett symptom på något annat som är fel i ert förhållande, inte grunden till problemet.
  • Anonym (Silje)
    Anonym (Man35) skrev 2019-07-26 23:59:44 följande:

    Blir hon ledsen så är jag ledsen. Älskar henne och skulle aldrig göra något för att såra henne. Hon skulle gjort detsamma för mig


    Underbara man :)
Svar på tråden Om hon blir äcklad av porr- skulle ni fortsätta relationen?