• Anonym (Anonym (skönt asså))

    Bli slickad?

    Hejsan alla tjejer / killar där ute!

    Jag frågar Detta då det aldrig hänt mig , men här om dagen bad min kille mig om han kunde få slicka mig , jag tände på tanken men fattade inte riktigt , vad ska han göra ? Hur? Hur gör han? Hur vet han att jag gillar det ?

    Så min fråga är , kan ni hjälpa mig att lösa detta pussel ? Låta han slicka eller va en fegis? Help!

  • Svar på tråden Bli slickad?
  • Anonym (Q 45)

    Avsluta relationen nu! Det här barkar åt helt fel håll. Det här kan eskalera och han kan våldföra sig rejält på dig. Var rädd om dig!

  • Anonym (är alltid trevligt?)

    Jag är kanske lyckligt lottad men jag tycker det alltid är trevligt. Även om killen är dålig på det så känns det ändå småmysigt och halvskönt. Samma kan absolut inte sägas om fingrande eller samlag att det ger någon slags "det här var åtminstone lite trevligt"-garanti..

  • Giftskåneman
    Anonym (är alltid trevligt?) skrev 2019-08-03 14:36:46 följande:

    Jag är kanske lyckligt lottad men jag tycker det alltid är trevligt. Även om killen är dålig på det så känns det ändå småmysigt och halvskönt. Samma kan absolut inte sägas om fingrande eller samlag att det ger någon slags "det här var åtminstone lite trevligt"-garanti..


    Jo hon ska ju inte dumpa honom pga han inte kan slicka, sånt gpr ju att lära sig, för övrigt olika på olika kvinnor, och olika under tiden man slickar, var man ska lägga sin energi, utan dumpa pga hans vredesutbrott.
  • Clark73
    Anonym (Anonym (skönt asså)) skrev 2019-08-03 13:54:17 följande:
    Vi har provat , han skrek , skrämde mig och skrek åt mig att komma , och nu har han börjat säga att han vill göra det varje kväll , börjar bli väldigt konstigt
    Du ska aldrig gå med på något som du inte vill! 
    Jag tycker att du ska prata med honom och säga hur du vill ha det, jag tycker att han verkar ha ett konstigt beteende. 

    Var det lite skönt när han slickade dig eller hur upplevde du det?
  • Anonym (Anonym (skönt asså))
    Clark73 skrev 2019-08-03 16:11:11 följande:

    Du ska aldrig gå med på något som du inte vill! 

    Jag tycker att du ska prata med honom och säga hur du vill ha det, jag tycker att han verkar ha ett konstigt beteende. 

    Var det lite skönt när han slickade dig eller hur upplevde du det?


    Han var väldigt hårdhänt och jag ska flera gånger ?aj? och ?sluta det gör ont? men han fortsatte med ?det är skönt snart? och allt det där , jag lyckades ju aldrig komma så han gav väll upp tillslut
  • Anonym (Anonym (skönt asså))
    Anonym (Mums) skrev 2019-07-30 18:59:46 följande:

    Har slickat nästan alla tjejer jag varit med. En tyckte först att det var lite intimt (hon kände sig blyger sa hon), men hon ändradr sig snabbt och gillade det verkligen när hon kunde slappna av, och bars njuta av behandlingen.

    Varit med en som uttryckligen sa att hon inte gillade det, och då är det ju så.


    Önska min kille kunde va så också , han var hårdhänt , otrevlig och oseriös , även om jag sa till flera gånger sa han bara ?det blir skönt snart? och allt annan skit , det var varken skönt eller upphetsande och nu blir jag mest orolig att han ska tröttna på mig
  • Anonym (Anonym (skönt asså))
    Anonym (Q 45) skrev 2019-08-03 14:25:35 följande:

    Avsluta relationen nu! Det här barkar åt helt fel håll. Det här kan eskalera och han kan våldföra sig rejält på dig. Var rädd om dig!


    Jag vill samtidigt inte att han ska tröttna på mig bara för att jag inte kom första gången , då känns det ju mest slöseri att han prova :/
  • Anonym (Anonym (skönt asså))
    Anonym (Anonym) skrev 2019-07-30 15:26:13 följande:

    Jag har blivit slickad av några olika killar men tyvärr känns det mest som att bli tvättad där nere. Det finns däremot jättemånga tjejer som gillar det så testa på!


    Det gick inte alls lika bra här , han var hårdhänt och oseriös :/ och så skrek han gång på gång att jag skulle komma..
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym (skönt asså)) skrev 2019-08-03 16:41:26 följande:
    Det gick inte alls lika bra här , han var hårdhänt och oseriös :/ och så skrek han gång på gång att jag skulle komma..
    Ja jag har ju inte följt hela diskussionen men såg just den kommentaren faktiskt... Och en del av de andra detaljerna. Hur är karln funtad?? Seriöst, en sån där kille vill du verkligen inte ha ett sexliv med! Så där ska det normalt inte gå till, alls. Det finns killar som är jättefina och lyhörda för kvinnors behov, inte ens som blir sexuellt aggressiv. Jag undrar mest hur det där kan ta sig uttryck i andra tillfällen...
  • Clark73
    Anonym (Anonym (skönt asså)) skrev 2019-08-03 16:35:09 följande:
    Han var väldigt hårdhänt och jag ska flera gånger ?aj? och ?sluta det gör ont? men han fortsatte med ?det är skönt snart? och allt det där , jag lyckades ju aldrig komma så han gav väll upp tillslut
    Jag tycker att du ska se dig om efter en annan pojkvän, jag älskar att slicka fitta och det får ta tid för frugan att komma, ju längre tid destu bättre tycker jag men man måste lyssna på hur hon vill ha det, oftast går det rätt fort för henne.

    Din pojkvän har alvarliga problem tycker jag.
  • Anonym (Anonym (skönt asså))
    Giftskåneman skrev 2019-08-03 14:03:02 följande:

    Dumpa


    Tänk om han blir jätte arg då?
  • Anonym (Anonym (skönt asså))
    Clark73 skrev 2019-08-03 17:23:49 följande:

    Jag tycker att du ska se dig om efter en annan pojkvän, jag älskar att slicka fitta och det får ta tid för frugan att komma, ju längre tid destu bättre tycker jag men man måste lyssna på hur hon vill ha det, oftast går det rätt fort för henne.

    Din pojkvän har alvarliga problem tycker jag.


    Han är min första , han är den ända som velat ha det med mig på det sättet , vill ju liksom inte skrämma iväg han
  • Giftskåneman
    Anonym (Anonym (skönt asså)) skrev 2019-08-03 20:24:42 följande:

    Tänk om han blir jätte arg då?


    Snart börjar han skrika om annat än du ska få orgasm, dumpa nu medans du lever och har hälsan i behåll.
  • Anonym (S)
    Anonym (Anonym (skönt asså)) skrev 2019-08-03 13:54:17 följande:

    Vi har provat , han skrek , skrämde mig och skrek åt mig att komma , och nu har han börjat säga att han vill göra det varje kväll , börjar bli väldigt konstigt


    Kom ihåg att du aldrig ska så med på något som du inte vill! Hur mycket han än tjatar! Är detta den första sexuella akt ni haft ihop eller har ni haft penetrerande sex och/eller fingrat/runkat varandra förut? Var han isåfall likadan då? Om det är ett beteende som kommer igen borde du _verkligen_ lämna honom. Läste att du var rädd att han kanske skulle bli arg om du gör slut, men helt ärligt är det mest ännu en anledning att lämna. Finns massor av kvinnojourer och liknande stöttande sidor både som man kan ringa till och chatta med, om du känner att du behöver och är rädd för hur han ska reagera! Vet att det är ditt eget val om du vill göra slut eller inte och vill ju inte pressa dig, det vill nog ingen här, men från det lilla du berättat om honom låter han verkligen inte bra för dig (för någon!) Det kan leda till ett grovt misshandlande beteende, om inte fysisk så psykiskt, och den psykiska misshandeln kan vara svår att känna igen, speciellt om man är mitt i det! Var rädd om dig och tveka inte att höra av dig till t.ex. kvinnojouren eller liknande!
Svar på tråden Bli slickad?